Skravletråd september!

Hehe nei det er nok litt større utvalg av briller idag :D fikk hun selv bestemme farge å sånt eller?

Du er flink! Skjønner ikke at du orker jeg :p med to unger og jobb:eek: :D jobber du hver dag foresten?
Hun valgte de ut selv ja, vi kjøpte to par :-) Jeg jobber hver dag, men har litt reduserte arbeidsdager noen av dagene denne måneden for å dra på fysio :-)

Hallo :)

Nydelig høstvær her nordpå, føles i grunnen som sommer med 18 grader og sol. :cool:

Det går vel snart over. :p

Denne uka har gått fort, herlig. :D Vi har hatt turuke på jobb, deilig å være mye ute. Men også veldig tungt.

Gleder meg til helg. Det skal være matfestival i byen, så da skal vi på bytur og spise mye godt. :D håper bare kvalmen holder seg borte så jeg orker å spise noe. :p

Nydelig høstvær her nordpå, føles i grunnen som sommer med 18 grader og sol. :cool:

Denne uka har gått fort, herlig. :D Vi har hatt turuke på jobb, deilig å være mye ute. Men også veldig tungt.

Gleder meg til helg. Det skal være matfestival i byen, så da skal vi på bytur og spise mye godt. :D håper bare kvalmen holder seg borte så jeg orker å spise noe. :p
Så deilig med litt høstvær da. Petra-uværet har sneket seg så vidt opp hit, men langt i fra så ille som andre steder lenger sør i landet :o

Blir godt med helg på deg da, tar du helg nå? :D

Så deilig med litt høstvær da. Petra-uværet har sneket seg så vidt opp hit, men langt i fra så ille som andre steder lenger sør i landet :o

Nei, må nesten på jobb i morra først da. :p Men bare 10-14 :)

Tror uværet skal nå hit iløpet av helgen, så vi nyter disse dagene til det fulle.

Nei, må nesten på jobb i morra først da. :p Men bare 10-14 :)

Tror uværet skal nå hit iløpet av helgen, så vi nyter disse dagene til det fulle.
Ja det kan stemme, for allerede i morgen skulle det bli mye bedre her.
Flaks for oss, som skal på hyttetur :p
10-14 går raskt da, så bra! :)
Jeg skulker forelesning i morgen..... Liker det ikke i det hele tatt, jeg får dårlig samvittighet av å tenke på det.
Men jeg måtte reist til lunch, for å komme oss av gårde, og han som skal forelese før lunch er forferdelig dårlig til å formidle all den kunnskapen han har :o

Ja det kan stemme, for allerede i morgen skulle det bli mye bedre her.
Flaks for oss, som skal på hyttetur :p
10-14 går raskt da, så bra! :)
Jeg skulker forelesning i morgen..... Liker det ikke i det hele tatt, jeg får dårlig samvittighet av å tenke på det.
Men jeg måtte reist til lunch, for å komme oss av gårde, og han som skal forelese før lunch er forferdelig dårlig til å formidle all den kunnskapen han har :o
Jeg skulka rett som det var forelesning jeg, hvis tema eller foreleser var tørt. :p

...skal mannen som bare skal hvile, og ikke bære, reise på fjellet? :eek:

Jeg skulka rett som det var forelesning jeg, hvis tema eller foreleser var tørt. :p

...skal mannen som bare skal hvile, og ikke bære, reise på fjellet? :eek:

Ja, jeg får prolapsmannen til å stikke til fjels :p
Neida! Dette er en vennehyttetur som er planlagt en god stund, før vi visste at han var syk og når han kom tilbake. Så han blir hjemme, vi drar på hyttetur. Det er fin bilvei helt inn da, og alle fasiliteter dit vi skal, så han kunne fint ha blitt med. Men jeg tror han er ganske sliten :o

Ja, jeg får prolapsmannen til å stikke til fjels :p
Neida! Dette er en vennehyttetur som er planlagt en god stund, før vi visste at han var syk og når han kom tilbake. Så han blir hjemme, vi drar på hyttetur. Det er fin bilvei helt inn da, og alle fasiliteter dit vi skal, så han kunne fint ha blitt med. Men jeg tror han er ganske sliten :o
Så koselig da. :)

Kanskje lurt at han blir hjemme og hviler ja, han har jo vært på en veldig lang reise nettopp.

Så koselig da. :)

Kanskje lurt at han blir hjemme og hviler ja, han har jo vært på en veldig lang reise nettopp.
Jepp. Og det var ikke helt aktuelt for hverken meg eller ungene å avlyse turen...

Kan jo være noe i det der :p Gla jeg er ferdig, nå jobbes det med å få magen tilbake som den var :D

Ja virker som om vi ikke er alene om det hvertfall :) glad jeg å er ferdig :P kvalmen og oppkasten var det verste med hele opplegget :P haha..

Ja uff, skulle gjort det jeg å..men får aldri tid :P tenkte kansje på å starte etterhvert å svømme/trene tirsdag og fredag hvertfall. Siden jeg slutter tidlig på tirsdager og har fri fredager :) men får se..har ikke råd nå :P

Synes du kler godt kortere hår :-) Jeg vurderer også å klippe det ned litt:p

Takk :) håret mitt er uten tvil finere kort enn når det blir lengde på det.. jeg har typisk "nordisk" hår. Tynne hårstråd, som får håret til å se tynnere ut og da ser det ut som om det er slitt og pistrete når det blir mer lengde :(

Takk :) håret mitt er uten tvil finere kort enn når det blir lengde på det.. jeg har typisk "nordisk" hår. Tynne hårstråd, som får håret til å se tynnere ut og da ser det ut som om det er slitt og pistrete når det blir mer lengde :(
Jeg har det motsatt, det er tungt, glatt og flatt:(

Hun valgte de ut selv ja, vi kjøpte to par :-) Jeg jobber hver dag, men har litt reduserte arbeidsdager noen av dagene denne måneden for å dra på fysio :-)

Så gøy :) ikke rart hun er stolt da :D

Hva gjør du hos fysio da?

Så deilig vær da :D vil også ha litt sol! Før den forsvinner helt:confused:

Uka høres fin ut :) og matfestival høres enda bedre ut :D hehe er det en årlig greie?

"Petra" har visst herjet godt rundt omkring ja:eek: særlig Skien, Porsgrunn og Notodden! Notodden er vel mest pga innsjøen "vår" da :P den er overfull og har gått over veien noen steder. Og når sjøen slippes, så blir det flom i Heddal/Notodden:confused:

Jeg har det motsatt, det er tungt, glatt og flatt:(

Du kan i det minste ha langt hår, og evt tynne ut for å få det lettere :P haha.. men du er mørk i håret? Eller farger du det?

Hei.
Hva driver dere med på denne fredagen?
Wael og jeg er i bassenget, mens de andre er hjemme og slapper av i dag :)
Varmt og godt :)

God helg folkens!

Du kan i det minste ha langt hår, og evt tynne ut for å få det lettere :p haha.. men du er mørk i håret? Eller farger du det?

Det er sant, fornøyd blir man vel aldri:D Jeg har mørkt hår ja, nå er det endelig min egen hårfarge så jeg slipper å farge det lenger :-)

Så gøy :) ikke rart hun er stolt da :D

Hva gjør du hos fysio da?

Jeg trener opp skulderen min, den blir aldri bra, så nå har jeg betalt for et litt mer avansert behandlingsopplegg :-)

Å så gøy, håper virkelig du får nyte festivalen uten den dumme kvalmen :-)

Back
Topp