Skravletråd september!

Det høres jo utrolig bra ut! Finnes ikke noe sånt her nei. Men kinoen her er jo ganske svær med 7 saler, så er kanskje ikke så rart.

Men her er en 100 år gammel kino, med nyere skjerm da. Der kunne de sikkert fint hatt et liknende tilbud.
Det er uavhengig av byens egentlige kinotilbud denne filmklubben da ;)
Men vi bruker kinoen til visninger, og har vært et annet sted i fjor for å kunne vise film til tross for at kinoen har vært stengt.

Det er uavhengig av byens egentlige kinotilbud denne filmklubben da ;)
Men vi bruker kinoen til visninger, og har vært et annet sted i fjor for å kunne vise film til tross for at kinoen har vært stengt.
Det er det jeg mener, man må jo kunne disponere en kino. ;) Den her er aldri ledig :p

Det er det jeg mener, man må jo kunne disponere en kino. ;) Den her er aldri ledig :p
Å slik sett ja. Ikke kl 12 en lørdag formiddag heller, en gang i måneden? :)
Ja jeg synes det er veldig bra! Og billig :) Og så vises det endel filmer som ikke er så vanlige på kino også.

Å slik sett ja. Ikke kl 12 en lørdag formiddag heller, en gang i måneden? :)
Ja jeg synes det er veldig bra! Og billig :) Og så vises det endel filmer som ikke er så vanlige på kino også.
De har fast visning av barnefilm kl 12.30 i tre av kinosalene hver lørdag ;)

De har fast visning av barnefilm kl 12.30 i tre av kinosalene hver lørdag ;)
Så bra da :D
Byen her har slitt endel med interessen for film og andre kulturtilbud. Men kino er dyrt da, så jeg forstår godt at ikke alle har råd til det hele tiden!
Men nå ble der bestemt opprustning istedenfor nedleggelse, og stor satsning på kinotilbudet!
Og det er bra :D

Så bra da :D
Byen her har slitt endel med interessen for film og andre kulturtilbud. Men kino er dyrt da, så jeg forstår godt at ikke alle har råd til det hele tiden!
Men nå ble der bestemt opprustning istedenfor nedleggelse, og stor satsning på kinotilbudet!
Og det er bra :D
Ja, det er jo veldig bra!

Men i en by med nesten 80.000 innbyggere så er det ikke rart de får folk til å stille på barnekino. Selv om alle går sjeldent er det nok til å fylle opp hver lørdag. :)

Ja, det er jo veldig bra!

Men i en by med nesten 80.000 innbyggere så er det ikke rart de får folk til å stille på barnekino. Selv om alle går sjeldent er det nok til å fylle opp hver lørdag. :)
Ja det er stor forskjell på byens størrelse :D

Så snilt av dere å være barnevakt :)

Ungene der nede er vel mye seinere våken om kvelden enn her i norden?

Dere lengter ikke hjem enda? :p
Hyggelig å hjelpe til :) de er så søte de barna. Men ikke små. 7,8,9,10 år :)

Ja, her starter alle å leve når solen går ned. I blokken vår er barna ute å leker til 00-01. Syntes det er ekstremt sent. Vi legger barna som regel til 19-20 om vi ikke skal noe spes.
Men kan legge seg 22 eller senere om vi er en plass :).

Savner ikke så veldig :) bare maten :) hehe
Alt bra med dere? Og lillemor? :)

God søndagsmorgen
Gutta ser tv og jeg prøver å våkne med litt kaffe på senga!
Gråvær her i dag, og gutta vil helst bare være hjemme. Mulig det blir en liten tur i skogen, ellers passer det meg med en rolig dag inne eller i nabolaget :)
Hva skal dere i dag?

God søndagsmorgen
Gutta ser tv og jeg prøver å våkne med litt kaffe på senga!
Gråvær her i dag, og gutta vil helst bare være hjemme. Mulig det blir en liten tur i skogen, ellers passer det meg med en rolig dag inne eller i nabolaget :)
Hva skal dere i dag?
Blir en rolig søndag her også. Hvis Hermine holder seg feberfri skal vi gå til lekeplassen bare.

Jeg ligger enda i senga og har veldig lyst til å sove litt til. Men sulten/kvalmen gnager så må vel stå opp og finne noe frokost heller.

9 uker idag :D

Blir en rolig søndag her også. Hvis Hermine holder seg feberfri skal vi gå til lekeplassen bare.

Jeg ligger enda i senga og har veldig lyst til å sove litt til. Men sulten/kvalmen gnager så må vel stå opp og finne noe frokost heller.

9 uker idag :D
Grattis med 9 uker :)
Søs inviterte oss med til en liten skog rett her borte, men det kommer noen for å hente trampolina som vi vil kvitte oss med, så da var det greit å bli hjemme likevel.
Har hun sovet greit i natt?

Grattis med 9 uker :)
Søs inviterte oss med til en liten skog rett her borte, men det kommer noen for å hente trampolina som vi vil kvitte oss med, så da var det greit å bli hjemme likevel.
Har hun sovet greit i natt?
Åh, hvorfor vil dere kvitte dere med trampolina?

