Skravletråd september!

Men i alle dager? Trodde du skulle få tett oppfølging og hyppige kontroller med UL når du blør?:o Hvordan er formen din? Mye kvalm? Fint at du får kortere dager, Marianne! Viktig du tar vare på deg selv, spiren og har overskudd til Hermine også. Må du absolutt ikke føle som et nederlag:) Svarte i tråden på secret om hvordan det går med N:)
Ja, man skulle jo tro det. Men neida, det er tydeligvis ikke no stress med noen ukers blødning :eek:

Har hatt mye kvalme, hodepine og plages med søvnvansker, selv om jeg er aldri så trøtt. Også så sinnsykt sulten da, hele tiden! Om jeg ikke spiser umiddelbart blir jeg kjempekvalm. Så her dyttes det innpå med mat. :p

Idag har vi kjørt onkel flyplassen, han kommer tilbake igjen på tirsdag, veldig koseli
Takk :) koser oss masse :)
Ja, de var skikkelig kvalme også! Æsj!
Hvordan går det med dere? Var Emmeth fornøyd med bursdagen? :)

Trodde ikke at mennene hadde en sånn holding, men idioter finnes i alle land:o Utrivelig opplevelse uansett:( Så herlig:D er det veldig varmt der nå?:)*svette* Alt går fint med oss:) Enn med dere da? Ja, vi hadde en liten feiring den 4 og skal ha bursdagsselskap nå på lørdag:)

Ja, man skulle jo tro det. Men neida, det er tydeligvis ikke no stress med noen ukers blødning :eek:

Har hatt mye kvalme, hodepine og plages med søvnvansker, selv om jeg er aldri så trøtt. Også så sinnsykt sulten da, hele tiden! Om jeg ikke spiser umiddelbart blir jeg kjempekvalm. Så her dyttes det innpå med mat. :p

Ja, skulle da virkelig tro at du skulle bli fulgt ekstra godt opp når du blør, så det må jeg si var særdeles overraskende og veldig dårlig gjort. Skal du ta privat UL da? Kvalme er et godt tegn, på tross av at det er meget ubehagelig:) Viktig med mat vettu;) Hva synes du hjelper på kvalmen?

Du beskriver mine første måneder med Emira haha..bortsett fra at jeg sov dårlig det meste av sv.skapet:confused:

Ja, skulle da virkelig tro at du skulle bli fulgt ekstra godt opp når du blør, så det må jeg si var særdeles overraskende og veldig dårlig gjort. Skal du ta privat UL da? Kvalme er et godt tegn, på tross av at det er meget ubehagelig:) Viktig med mat vettu;) Hva synes du hjelper på kvalmen?
Vi har bestilt privat ul i uke 12, det er 3 uker til :D

Men saken min står åpen hos offentlig gyn. Så kan ringe dit og få ul ved behov. Tenkte jeg skulle ringe dit i morgen å få en time i neste uke. Vil gjerne sjekke at fosteret vokser som den skal, at jeg ikke har hatt en ma.

Eneste som hjelper på kvalmen er å spise, for er som regel når jeg er sulten at jeg blir kvalm. Eller søvn og hvile, kommer også når jeg er trøtt. ;) Knekkebrød, sitrusfrukt og vann er eneste som går ned om dagen.

Du beskriver mine første måneder med Emira haha..bortsett fra at jeg sov dårlig det meste av sv.skapet:confused:
Uff, ja, håper søvnen kommer seg altså! Er så innmari slitsomt å ligge våken fra 02.30-06, for så å døse av idet Hermine våkner. :p

Jeg tenkte ikke så mye over det legen sa om kontroller i går, at jeg kanskje burde ha noen ekstra. Men lurer på om jeg skal kontakte jordmor og be om kontroll i uke 16. For å høre hjertelyd og sånn.

Ja, ikke sant!! Helt enig!
Men du, den kontrollen er sikkert satt opp fordi det er standard.
Om du er bekymret, eller ikke slutter å blø, så får du helt sikkert en time før det!
Alt er jo sjekket nå, og de finner ikke noe galt :)

Men du, den kontrollen er sikkert satt opp fordi det er standard.
Om du er bekymret, eller ikke slutter å blø, så får du helt sikkert en time før det!
Alt er jo sjekket nå, og de finner ikke noe galt :)
Bekymret er jeg jo hele tiden. Men legen kan ikke gjøre så mye da. Skal ringe gyn og høre om jeg får en til tidlig ul, vil gjerne se om den fortsatt utvikler seg som den skal. Så har vi jo privat ul i uke 12. Tenkte jeg skulle kontakte jordmor og be om time i uke 16. Da er det vanligvis time for 1.gangs gravide, men vil tro at jeg slipper inn der når de hører historien min.

