Skravletråd september!

God mandag:D

Smith fikk feber i går kveld, så jeg blir hjemme halve dagen før mannen tar sin del. Akkurat nå virker hun i grei form igjen da, bortsett fra en del snørr :eek:

Håper alle har hatt ei fin helg, her er jeg glad barnebursdagen er vel overstått for i år, men hovedpersonen koste seg maks:p:D
Ikke helt i form og hjemmedag her også. Minsten har hostet en god del i helgen og ble litt dårligere i natt med feber og uvelhet.
Jeg skulle jobbe i dag, men kan ikke la mannen være alene med ungen pga ryggen, så da ble det hjemmedag på meg og. Helt greit, har endel søvn å ta igjen :-p

Gutta og jeg hadde en fin helg på hyttetur med gode venner! Den ene 3-åringen ble syk på fredag, men det gikk heldigvis fort over. Lillebror sin tur nå, virker det som, med feber og hoste. Han er allerede mye bedre enn i natt, så jeg håper at det går raskt over :)
Ungene har storkost seg masse ute på fjellet i helgen!

Gutta og jeg hadde en fin helg på hyttetur med gode venner! Den ene 3-åringen ble syk på fredag, men det gikk heldigvis fort over. Lillebror sin tur nå, virker det som, med feber og hoste. Han er allerede mye bedre enn i natt, så jeg håper at det går raskt over :)
God bedring til E.

bra dere har hatt ei fin helg tross litt pjuk form :)

God mandag :)

Rolig start på uka her. Hermine skal til første tannlegekontroll kl 10 så vi koser oss med frokost og barne-tv først. :)

...eller, hun koser seg med frokost mens jeg kjemper mot kvalmen og jobber hardt med et knekkebrød. :p

Så blir det barnehage og jobb etter tannlegen.

Ha en fin dag!

Rolig start på uka her. Hermine skal til første tannlegekontroll kl 10 så vi koser oss med frokost og barne-tv først. :)

...eller, hun koser seg med frokost mens jeg kjemper mot kvalmen og jobber hardt med et knekkebrød. :p

Ha en fin dag!
Håper du får i deg litt slik at kvalmen døyver!
Vi har hatt en fin helg!
Han har bare en klassisk forkjølelse tror jeg, men fortsatt litt ekstra tett pga at astmaen ikke har gitt seg helt.

Smith fikk feber i går kveld, så jeg blir hjemme halve dagen før mannen tar sin del. Akkurat nå virker hun i grei form igjen da, bortsett fra en del snørr :eek:

Håper alle har hatt ei fin helg, her er jeg glad barnebursdagen er vel overstått for i år, men hovedpersonen koste seg maks:p:D
God bedring hos dere også!

Vel overstått barneselskap! Det er godt når det er over ja :)

Ikke helt i form og hjemmedag her også. Minsten har hostet en god del i helgen og ble litt dårligere i natt med feber og uvelhet.
Jeg skulle jobbe i dag, men kan ikke la mannen være alene med ungen pga ryggen, så da ble det hjemmedag på meg og. Helt greit, har endel søvn å ta igjen :-p
Huff stakkars liten :( De ringte fra barnehagen ang Nasse også, hun har hatt vondt i magen noen dager men toppet seg nå tydeligvis, så det blir en tur til legen også. Så redd for blindtarmen siden det ligger i familien. Håper du får hvilt litt:)

Han er blåøyd og blond ja :D Men jeg hadde akkurat like lyst hår som nasse, så det er godt mulig hun blir mørkere i håret :-)

Rart hvordan hår kan forandre seg sånn :) samme er det med slekta til sambo. Flere av brødrene hadde mørk blondt hår eller brunt som barn, nå har dem svart :P

Kaka ble faktisk veldig god den, men glasuren smakte litt mye smør synes jeg, men det skulle jo være smørkrem.
Det pøsregnet når vi var der, men nasse var fornøyd likevel:D

Haha litt rart når det var smørkrem :P syns det er godt om man har oppi en del kakao og sterk kaffe :D da smaker det ikke så smør;)

Kjipt med sykt barn :( håper feberen holder seg borte da hvertfall :)

Veldig stas med bursdag da :D så det var litt kaos etter selskap på snap :P

Mye forkjølelser/influensa nå for tiden :( håper det går raskt over!

Ha en fin dag!

Så stas med første time :D hvordan gikk det?:) jeg venter på time til jentene å :P Emira har ikke vært hos tannlegen siden hun fylte 3 år:confused: (lite tannleger her)..

Huff stakkars liten :( De ringte fra barnehagen ang Nasse også, hun har hatt vondt i magen noen dager men toppet seg nå tydeligvis, så det blir en tur til legen også. Så redd for blindtarmen siden det ligger i familien. Håper du får hvilt litt:)

Uff da, det hørtes ikke bra ut :( oppdater oss ang magen da! Om dere drar til legen.

Kjipt med sykt barn :( håper feberen holder seg borte da hvertfall :)

Veldig stas med bursdag da :D så det var litt kaos etter selskap på snap :p

Hun ligger å sover i vogna si nå, håper det blir ei lita stund siden jeg fikk en syk nasse hjem i tillegg :(

Hun koset seg maks, det var litt kaos etterpå ja, alt klinet på gulvet vistes ikke på snappen med det var fult av smuler og sjokoladekake :D:D

Haha litt rart når det var smørkrem :p syns det er godt om man har oppi en del kakao og sterk kaffe :D da smaker det ikke så smør;)

Kaffe tenkte jeg ikke på, det må jeg prøve neste gang :D En venninne av meg bruker den grønne softflora, skal prøve å lage cupcakeglasur m det tenkte jeg.

Så stas med første time :D hvordan gikk det?:) jeg venter på time til jentene å :P Emira har ikke vært hos tannlegen siden hun fylte 3 år:confused: (lite tannleger her)..
Det gikk veldig bra. :)

Hun gapa som bare det, og skravla masse. Tennene var hvite og fine, men fikk pes for at hun bruker smokk. :p

Hun valgte seg et klistremerke og fikk et munnbind og var strålende fornøyd. :p

Rart hvordan hår kan forandre seg sånn :) samme er det med slekta til sambo. Flere av brødrene hadde mørk blondt hår eller brunt som barn, nå har dem svart :p

Ja det er ganske snedig :D Jeg hadde hvitt hår med brune øyne, det synes jeg er så rart :p Nasse blir nok blond, men tror ikke det blir så lyst som nå:p

Det gikk veldig bra. :)

Hun gapa som bare det, og skravla masse. Tennene var hvite og fine, men fikk pes for at hun bruker smokk. :p

Hun valgte seg et klistremerke og fikk et munnbind og var strålende fornøyd. :p

Så bra det gikk fint, tenker det var stas å få premie :-) Er ikke før de fire år her, så stund til enda.

Hun ligger å sover i vogna si nå, håper det blir ei lita stund siden jeg fikk en syk nasse hjem i tillegg :(

Hun koset seg maks, det var litt kaos etterpå ja, alt klinet på gulvet vistes ikke på snappen med det var fult av smuler og sjokoladekake :D:D

Hatt skikkelig selskap hun da :D hehe.. moro :) hva fikk hun i gaver da?

Hvordan har det gått hos legen? Håper det ikke er noe alvorlig!

Back
Topp