Hun ha vært litt urolig, mannen gikk og la seg sammen med henne i 01-tiden. En runde på do, en runde ibux og i 04-tiden var hun sulten og fikk en drikkeyoghurt. Men nå er det full fart. :) Dårlig matlyst da, men har spist noen salte kjeks og enda en drikkeyoghurt. :)

Åh, hvorfor vil dere kvitte dere med trampolina?

Hun ha vært litt urolig, mannen gikk og la seg sammen med henne i 01-tiden. En runde på do, en runde ibux og i 04-tiden var hun sulten og fikk en drikkeyoghurt. Men nå er det full fart. :) Dårlig matlyst da, men har spist noen salte kjeks og enda en drikkeyoghurt. :)
Jo vi har så liten hage, den tar så stor plass. Og det blir mye å passe på med mange nabobarn som gjerne vil hoppe, og Lillebror som alltid vil være med og får spretten til de voldsomme gutta. Bare diskusjon om den trampolina hele tiden :-p og så er den veldig slitt...

Så bra formen er grei da, tross dårlig matlyst!

Jo vi har så liten hage, den tar så stor plass. Og det blir mye å passe på med mange nabobarn som gjerne vil hoppe, og Lillebror som alltid vil være med og får spretten til de voldsomme gutta. Bare diskusjon om den trampolina hele tiden :-p og så er den veldig slitt...

Så bra formen er grei da, tross dårlig matlyst!
Ser at det blir mye mas ja.

Formen er visst veldig variabel. Fra kvikk i det ene øyeblikket til skikkelig slapp og varm. Hun fikk en ny dose ibux og ble kvikkere igjen. Og så plutselig slapp på nytt. Nå skal vi putte henne i vogna og trille en tur, eneste måte å få henne til å sove litt på.

Hei alle sammen :-)

Høsten har begynt å snike seg til Trøndelag også, men mest grønt enn gult foreløpig :-)
Her er det ikke så veldig veldig mye nytt som skjer, annet at nasse har fått briller, hun er heldigvis veldig stolt av dem:D Men plutselig ble hun så mye større synes jeg :eek:

Elise har også strekt seg, og blitt ei ganske så bestemt lita frøken:p

Håper kvalmen er litt bedre i dag Marian, husker alt for godt det der:D

Har dere vært og stemt i dag da? Jeg har nettopp vært en tur :-)

Hei alle sammen :-)

Høsten har begynt å snike seg til Trøndelag også, men mest grønt enn gult foreløpig :-)
Her er det ikke så veldig veldig mye nytt som skjer, annet at nasse har fått briller, hun er heldigvis veldig stolt av dem:D Men plutselig ble hun så mye større synes jeg :eek:

Har dere vært og stemt i dag da? Jeg har nettopp vært en tur :-)
Så koselig å høre fra deg/dere.:) Hadde vesla veldig dårlig syn eller? Det er sikkert stas å få briller og kunne se skikkelig.:)

Jeg har også vært og stemt.:) Nå er det kaffe, kake og 71° nord her. Helt greit å kose seg i sofaen mens andre sliter seg ut på tv-en.:p

Så koselig å høre fra deg/dere.:) Hadde vesla veldig dårlig syn eller? Det er sikkert stas å få briller og kunne se skikkelig.:)

Jeg har også vært og stemt.:) Nå er det kaffe, kake og 71° nord her. Helt greit å kose seg i sofaen mens andre sliter seg ut på tv-en.:p
Jeg har ikke fått vært her så mye de siste månedene :confused: Må prøve å få fulgt med litt mer, tenker mye på dere, bra vi har snappen :D Hun har ikke så dårlig syn men veldig skeive hornhinner som må prøve å korrigeres, det har gått litt uttover motorikken hennes. Hvordan går det med dere?

Hei alle sammen :)

Høsten har begynt å snike seg til Trøndelag også, men mest grønt enn gult foreløpig :)

Har dere vært og stemt i dag da? Jeg har nettopp vært en tur :)
Hun så veldig fin ut med briller :D

Jeg var og stemte før jeg hentet barn i dag, på vei hjem fra skolen. ER veldig spent på hvordan det går her i kommunen, og på fylkestinget, spesielt siden jeg kjenner en som ligger godt an til å komme inn der!

Jeg har ikke fått vært her så mye de siste månedene :confused: Må prøve å få fulgt med litt mer, tenker mye på dere, bra vi har snappen :D Hun har ikke så dårlig syn men veldig skeive hornhinner som må prøve å korrigeres, det har gått litt uttover motorikken hennes. Hvordan går det med dere?
Soppass ja! Så bra at det ble oppdaget slik at man kanskje får korrigert dem da.:) La dere merke til at det var noe med synet hennes selv eller?

Veldig kjekt med snapchat altså. Det er så fort gjort å følge med hva som skjer rundt omkring.:) Det humper og går her hos oss. Det har vært mye de siste ukene og jeg er sliten i kroppen, men i morra skal jeg slappe av litt. Ser frem til det.:)

Hun så veldig fin ut med briller :D

Jeg var og stemte før jeg hentet barn i dag, på vei hjem fra skolen. ER veldig spent på hvordan det går her i kommunen, og på fylkestinget, spesielt siden jeg kjenner en som ligger godt an til å komme inn der!
Takk:) Så spennende, skjønner det blir litt ekstra da ja, blir gøy å se i natt/morgen :D

Back
Topp