Skravletråd september!

God dagen, jenter :)

Helgen har gått fort denne gangen. Eller, fortere enn vanlig :p sambo måtte jobbe på lørdag, og jeg styra på med kake fredag/lørdag :)

Nå har frosten virkelig kommet! Merker at sola er borte fra dalen:confused: 3 grader idag tidlig. Så nå var det på med luer, vanter, ull/fleece og litt tykkere jakker :) skal ikke klage, for er faktisk ikke vanlig at det er såpass mildt som det har vært nå i september :D vært en del regn da, så ikke hatt mye sol heller :p men først nå de siste dagene har det vært BRRRR!

Idag er jeg på plass på jobb, og i kveld er det foreldremøte på skolen. Hele 2 timer:eek: litt for lenge spør du meg :p


Sukkersnusk: Håper det går bedre med Anette!
 
God dagen, jenter :)

Helgen har gått fort denne gangen. Eller, fortere enn vanlig :p sambo måtte jobbe på lørdag, og jeg styra på med kake fredag/lørdag :)

Nå har frosten virkelig kommet! Merker at sola er borte fra dalen:confused: 3 grader idag tidlig. Så nå var det på med luer, vanter, ull/fleece og litt tykkere jakker :) skal ikke klage, for er faktisk ikke vanlig at det er såpass mildt som det har vært nå i september :D vært en del regn da, så ikke hatt mye sol heller :p men først nå de siste dagene har det vært BRRRR!

Idag er jeg på plass på jobb, og i kveld er det foreldremøte på skolen. Hele 2 timer:eek: litt for lenge spør du meg :p


Sukkersnusk: Håper det går bedre med Anette!
Helgene går alltid alt for fort spør du meg :p

I fjor hadde vi fått den første snøen den 21.september, i år hadde vi 17 grader og sol den samme dagen. :cool: Vi har hatt en uvanlig varm september med mye sol, temp på 15 grader og nå er det enda oppe i 10 grader om dagen. Ikke nattefrost, men det kommer vel når vi bikker oktober nå.

Har ullklærne klare iallfall, til kulda kommer! :)
 
Hei! Har det gått i ett i dag!
Ungene ble levert til 9, og jeg hentet de kl 15, da tok de søsken og portrettbilder! Ble knallfine bilder :)!

Vært sammen med mamma,lillesøster og sønnen hennes idag. Fikk kjøpt en brukt Puma jakke til Wael for 200(ny pris er 900), og den så ubrukt ut!

Leverte ungene hjemme hos oss, så dro jeg og kjøpte halvtårs kort i svømmehallen og fikk svømt i en drøy time. Deilig :)

De skal snart sove nå :) og var lykkelige over å komme i bhg i dag :)

Hvordan går det med dere ? :)
 
Heihei!
I dag har jeg vært endel med mannen, og så har jeg tatt en kaffe med en studievenninne!
Og kjøpt litt ull til Lillebror :)
Rolig kveld hjemme nå!
 
Heihei!
I dag har jeg vært endel med mannen, og så har jeg tatt en kaffe med en studievenninne!
Og kjøpt litt ull til Lillebror :)
Rolig kveld hjemme nå!
Så hyggelig med en kaffe :)
Hvordan ull har du kjøpt til Eskil da? :)
Hvordan går det med mannen din?
 
Så hyggelig med en kaffe :)
Hvordan ull har du kjøpt til Eskil da? :)
Hvordan går det med mannen din?
Kjøpte bar et sett fra Janus, for å gi noe praktisk i tillegg til noe moro på bursdagen han :)
Det går greit!! Mye uvisst enda, da..
 
Kjøpte bar et sett fra Janus, for å gi noe praktisk i tillegg til noe moro på bursdagen han :)
Det går greit!! Mye uvisst enda, da..
Så koselig. Liker litt ting man kan bruke også jeg. Ikke bare leker :)

Har han vondt? Tok han spinal(?)prøven idag?
 
Helgene går alltid alt for fort spør du meg :p

I fjor hadde vi fått den første snøen den 21.september, i år hadde vi 17 grader og sol den samme dagen. :cool: Vi har hatt en uvanlig varm september med mye sol, temp på 15 grader og nå er det enda oppe i 10 grader om dagen. Ikke nattefrost, men det kommer vel når vi bikker oktober nå.

Har ullklærne klare iallfall, til kulda kommer! :)

Ja sant det :) syns både uka og helgen går så fort. Nå er jammen september straks over å:eek::) nærmer seg jul :D hihi..

