Skravletråd september!

Er det ikke rart at to svangerskap kan være så ulike?

Blødde ikke en dråpe med H, og denne gangen vil det ingen ende ta. Men er mye kvalmere, så tar det som et godt tegn da.

Det er veldig rart, det var derfor jeg trodde jeg også skulle få gutt den andre gangen, men det ble jente gitt:D

Det er veldig rart, det var derfor jeg trodde jeg også skulle få gutt den andre gangen, men det ble jente gitt:D
Ja, jeg trodde jo det var gutt sist også. Så egentlig tror jeg det blir jente denne gangen også :P

Like greit det da, for vi har jo alt man trenger til jente :)

Hellu!
Jeg har hatt min første veiledning med hun som skal være min veileder på masteroppgaven!
God klaff - det har jeg skjønt er viktig :D

Ellers venter vi mannen hjem nå, det er utrolig spennende da det har vært mye frem og tilbake. Og selv nå som han praktisk talt er på vei hjemover er det usikkerhet rundt når han faktisk er hjemme :p
Mye tull med flere instanser, med andre ord.
Jeg har egentlig lovet ungene at han er tilbake til et gitt tidspunkt det neste døgnet, så jeg håper bare at det ikke blir omgjort igjen :o
Regn, regn og regn her. T og jeg skal gjøre litt lekser nå før jeg henter minstemann i barnehagen :)
Hva gjør dere i dag?
Så bra at du er fornøyd med veilederen :)

Krysser fingrene for at mannen kommer hjem veldig snart!

Ja, jeg trodde jo det var gutt sist også. Så egentlig tror jeg det blir jente denne gangen også :P

Det blir spennende å se:p

Så bra at du er fornøyd med veilederen :)

Krysser fingrene for at mannen kommer hjem veldig snart!
Ja, jeg hadde ønsket meg henne, uten å sende inn noe ønske :p
Så det var bra!!
Ja det krysser jeg også fingrene for :o

Tror det blir jente :D hehe!
Søsteren min har 2 jenter og 1 gutt.
Med første jenta var hun ikke dårlig en dag. Superbra form.
Andre jenta kasta hun opp i mange mnd.
Men gutten var hun ikke dårlig en gang.
Hehe

Jeg var veldig dårlig og kvalm med Mina, men ikke Wael. Bare vondt i bekkenet og halsbrann :)
Rart at alle sv.skap er så forskjellige :)

God kveld!
Her har alle lagt seg, utenom meg. Godt med litt fred og alenetid. Blie godt å komme hjem til bhg,skole og rutiner. Og ikke minst prior kyllingpølser :) haha! Ungene snakker om pølser ofte :)

Betalte eksamen igår. 4 stk. 4000 kr! Dyrt.
Men håper jeg står, også trenger jeg kun en praksisplass over jul og 4 eksamer til våren og hvis alt går bra, så er jeg ferdig utdannet :)

Kun 1 uke til vi reiser hjem, og på vei oppover skal vi innom pyramidene og museumet og se på Faraos kropp etc. Spennende!

God natt og kveld jenter :)

De er veldig søte, jeg måtte ha briller som seksåring selv, men da var ikke brillene så fine:D Det går fint med meg, det trenes en del ja, det trengs;)

Hehe nei det er nok litt større utvalg av briller idag :D fikk hun selv bestemme farge å sånt eller?

Du er flink! Skjønner ikke at du orker jeg :P med to unger og jobb:eek: :D jobber du hver dag foresten?

Hallo :)

Lat formiddag før jobb her. Utrolig deilig å kunne sende mann og barn ut døra og slumre på sofaen etterpå. Begynner ikke før 12.30 ;)

Ellers lite nytt her. Hermine er heldigvis i bedre form idag, så hun er tilbake i bhg. :)

Perfekt å kunne ta rolig morgen med den formen du er i :) bedrer det seg etter 12-1 tiden? Husker det gjorde det med meg når jeg gikk med Emira! mellom 1 og 2 haha.. rart :D

Deilig å slutte så tidlig, jeg også tidlig i dag:D Hva skal du gjøre hos frisøren? Her blir det trening etter å ha hatt hviledag i går.

