Skravletråd september!

God morgen!
Stor lykke i heimen da mannen endelig er hjemme :)
Og selvom jeg er travel er det kjekt at han har en del fri fremover, i tillegg til sykemelding da ryggen er gåen (ikke kjekt det da, selvsagt!)
Nå er det full dag på skolen for meg, før det blir helg og hyttetur med gode venner :)

Så kjedelig mannen ikke kom hjem som planlagt, men bra han endelig er kommet hjem igjen nå :-)
Ha en velfortjent helg på hytta, kos dere masse :-)

God ettermiddag :-)

Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og trening, det skal bli godt med helg nå. Mannen skal på kontorfest i kveld, så jeg får tvn for meg selv, jeg skal finne frem en skikkelig bertefilm tenkte jeg:D
I morgen er det åpen dag på hovedbrannstasjonen så da skal vi treffe Bjørnis, det blir nok gøy for jentene:p
Søndagen skal vi ha barnebursdag for Anette, det er alltid like spennende:D Jeg har kjøpt Toro ferdigmiks, så dette må da gå bra:D

Å så gøy, håper virkelig du får nyte festivalen uten den dumme kvalmen :-)
Det er så typisk, for jeg er sulten hele tiden men når jeg først skal spise har kvalmen overtatt for sulten og da forsvinner matlysta. Skikkelig kjipt når man vil spise god mat men ikke orker. :p

Jeg har nettopp kommet hjem fra jobb og trening, det skal bli godt med helg nå. Mannen skal på kontorfest i kveld, så jeg får tvn for meg selv, jeg skal finne frem en skikkelig bertefilm tenkte jeg:D
I morgen er det åpen dag på hovedbrannstasjonen så da skal vi treffe Bjørnis, det blir nok gøy for jentene:p
Søndagen skal vi ha barnebursdag for Anette, det er alltid like spennende:D Jeg har kjøpt Toro ferdigmiks, så dette må da gå bra:D
Du må vel begynne å bli dreven Torobaker nå snart? :p ;)

Jeg liker også å ha tvn for meg selv innimellom, kjekt å bestemme alene hva man vil se. :)

Stas med åpen brannstasjon kan jeg tenke meg. :D

Spennede med bursdag å det hele :D veldig greit med ferdigmix:D brukte en sånn med lyse muffins :P var jo så gode atte :) hadde oppå smeltet sjokolade;) også var dem glutenfri så søsteren min kunne spise haha :P

Hvordan var det på brannstasjon? Jeg glemte det helt bort jeg:eek:

Hei.
Hva driver dere med på denne fredagen?
Wael og jeg er i bassenget, mens de andre er hjemme og slapper av i dag :)
Varmt og godt :)

God helg folkens!

Nytes den siste dagen på ferie? :D

Det er sant, fornøyd blir man vel aldri:D Jeg har mørkt hår ja, nå er det endelig min egen hårfarge så jeg slipper å farge det lenger :-)

Haha nei det er det. Alle har noe man skulle forandret på :D har mannen fin lyst hår eller? Siden jentene har det? :D

Vi reiser ikke før natt til onsdag :)
Men reiser opp til Alexandria tidlig mandag morgen :) siste dag her i Hurghada i morgen :)

Alt bra med dere?

Ahh okey haha..tok det som om dere hadde siste dag på ferie jeg :D :P koser dere, dere? :) blitt vandt til varmen? :P

Alt bra her :) men nå sliter jeg med menssmerter haha.. våkna opp inatt av at jeg trodde jeg hadde rier :P hahaha men var visst bare mensen *phuu* :D sikkert drømt :)

Ahh okey haha..tok det som om dere hadde siste dag på ferie jeg :D :P koser dere, dere? :) blitt vandt til varmen? :P

Alt bra her :) men nå sliter jeg med menssmerter haha.. våkna opp inatt av at jeg trodde jeg hadde rier :P hahaha men var visst bare mensen *phuu* :D sikkert drømt :)
Skrev feil haha! :)

Varmen går veldig greit :)

Ah, så kjipt da :(
Menssmertene har heldigvis blitt mye bedre :)

God kveld :)

Hvordan har helgen vært?