Så godt at dere har hatt såpass bra vær! Spesielt med tanke på mørketiden deres ;) her forsvinner jo sola på denne tiden. Men det har vært lite opphold, så tempen har holdt seg på 15 grader eller mer på dagtid :)
 
Hei! Har det gått i ett i dag!
Ungene ble levert til 9, og jeg hentet de kl 15, da tok de søsken og portrettbilder! Ble knallfine bilder :)!

Vært sammen med mamma,lillesøster og sønnen hennes idag. Fikk kjøpt en brukt Puma jakke til Wael for 200(ny pris er 900), og den så ubrukt ut!

Leverte ungene hjemme hos oss, så dro jeg og kjøpte halvtårs kort i svømmehallen og fikk svømt i en drøy time. Deilig :)

De skal snart sove nå :) og var lykkelige over å komme i bhg i dag :)

Hvordan går det med dere ? :)

Kan tenke meg det var gøy å komme i bhg igjen ja :D du må vise fram bildene her når du får dem da :D

Det er så godt å svømme :) tenkte å ta opp planen om svømming igjen jeg å. For ser ut til at jeg kommer til å fortsette å jobbe 60% eller 50% :)
 
Kan tenke meg det var gøy å komme i bhg igjen ja :D du må vise fram bildene her når du får dem da :D

Det er så godt å svømme :) tenkte å ta opp planen om svømming igjen jeg å. For ser ut til at jeg kommer til å fortsette å jobbe 60% eller 50% :)
Ja, da skal jeg legge ut :)

Lurt å trene litt :) er så godt å svømme. Ikke kjedelig så mye annet :)
Skal nok tilbake igjen etterpå :)

Er alt bra med barna? Hvordan går det med Emira på skolen? :)
 
Er hos pappa igjen.. Glemte iPaden her i helgen. Den må jeg ha :)
Vært hos mormor og på besøk hos en venninne som fikk baby for 2 mnd siden :)
Og deretter møtt søster/mann og barn på senteret :)

Hvordan går det med dere? :)
 
Er hos pappa igjen.. Glemte iPaden her i helgen. Den må jeg ha :)
Vært hos mormor og på besøk hos en venninne som fikk baby for 2 mnd siden :)
Og deretter møtt søster/mann og barn på senteret :)

Hvordan går det med dere? :)
Kjekt å ha den iPad-en ja :) så koselig dag du hadde!
Her går det litt i ett, og i dag skal det handles inn til bursdagsfeiring. Vi feirer lillebror i morgen med familien :) mamma hadde bursdag i går, og niesen min har også bursdag på lørdag!
lørdag blir det en liten hjemmefeiring hjemme med noen venner!
 
God morgen!
Minsten fikk feber igjen i går, 1,5 uke siden sist! Han ble ganske varm i natt, men sov til 7.30 og er helt fin. Tar høst ferie han nå da, så blir han helt frisk!
Familiefeiring i ettermiddag, så i dag skal det pyntes kake (eventuelt bakes ny om den jeg bakte i går ikke ble bra!), og pyntes litt hos foreldrene mine hvor vi skal feire.
Hva gjør dere i dag?
 
Mornmorn!
Vesla er i barnehagen og jeg skal vaske/rydde/strikke og prøve å forstå meg på det nye arbeidskravet vi har fått. Det er så omfattende at jeg ikke vet hvor jeg skal starte. Såååeeh..Skikkelig travel dag med andre ord.

Lykke til med feiringa, Fru H! Tenker at litt ferie gjør susen for minsten.:)
 
Ja, da skal jeg legge ut :)

Lurt å trene litt :) er så godt å svømme. Ikke kjedelig så mye annet :)
Skal nok tilbake igjen etterpå :)

Er alt bra med barna? Hvordan går det med Emira på skolen? :)

Ja så enig! Svømming er best :) det er litt morsomme enn annen trening haha.. tenkte å starte med svømming. Og etterhvert øke med å trene litt først, så svømme :) alt er på "Rjukanbadet". Trening, bading/svømming, solarium osv :D deilig med sol etter trening å haha..

Alt er bra med barna:) og Emira trives godt på skolen nå :D og har funnet ut at SFO er mye morsommere enn skolen :p haha.. for på skolen må man bare sitte stille og gjøre andre ting sa hun :) hehe..
Hvordan går det med dere? Godt å være hjemme? :)
 
Er hos pappa igjen.. Glemte iPaden her i helgen. Den må jeg ha :)
Vært hos mormor og på besøk hos en venninne som fikk baby for 2 mnd siden :)
Og deretter møtt søster/mann og barn på senteret :)

Hvordan går det med dere? :)

Så koselig :D fått truffet mange du da :p hehe
 
Back
Topp