Ja, for jeg tror ikke jeg klarer å holde meg våken så lengeTakk Så spennende, skjønner det blir litt ekstra da ja, blir gøy å se i natt/morgen
Følger med på sendingen nå..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, for jeg tror ikke jeg klarer å holde meg våken så lengeTakk Så spennende, skjønner det blir litt ekstra da ja, blir gøy å se i natt/morgen
Ja det kan kanskje gå seg til om hun er flink til å bruke dem Jeg har fulgt med en stund, og sett det ikke var helt adekvat med alderen hennes, jobber jo med det så litt enklere daSoppass ja! Så bra at det ble oppdaget slik at man kanskje får korrigert dem da. La dere merke til at det var noe med synet hennes selv eller?
Veldig kjekt med snapchat altså. Det er så fort gjort å følge med hva som skjer rundt omkring. Det humper og går her hos oss. Det har vært mye de siste ukene og jeg er sliten i kroppen, men i morra skal jeg slappe av litt. Ser frem til det.
Tror nok jeg venter til i morgen jeg ogsåJa, for jeg tror ikke jeg klarer å holde meg våken så lenge
Følger med på sendingen nå..!
Hei alle sammen
Høsten har begynt å snike seg til Trøndelag også, men mest grønt enn gult foreløpig
Her er det ikke så veldig veldig mye nytt som skjer, annet at nasse har fått briller, hun er heldigvis veldig stolt av dem Men plutselig ble hun så mye større synes jeg
Elise har også strekt seg, og blitt ei ganske så bestemt lita frøken
Håper kvalmen er litt bedre i dag Marian, husker alt for godt det der
Har dere vært og stemt i dag da? Jeg har nettopp vært en tur
De er veldig søte, jeg måtte ha briller som seksåring selv, men da var ikke brillene så fine Det går fint med meg, det trenes en del ja, det trengsKoselig at du stikker innom her å selvom vi ser deg på snap syns dey er så søtt med småbarn og briller hihi.. og godt det er stas å gå med dem men kan tro hun ser større ut ja! Flotte jenter begge to! hvordan er det med deg? Ser du er så flink til å gå trapper
Ikke stemt jeg aldri gjort det heller
Håper brillene gjør susen slik at hun får bedret motorikken sin.Hei alle sammen
Høsten har begynt å snike seg til Trøndelag også, men mest grønt enn gult foreløpig
Her er det ikke så veldig veldig mye nytt som skjer, annet at nasse har fått briller, hun er heldigvis veldig stolt av dem Men plutselig ble hun så mye større synes jeg
Elise har også strekt seg, og blitt ei ganske så bestemt lita frøken
Håper kvalmen er litt bedre i dag Marian, husker alt for godt det der
Har dere vært og stemt i dag da? Jeg har nettopp vært en tur
Håper jeg også Det blir spennende fremover, vil dere vite hva det blir? Når skal du på den ordinære ultralyden?Håper brillene gjør susen slik at hun får bedret motorikken sin.
Kvalmen er stabilt dårlig hver dag. Håper den bedrer seg om et par uker!
Deilig å slutte så tidlig, jeg også tidlig i dag Hva skal du gjøre hos frisøren? Her blir det trening etter å ha hatt hviledag i går.God morgen
Jeg er på plass på jobb, men er ferdig rundt 11. Kl 12 har jeg time hos frisør må også få gjort unna klesvask som har hopa seg så sinnsykt mye opp de to siste dagene fikk ikke vasket igår, og på søndag ble det bare en maskin pga besøk ellers er det lite nytt, og jeg skal ta livet med ro idag hehe
Hva skal dere idag?
Ja, vi må vel vite hva det blir. Jeg tenker gutt, siden jeg er så mye dårligere nå enn sist.Håper jeg også Det blir spennende fremover, vil dere vite hva det blir? Når skal du på den ordinære ultralyden?
Det blir gøy å se hva det blir, synes du det er like spennende som sist?Ja, vi må vel vite hva det blir. Jeg tenker gutt, siden jeg er så mye dårligere nå enn sist.
Oul er i slutten av november.
Nei, er skuffende lite spent altså! Går å venter på spenningen og forventingene jeg hadde da jeg gikk med Hermine. Men foreløpig er jeg mest ambivalent og tørr ikke ha så høye forventinger.Det blir gøy å se hva det blir, synes du det er like spennende som sist?
Huff så ekkelt, skjønner godt du holder tilbake. Jeg blødde også litt når jeg gikk med smith, men ikke så mye og kun av og til. Krysser fingrene for at alt går som det skal.Nei, er skuffende lite spent altså! Går å venter på spenningen og forventingene jeg hadde da jeg gikk med Hermine. Men foreløpig er jeg mest ambivalent og tørr ikke ha så høye forventinger.
Har hatt blødning i 3 uker i strekk nå. Det forsvinner nesten og så øker det på igjen, hele tiden. Trodde jeg var slutta å blø idag men så starta det på igjen med masse friskt blod.
Så selv om ul viser at alt er bra med lille klarer jeg ikke helt å tro på at dette vil gå bra hele veien ut.
God klaff er viktig ja, da går arbeidet mye bedre Godt å få mannen hjem, håper han kommer til tidspunktet du har lovet, frustrerende å ikke vite sikkert.Hellu!
Jeg har hatt min første veiledning med hun som skal være min veileder på masteroppgaven!
God klaff - det har jeg skjønt er viktig
Ellers venter vi mannen hjem nå, det er utrolig spennende da det har vært mye frem og tilbake. Og selv nå som han praktisk talt er på vei hjemover er det usikkerhet rundt når han faktisk er hjemme
Mye tull med flere instanser, med andre ord.
Jeg har egentlig lovet ungene at han er tilbake til et gitt tidspunkt det neste døgnet, så jeg håper bare at det ikke blir omgjort igjen
Regn, regn og regn her. T og jeg skal gjøre litt lekser nå før jeg henter minstemann i barnehagen
Hva gjør dere i dag?
Ja jeg satser bare på det, vet ikke før sent i kveld uansett...God klaff er viktig ja, da går arbeidet mye bedre Godt å få mannen hjem, håper han kommer til tidspunktet du har lovet, frustrerende å ikke vite sikkert.
Jeg har vært og trent, og nå har ungene spist lapskaus, det var ikke like godt som den lyse
Ikke bare bare det, kan være meget god trening å være på tur med demJa jeg satser bare på det, vet ikke før sent i kveld uansett...
Deilig og trene da! Jeg har knapt bevegd på meg nå som jeg har vært alene, bare på tur med ungene... Håper på en litt mer aktiv tid fremover
Er det ikke rart at to svangerskap kan være så ulike?Huff så ekkelt, skjønner godt du holder tilbake. Jeg blødde også litt når jeg gikk med smith, men ikke så mye og kun av og til. Krysser fingrene for at alt går som det skal.
Ja det er helt santIkke bare bare det, kan være meget god trening å være på tur med dem