TøffingerEt bilde av ungene på pappa sin motorsykkel i dag Vis vedlegget 138043
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TøffingerEt bilde av ungene på pappa sin motorsykkel i dag Vis vedlegget 138043
Helgene går alltid alt for fort spør du megGod dagen, jenter
Helgen har gått fort denne gangen. Eller, fortere enn vanlig sambo måtte jobbe på lørdag, og jeg styra på med kake fredag/lørdag
Nå har frosten virkelig kommet! Merker at sola er borte fra dalen 3 grader idag tidlig. Så nå var det på med luer, vanter, ull/fleece og litt tykkere jakker skal ikke klage, for er faktisk ikke vanlig at det er såpass mildt som det har vært nå i september vært en del regn da, så ikke hatt mye sol heller men først nå de siste dagene har det vært BRRRR!
Idag er jeg på plass på jobb, og i kveld er det foreldremøte på skolen. Hele 2 timer litt for lenge spør du meg
Sukkersnusk: Håper det går bedre med Anette!
Så hyggelig med en kaffeHeihei!
I dag har jeg vært endel med mannen, og så har jeg tatt en kaffe med en studievenninne!
Og kjøpt litt ull til Lillebror
Rolig kveld hjemme nå!
Kjøpte bar et sett fra Janus, for å gi noe praktisk i tillegg til noe moro på bursdagen hanSå hyggelig med en kaffe
Hvordan ull har du kjøpt til Eskil da?
Hvordan går det med mannen din?
Så koselig. Liker litt ting man kan bruke også jeg. Ikke bare lekerKjøpte bar et sett fra Janus, for å gi noe praktisk i tillegg til noe moro på bursdagen han
Det går greit!! Mye uvisst enda, da..
Holder infoen om han til secret jegSå koselig. Liker litt ting man kan bruke også jeg. Ikke bare leker
Har han vondt? Tok han spinal(?)prøven idag?
Helgene går alltid alt for fort spør du meg
I fjor hadde vi fått den første snøen den 21.september, i år hadde vi 17 grader og sol den samme dagen. Vi har hatt en uvanlig varm september med mye sol, temp på 15 grader og nå er det enda oppe i 10 grader om dagen. Ikke nattefrost, men det kommer vel når vi bikker oktober nå.
Har ullklærne klare iallfall, til kulda kommer!
Hei! Har det gått i ett i dag!
Ungene ble levert til 9, og jeg hentet de kl 15, da tok de søsken og portrettbilder! Ble knallfine bilder !
Vært sammen med mamma,lillesøster og sønnen hennes idag. Fikk kjøpt en brukt Puma jakke til Wael for 200(ny pris er 900), og den så ubrukt ut!
Leverte ungene hjemme hos oss, så dro jeg og kjøpte halvtårs kort i svømmehallen og fikk svømt i en drøy time. Deilig
De skal snart sove nå og var lykkelige over å komme i bhg i dag
Hvordan går det med dere ?
Ja, det tenkte jeg ikke på. Sorry!Holder infoen om han til secret jeg
Ja, da skal jeg legge utKan tenke meg det var gøy å komme i bhg igjen ja du må vise fram bildene her når du får dem da
Det er så godt å svømme tenkte å ta opp planen om svømming igjen jeg å. For ser ut til at jeg kommer til å fortsette å jobbe 60% eller 50%
Det går fintJa, det tenkte jeg ikke på. Sorry!
Kjekt å ha den iPad-en ja så koselig dag du hadde!Er hos pappa igjen.. Glemte iPaden her i helgen. Den må jeg ha
Vært hos mormor og på besøk hos en venninne som fikk baby for 2 mnd siden
Og deretter møtt søster/mann og barn på senteret
Hvordan går det med dere?
Ja, da skal jeg legge ut
Lurt å trene litt er så godt å svømme. Ikke kjedelig så mye annet
Skal nok tilbake igjen etterpå
Er alt bra med barna? Hvordan går det med Emira på skolen?
Er hos pappa igjen.. Glemte iPaden her i helgen. Den må jeg ha
Vært hos mormor og på besøk hos en venninne som fikk baby for 2 mnd siden
Og deretter møtt søster/mann og barn på senteret
Hvordan går det med dere?