Bekymret er jeg jo hele tiden. Men legen kan ikke gjøre så mye da. Skal ringe gyn og høre om jeg får en til tidlig ul, vil gjerne se om den fortsatt utvikler seg som den skal. Så har vi jo privat ul i uke 12. Tenkte jeg skulle kontakte jordmor og be om time i uke 16. Da er det vanligvis time for 1.gangs gravide, men vil tro at jeg slipper inn der når de hører historien min.
Det får du helt sikkert :)

God kveld!
Jeg har jobbet i barnehagen i dag, så det ble lang dag på gutta.
De var slitne, så der ble bare mat, så bad og så senga :D
Jeg venter på Nyheter og klesvask før jeg skal legge meg selv.
I morgen skal Lillebror ha med seg ei jente hjem fra bhg, det blir stas :D

Uff, ja, håper søvnen kommer seg altså! Er så innmari slitsomt å ligge våken fra 02.30-06, for så å døse av idet Hermine våkner. :p

Jeg tenkte ikke så mye over det legen sa om kontroller i går, at jeg kanskje burde ha noen ekstra. Men lurer på om jeg skal kontakte jordmor og be om kontroll i uke 16. For å høre hjertelyd og sånn.

Ja stort sett så kommer det seg etter første trimester :) men jeg må si jeg var glad for at jeg slet med søvnen når jeg gikk med første barnet :P

Ja det er ikke så dumt å ta det opp :) og si at du føler for å få ofte bekreftelse på at alt er som det skal være :)

God kveld!
Jeg har jobbet i barnehagen i dag, så det ble lang dag på gutta.
De var slitne, så der ble bare mat, så bad og så senga :D
Jeg venter på Nyheter og klesvask før jeg skal legge meg selv.
I morgen skal Lillebror ha med seg ei jente hjem fra bhg, det blir stas :D

Travel men sikkert fin dag :)
Rakk ikke noe dusjing i kveld jeg heller :P planen var å dusje Liana og bade Leoh haha.. menmen.. dem kom så sent hjem etter å ha gått en tur med mamma :)

Ntåå høres artig ut å få med seg en venninne hjem :D det blir sikkert stas :)

Idag har vi kjørt onkel flyplassen, han kommer tilbake igjen på tirsdag, veldig koseli

Trodde ikke at mennene hadde en sånn holding, men idioter finnes i alle land:o Utrivelig opplevelse uansett:( Så herlig:D er det veldig varmt der nå?:)*svette* Alt går fint med oss:) Enn med dere da? Ja, vi hadde en liten feiring den 4 og skal ha bursdagsselskap nå på lørdag:)
Så koselig med besøk da :)
Ja, idag og de 2 siste dagene har det vært en sinnsyk varme og fuktighet. Pleier aldri å være klamt her.
Ligger på ca 39-44 på dagen! Så fryser ikke! Gruer meg litt til å komme hjem ja haha! :)

Kommer det mange på lørdag? :)

Travel men sikkert fin dag :)
Rakk ikke noe dusjing i kveld jeg heller :p planen var å dusje Liana og bade Leoh haha.. menmen.. dem kom så sent hjem etter å ha gått en tur med mamma :)

Ntåå høres artig ut å få med seg en venninne hjem :D det blir sikkert stas :)
Her var de så fulle av sand at de måtte bade :p Jeg måtte også dusje rett etter jobbing i barnehage :D
Det blir koselig å ha med besøk hjem ja, det blir første gang for han! Vi bor jo så nærme barnehagen, at de ble med bortom etter barnehagen i dag for å se på huset vårt slik at det ikke skulle bli så skummelt :)

God kveld :)
Idag har jeg væry hjemme med ungene pga planleggingdag :) formen min er bra, men fryktelig snørrete og hoster en del :P kommet i stemmeskiftet å :D haha.. Liana og Leoh er også forkjølet, men i bra form :)

Idag fikk Liana lov til å bli med Emira og noen andre jenter ut i gården her. Det var stor stas å endelig få gå ut uten voksne!! :) vi fulgte ofte med fra vinduet da :P og etter dette, så ble Liana og Leoh med på gåtur sammen med bestemor og hunden :) mulig stefaren min var der å, men jeg så han ikke :P mamma sa at å ha med seg Liana på tur idag, var som å ha med seg en sirkus-hest haha.. turboen var jo overalt på engang :D

Snart kvelden på meg :) håper dere får en fin natt! ;)

God kveld :)
Idag har jeg væry hjemme med ungene pga planleggingdag :) formen min er bra, men fryktelig snørrete og hoster en del :p kommet i stemmeskiftet å :D haha.. Liana og Leoh er også forkjølet, men i bra form :)

Idag fikk Liana lov til å bli med Emira og noen andre jenter ut i gården her. Det var stor stas å endelig få gå ut uten voksne!! :) vi fulgte ofte med fra vinduet da :p og etter dette, så ble Liana og Leoh med på gåtur sammen med bestemor og hunden :) mulig stefaren min var der å, men jeg så han ikke :p mamma sa at å ha med seg Liana på tur idag, var som å ha med seg en sirkus-hest haha.. turboen var jo overalt på engang :D

Snart kvelden på meg :) håper dere får en fin natt! ;)
Stas med utelek og tur da :)
Hehe, hun er bra aktiv vil jeg tro :)

Her var de så fulle av sand at de måtte bade :p Jeg måtte også dusje rett etter jobbing i barnehage :D
Det blir koselig å ha med besøk hjem ja, det blir første gang for han! Vi bor jo så nærme barnehagen, at de ble med bortom etter barnehagen i dag for å se på huset vårt slik at det ikke skulle bli så skummelt :)

Haha ja da har man ikke såå mye valg :P heller det enn sand i senga :D
Høres lurt av dere :) håper det går bra imårra da :D

Back
Topp