Ble bissig dag i går med bytur, matfestival og besøk hos mamma på ettermiddagen. Hermine var helt utslått på byturen og sov 2 timer i vogna mens vi var i byen :P

Idag tok hun igjen for det med å ikke sove noe :eek: Hun nekta å gå inn for å legge seg midt i uteleken i formiddag. Kl 14.30 kom mannen inn med en hylvrælende unge og ga streng beskjed om at hun IKKE er klar for å droppe luren :P Hun slappa av en time på sofaen, og tok kveld før kl 19. Får håpe natta blir god, ofte sover hun urolig når det ikke blir dagsoving.

Ellers ei rolig helg. Nå er det bare å glede seg mot neste helg da. Starter å telle dager allerede søndagskveld :P

Hvordan har helgen vært?

Ble bissig dag i går med bytur, matfestival og besøk hos mamma på ettermiddagen. Hermine var helt utslått på byturen og sov 2 timer i vogna mens vi var i byen :P

Idag tok hun igjen for det med å ikke sove noe :eek: Hun nekta å gå inn for å legge seg midt i uteleken i formiddag. Kl 14.30 kom mannen inn med en hylvrælende unge og ga streng beskjed om at hun IKKE er klar for å droppe luren :P Hun slappa av en time på sofaen, og tok kveld før kl 19. Får håpe natta blir god, ofte sover hun urolig når det ikke blir dagsoving.

Ellers ei rolig helg. Nå er det bare å glede seg mot neste helg da. Starter å telle dager allerede søndagskveld :P

Haha nei det er det. Alle har noe man skulle forandret på :D har mannen fin lyst hår eller? Siden jentene har det? :D

Han er blåøyd og blond ja :D Men jeg hadde akkurat like lyst hår som nasse, så det er godt mulig hun blir mørkere i håret :-)

Spennede med bursdag å det hele :D veldig greit med ferdigmix:D brukte en sånn med lyse muffins :p var jo så gode atte :) hadde oppå smeltet sjokolade;) også var dem glutenfri så søsteren min kunne spise haha :p

Hvordan var det på brannstasjon? Jeg glemte det helt bort jeg:eek:

Kaka ble faktisk veldig god den, men glasuren smakte litt mye smør synes jeg, men det skulle jo være smørkrem.
Det pøsregnet når vi var der, men nasse var fornøyd likevel:D

Du må vel begynne å bli dreven Torobaker nå snart? :p ;)

Jeg liker også å ha tvn for meg selv innimellom, kjekt å bestemme alene hva man vil se. :)

Stas med åpen brannstasjon kan jeg tenke meg. :D

Jada, begynner å bli kongen av Toro nå:p:D
Han ble ikke lenge borte, plutselig var han hjemme halv ni, så det var tydeligvis ikke så morsomt:p:confused:

Det pøsregnet, men vi fikk se det vi kom for, Bjørnis leverte:D

Det er så typisk, for jeg er sulten hele tiden men når jeg først skal spise har kvalmen overtatt for sulten og da forsvinner matlysta. Skikkelig kjipt når man vil spise god mat men ikke orker. :p

Huff ja, det er merkelig hvordan kroppen fungerer :confused: Håper du fikk koset deg likevel:rolleyes:

Hvordan har helgen vært?

Ble bissig dag i går med bytur, matfestival og besøk hos mamma på ettermiddagen. Hermine var helt utslått på byturen og sov 2 timer i vogna mens vi var i byen :p

Idag tok hun igjen for det med å ikke sove noe :eek: Hun nekta å gå inn for å legge seg midt i uteleken i formiddag. Kl 14.30 kom mannen inn med en hylvrælende unge og ga streng beskjed om at hun IKKE er klar for å droppe luren :p Hun slappa av en time på sofaen, og tok kveld før kl 19. Får håpe natta blir god, ofte sover hun urolig når det ikke blir dagsoving.

Ellers ei rolig helg. Nå er det bare å glede seg mot neste helg da. Starter å telle dager allerede søndagskveld :p

Hehe, vi har det på akkurat samme måte med sovinga i barnehagen, men hun sover sjelden dupp i helgene da.
Gleder meg også til neste helg :p Håper du hadde det fint på matfestivalen:D

God mandag:D

Smith fikk feber i går kveld, så jeg blir hjemme halve dagen før mannen tar sin del. Akkurat nå virker hun i grei form igjen da, bortsett fra en del snørr :eek:

Håper alle har hatt ei fin helg, her er jeg glad barnebursdagen er vel overstått for i år, men hovedpersonen koste seg maks:p:D

Back
Topp