Skravletråd september!

God morgen.
Eller noe slikt :p
Mannen kom ikke hjem, så vi er litt grumpy alle sammen!
Men nå er det bare få timer igjen til vi får se han, etter skole og barnehage, så vi får bare glede oss til da istedet :)
Hva skal dere i dag?
Jeg er påmeldt et skrivekurs, men har skikkelig lite lyst! Jeg får bare dra, det er nyttig for meg å få med meg kurset.
Ellers i dag er det henting av unger, middag og speideren :)
Ha en fin dag!

God morgen.
Men nå er det bare få timer igjen til vi får se han, etter skole og barnehage, så vi får bare glede oss til da istedet :)
Hva skal dere i dag?
Jeg er påmeldt et skrivekurs, men har skikkelig lite lyst! Jeg får bare dra, det er nyttig for meg å få med meg kurset.
Ha en fin dag!
Så leit at mannen ikke kom i går. Det må være slitsomt med den ventetiden.:confused: Men nå er det helt sikkert at han kommer iløpet av dagen?

Jeg skal ha forelesning i k&h snart, og skal ta med meg strikketøy og kaffe opp på kontoret. Lykke til med skrivekurset!:)

Så leit at mannen ikke kom i går. Det må være slitsomt med den ventetiden.:confused: Men nå er det helt sikkert at han kommer iløpet av dagen?

Jeg skal ha forelesning i k&h snart, og skal ta med meg strikketøy og kaffe opp på kontoret. Lykke til med skrivekurset!:)
Hvis han ikke kommer i løpet av dagen må jeg lage en plan for hvem jeg skal ringe for å kjefte :p
Han kommer i løpet av dagen, ja. Noen skulle hente han fra Sessvollmoen "i løpet av formiddagen", så det blir spennende å se når han kommer :p
Lykke til med forelesning! Så kjekt med kaffe og strikketøy :)

Ja det blir som regel bedre etter lunsj! Men blir kvalm igjen om jeg ikke spiser hver time :P

Haha ja må småspise heletiden :P så fort jeg fikk en bitte liten antydning til småsult, så måtte jeg spise. Ellers ble jeg kjempe kvalm :)

God morgen.
Hva skal dere i dag?
Ha en fin dag!

Synd han ikke var hjemme :( ungene hadde sikkert gledet seg! Menmen, dem får se han etterpå da hvertfall :D

Lykke til med skrivekurs :)

Hvis han ikke kommer i løpet av dagen må jeg lage en plan for hvem jeg skal ringe for å kjefte :p
Han kommer i løpet av dagen, ja. Noen skulle hente han fra Sessvollmoen "i løpet av formiddagen", så det blir spennende å se når han kommer :p
Lykke til med forelesning! Så kjekt med kaffe og strikketøy :)
Greit å ha en slagplan i tilfelle man må lufte kruttet.;)
Takktakk. Foreleseren raser virkelig gjennom arkene sine i dag, så det blir ikke mye tid til å strikke da men. Satser på noen knakende gode forelesningsnotater i stedet.:)

Greit å ha en slagplan i tilfelle man må lufte kruttet.;)
Takktakk. Foreleseren raser virkelig gjennom arkene sine i dag, så det blir ikke mye tid til å strikke da men. Satser på noen knakende gode forelesningsnotater i stedet.:)
Ja en slik plan er lur - men jeg blir overrasket (og mektig imponert!) om det blir flere forandringer nå :D
Liten tid til å strikke, men effektiv forelesning - like greit :)

Synd han ikke var hjemme :( ungene hadde sikkert gledet seg! Menmen, dem får se han etterpå da hvertfall :D

Lykke til med skrivekurs :)
Ja ingenting overrasker meg mer nå :p
De hadde gledet seg, og minstemann var meget frustrert i dag. Heldigvis gikk leveringen i barnehagen fint, så får vi ha en superkoselig ettermiddag sammen alle sammen! :D

Haha unger å pølser:P Liana elsket det, men ikke etter at hun hadde spist det den dagen hun fikk omgangssyke;) nekter å spise pølser nå :P

Blir spennede med eksamner:D dette klarer du nok ;) bare stå på som en gærning :D haha
Haha, skjønner hun ikke har lyst på det da ;)

Takk! Håper det! Men er så redd for å stryke :(

Haha ja må småspise heletiden :P så fort jeg fikk en bitte liten antydning til småsult, så måtte jeg spise. Ellers ble jeg kjempe kvalm :)
Ja, og det er ganske upraktisk når man er på tur med jobben eller har undervisning for eksempel :P

God morgen!
Stor lykke i heimen da mannen endelig er hjemme :)
Og selvom jeg er travel er det kjekt at han har en del fri fremover, i tillegg til sykemelding da ryggen er gåen (ikke kjekt det da, selvsagt!)
Nå er det full dag på skolen for meg, før det blir helg og hyttetur med gode venner :)

Ja, og det er ganske upraktisk når man er på tur med jobben eller har undervisning for eksempel :P

Haha ser den:P godt det kommer til å gå over etterhvert :)

God morgen!
Stor lykke i heimen da mannen endelig er hjemme :)
Og selvom jeg er travel er det kjekt at han har en del fri fremover, i tillegg til sykemelding da ryggen er gåen (ikke kjekt det da, selvsagt!)
Nå er det full dag på skolen for meg, før det blir helg og hyttetur med gode venner :)

Hurra for at han er hjemme igjen :D sikkert to glade gutter da tenker jeg :)

Samme her.. var MYE MYE kvalmere med Liana enn Emira;) begynte tidligere, og slutter senere i sv.skapet. og var mye mer intens haha.. rart.. og med Leoh så var jeg bare uggen :D
Det er en trori om at man oftest er kvalm når man går med jente, fordi de kvinnelige hormonene er dobbelt på en måte.. men det er bare en teori da :D mange som ligger rett ut med gutt i mangen å :p

Kan jo være noe i det der :p Gla jeg er ferdig, nå jobbes det med å få magen tilbake som den var :D

Som du så på snap, så ble det en kortere sveis igjen :p håret var ute av kontroll siden det hadde nådd en lengde hvor det var for kort til å sette opp, og for langt til å style :D

God trening det du gjør hvertfall ;)

Synes du kler godt kortere hår :-) Jeg vurderer også å klippe det ned litt:p

Back
Topp