Som du så på snap, så ble det en kortere sveis igjen :P håret var ute av kontroll siden det hadde nådd en lengde hvor det var for kort til å sette opp, og for langt til å style :D

God trening det du gjør hvertfall ;)

Hellu!
Jeg har hatt min første veiledning med hun som skal være min veileder på masteroppgaven!
God klaff - det har jeg skjønt er viktig :D

Ellers venter vi mannen hjem nå, det er utrolig spennende da det har vært mye frem og tilbake. Og selv nå som han praktisk talt er på vei hjemover er det usikkerhet rundt når han faktisk er hjemme :p
Mye tull med flere instanser, med andre ord.
Jeg har egentlig lovet ungene at han er tilbake til et gitt tidspunkt det neste døgnet, så jeg håper bare at det ikke blir omgjort igjen :o
Regn, regn og regn her. T og jeg skal gjøre litt lekser nå før jeg henter minstemann i barnehagen :)
Hva gjør dere i dag?

Mye regn hos dere å tenker jeg? Her er det kaos igjen med små flommer her og der :P

Har mannen din kommet seg hjem nå? :)

Mye regn hos dere å tenker jeg? Her er det kaos igjen med små flommer her og der :P

Har mannen din kommet seg hjem nå? :)
Ikke like mye vann her, som lenger sør, men det har regnet i hele dag.
Nei, foreløpig har jeg ikke hørt så mye mer :)

God kveld!
Her har alle lagt seg, utenom meg. Godt med litt fred og alenetid. Blie godt å komme hjem til bhg,skole og rutiner. Og ikke minst prior kyllingpølser :) haha! Ungene snakker om pølser ofte :)

Men håper jeg står, også trenger jeg kun en praksisplass over jul og 4 eksamer til våren og hvis alt går bra, så er jeg ferdig utdannet :)

Kun 1 uke til vi reiser hjem, og på vei oppover skal vi innom pyramidene og museumet og se på Faraos kropp etc. Spennende!

Så bra at du snart er ferdig med studier! Hva slags type praksis er aktuelt? :)
Vil tro det blir litt godt med hverdag igjen på dere og :)

Samme her.. var MYE MYE kvalmere med Liana enn Emira;) begynte tidligere, og slutter senere i sv.skapet. og var mye mer intens haha.. rart.. og med Leoh så var jeg bare uggen :D
Det er en trori om at man oftest er kvalm når man går med jente, fordi de kvinnelige hormonene er dobbelt på en måte.. men det er bare en teori da :D mange som ligger rett ut med gutt i mangen å :P

God kveld!

Haha unger å pølser:P Liana elsket det, men ikke etter at hun hadde spist det den dagen hun fikk omgangssyke;) nekter å spise pølser nå :P

Blir spennede med eksamner:D dette klarer du nok ;) bare stå på som en gærning :D haha

Ikke like mye vann her, som lenger sør, men det har regnet i hele dag.
Nei, foreløpig har jeg ikke hørt så mye mer :)

Da er dere heldige :) her er fler veier stengt..mulig noen av dem som går ut av dalen å! Litt skummelt med tanke på akutt hjelp om noen trenger det:oops:

Kjedelig å vente sånn da! :P når er planen for at han er hjemme?

Tror det blir jente :D hehe!
Søsteren min har 2 jenter og 1 gutt.
Med første jenta var hun ikke dårlig en dag. Superbra form.
Andre jenta kasta hun opp i mange mnd.
Men gutten var hun ikke dårlig en gang.
Hehe

Jeg var veldig dårlig og kvalm med Mina, men ikke Wael. Bare vondt i bekkenet og halsbrann :)
Rart at alle sv.skap er så forskjellige :)
Virker jo som om du har en 6.sans for slike ting så da holder vi en knapp på jente. ;)

Perfekt å kunne ta rolig morgen med den formen du er i :) bedrer det seg etter 12-1 tiden? Husker det gjorde det med meg når jeg gikk med Emira! mellom 1 og 2 haha.. rart :D
Ja det blir som regel bedre etter lunsj! Men blir kvalm igjen om jeg ikke spiser hver time :P

God kveld!

De ukene deres på ferie har jammen meg gått fort! :eek:

Men bra dere gleder dere til å komme hjem, det er jo et godt tegn. :)

Da er dere heldige :) her er fler veier stengt..mulig noen av dem som går ut av dalen å! Litt skummelt med tanke på akutt hjelp om noen trenger det:oops:

Kjedelig å vente sånn da! :P når er planen for at han er hjemme?
Nei ingen flom her hvertfall :)

Ja det er ganske kjedelig å vente! Vi må bare se egentlig... Hadde håpet at han var her til ungene våkner i morgen! :)

Back
Topp