Skravletråd september!

Kaffe tenkte jeg ikke på, det må jeg prøve neste gang :D En venninne av meg bruker den grønne softflora, skal prøve å lage cupcakeglasur m det tenkte jeg.

Kaffe gjør det veldig godt.. da blir det ikke såååå søtt :) men jeg bare smaker meg til med det og O'boy. Bare husk at kaffen ikke må være så varm, for da smelter den smørret :P
Jeg bruker bare melange jeg :) syns det er enda mer smørsmak på softflora? Eller tar jeg feil nå? :P

Det gikk veldig bra. :)

Hun gapa som bare det, og skravla masse. Tennene var hvite og fine, men fikk pes for at hun bruker smokk. :p

Hun valgte seg et klistremerke og fikk et munnbind og var strålende fornøyd. :p

Gjett hvem som skal lege tannlege på mamma og pappa i dag a:D haha med munnbind å greier :P

Hehe ja dem nevner smokken med engang :P det var det som fikk fetteren til ungene å slutte ;) mora hadde prøvd mange ganger uten hell. Så fikk han beskjed av tannlegen at smokk ikke var bra for tennene og at han burde slutte. Jammen slutta han på dagen :D

Ja det er ganske snedig :D Jeg hadde hvitt hår med brune øyne, det synes jeg er så rart :p Nasse blir nok blond, men tror ikke det blir så lyst som nå:p
Hehe det er jo søtt da! Husker en liten jente jeg kjente før. Hun hadde blodt hår og brune øyne:rolleyes: spesielt :D

Nei håret vil mørkne noe hos de aller fleste :) spent på hva ungene her ender opp med :P alle 3 har forskjellig hårfarge haha

Gjett hvem som skal lege tannlege på mamma og pappa i dag a:D haha med munnbind å greier :P

Hehe ja dem nevner smokken med engang :P det var det som fikk fetteren til ungene å slutte ;) mora hadde prøvd mange ganger uten hell. Så fikk han beskjed av tannlegen at smokk ikke var bra for tennene og at han burde slutte. Jammen slutta han på dagen :D
Haha, SÅ enkelt var det ikke her for hun var ikke noe fornøyd med den beskjeden. :p

Men nå bruker hun den kun ved soving da, så får vi ta det etter hvert. Hvertfall før babyen kommer og skal bruke smokk. ;)

Haha, SÅ enkelt var det ikke her for hun var ikke noe fornøyd med den beskjeden. :p

Men nå bruker hun den kun ved soving da, så får vi ta det etter hvert. Hvertfall før babyen kommer og skal bruke smokk. ;)

Haha nei sånt er så forskjellig :D tror det hadde funka med Emira, om hun hadde brukt smokk den tiden. Men ikke Liana :P her har vi vært nøye på å slutte med smokk innen dem fyller 3 år :) men det viktigste er at det ikke går utover språk og tenner. Og tenker at ved kun soving og evt sykdom, så går det nok greit:D

Hehe det er jo søtt da! Husker en liten jente jeg kjente før. Hun hadde blodt hår og brune øyne:rolleyes: spesielt :D

Nei håret vil mørkne noe hos de aller fleste :) spent på hva ungene her ender opp med :P alle 3 har forskjellig hårfarge haha
Vi får vente å se, det er så spennende å se hvordan de utvikler seg:)

Kaffe gjør det veldig godt.. da blir det ikke såååå søtt :) men jeg bare smaker meg til med det og O'boy. Bare husk at kaffen ikke må være så varm, for da smelter den smørret :P
Jeg bruker bare melange jeg :) syns det er enda mer smørsmak på softflora? Eller tar jeg feil nå? :P
Jeg har forsøkt det nå, synes det ble smak på det også ja, men rosa ble det.

Magevondten var ørebetennelse, ble plutselig i mye bedre form etter legebesøket. Vi drister oss en tur i barnehagen med prinsessemuffinsen ☺

Hatt skikkelig selskap hun da :D hehe.. moro :) hva fikk hun i gaver da?

Hvordan har det gått hos legen? Håper det ikke er noe alvorlig!
Ørebetennelse, men ikke sånn kjempemasse☺ Hun fikk mye tegnesaker, strikk , dill dall og ull

Magevondten var ørebetennelse, ble plutselig i mye bedre form etter legebesøket. Vi drister oss en tur i barnehagen med prinsessemuffinsen ☺
Huff, stakkars lita. Ikke lett å skille på hvor vondtene kommer ifra når de er så små.

God bedring, håper det går fort over. :)

Huff, stakkars lita. Ikke lett å skille på hvor vondtene kommer ifra når de er så små.

God bedring, håper det går fort over. :)
Hun er i mye bedre form i dag

God formiddag!
Hjemmedag på minsten i dag også, bare for å bli helt frisk.
Han var ikke helt i slag i morges heller, for han sovnet igjen etter at jeg gav han melk og et polarbrød kl 6, og måtte vekkes kl 8 da vi måtte kjøre for å hente papsen hos kiropraktor!
Litt jobbing hjemmefra på meg i dag, med andre ord, håper på å få gjort litt mer resten av uken!
:D

Hipp hurra!!! Stas å ha med muffins i Bhg?
Gratulerer så mye!
Takk, de har blitt så store:eek: Ja hun var veldig fornøyd, sparte en til hun kommer hjem i dag☺

Ah der kan man se :) de bruker ofte "vondt i magen" når dem ikke helt klarer å sette ord på hvor dem har vondt å :) godt det ikke var noe verre :D

God formiddag!
Hjemmedag på minsten i dag også, bare for å bli helt frisk.
Han var ikke helt i slag i morges heller, for han sovnet igjen etter at jeg gav han melk og et polarbrød kl 6, og måtte vekkes kl 8 da vi måtte kjøre for å hente papsen hos kiropraktor!
Litt jobbing hjemmefra på meg i dag, med andre ord, håper på å få gjort litt mer resten av uken!
:D

Kjedelig med sykdom :( håper har et frisk imårra :D

Kjedelig med sykdom :( håper har et frisk imårra :D
Han er veldig i slag egentlig nå. Han blir bare så tett, og sliten av det. Må begynne på forebyggende astmamedisin nå som sesongen er i gang!
Han og jeg koste oss ute i regnet en time nå før barne-tv, og det var nok godt å komme litt ut :)

Ah der kan man se :) de bruker ofte "vondt i magen" når dem ikke helt klarer å sette ord på hvor dem har vondt å :) godt det ikke var noe verre :D

Ja, heldigvis, redd de skal få blindtarmbetennelse siden det ligger i familien. Både jeg og søsteren min har operert den bort:p

Back
Topp