Jeg har begynt å glede meg til jul er liksom neste milepæl når sommeren er over.Takk! Det er prosjektskissen som skal inn nå, forhåpentligvis får jeg veileder ganske snart!
Nå har ungene og jeg ordnet frokost og vekket mamma og pappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt å glede meg til jul er liksom neste milepæl når sommeren er over.Takk! Det er prosjektskissen som skal inn nå, forhåpentligvis får jeg veileder ganske snart!
Nå har ungene og jeg ordnet frokost og vekket mamma og pappa
Ja jeg ser først frem til en herlig høst - SÅ kan jula kommeJeg har begynt å glede meg til jul er liksom neste milepæl når sommeren er over.
17 dager igjen æsj! Går så fort!For noen tullinger ja! Kjekt med en mann som kan språket og ta til motmæle da
Kos dere masse sammen! Mange uker igjen nå?
Oi, da har dere vært der i bra mange uker allerede?17 dager igjen æsj! Går så fort!
Ja,greit å kunne språket hehe.
Hvordan går det med deg? Kvalm?
Ja, var i 1 mnd uten han. KjiptOi, da har dere vært der i bra mange uker allerede?
Synd at K måtte vente i Tunisia så lenge da!
Så idyllisk!Vi fikk oss en herlig tur ut i dag
Vis vedlegget 134602
Det var lenge ja! Du er utrolig tøff som har klart å feriere så lenge alene med barna.Ja, var i 1 mnd uten han. Kjipt
Ja det er en kjempefin tur rundt det vannet som er i bakgrunnen, med gapahuk og bålplass i enden.Så idyllisk!
Nei, det er skikkelig slitsomt det der altså..
Takk, hun ble veldig fornøyd selv. Tror det var stas med de stripene (en rød og en rosa). Tror uka går fort denne gangen. Nytt fag,ny klasse og nye utfordringer. Vi skal blant annet male og dra på museum.
Kjenner jeg har lyst på fjellturer nå på høsten. Men formen tillater ikke slikt, kom meg knapt nok til lekeplassen Håper blødningen gir seg, og formen blir bedre utover høsten så vi får gått litt i skog og mark.Ja det er en kjempefin tur rundt det vannet som er i bakgrunnen, med gapahuk og bålplass i enden.
Vi rastet ikke så lenge da, det var noen som hadde leit DNT-hytta og området der for å feire stor bursdag, så vi gikk tilbake igjen før det ble for mye folk
Satser på at dere kommer dere litt ut, ja.Kjenner jeg har lyst på fjellturer nå på høsten. Men formen tillater ikke slikt, kom meg knapt nok til lekeplassen Håper blødningen gir seg, og formen blir bedre utover høsten så vi får gått litt i skog og mark.
Så kjedelig med de smerteneKoselig søndag dere har hatt da
Hatt en del vondt i magen pga e.løsning. 3 dagen! Og inatt var det så vondt at jeg så vidt klarte å stå oppreist når jeg hadde vært på do.. får jo aldri bestilt time hos legen heller vil spørre om det er noe annet enn paracet jeg kan ta. For det hjelper nesten ikke noe
Ellers har vi vært litt ute..Leoh var pottesur hele tiden, så ble ikke såå lenge! Også tok jeg og søsteren min med jentene på kino stor stas! Og første gangen til Liana. Vi klarte tilfeldig å sette oss rett foran bestevennen til Liana da så det var mer stas å ha hun bak seg tror jeg haha
Så kjedelig med de smertene
Lurer på å ta med Lillebror på kino snart. Jeg er med i styret til et foreldredrevet kinotilbud her, og neste lørdag viser vi Paddington. Den kunne jeg tenke meg å ta han med på. Men så jobber jeg med billetter og rydding den lørdagen, så da er det litt vanskelig å skulle ha med han i tillegg
Ja, jeg tror han fint kunne holdt ut en slik film =)Ja veldig kjedelig! Det tapper så veldig på både energi og humør virker som om det har roet seg nå de siste timene håper det var det for denne gang
Så fint med sånt tilbud da! Ikke noe sånt her sjeldent kino på lørdager å mulig dem ikke tjener så mye på det..de fleste drar vel fredag eller søndag
Hvordan er E med film/tv til vanlig da? Kan han sitte en stund å se?
Naproxen hjelper meg under EL, mer smerter da, enn når jeg har mensen! God bedring!Koselig søndag dere har hatt da
Hatt en del vondt i magen pga e.løsning. 3 dagen! Og inatt var det så vondt at jeg så vidt klarte å stå oppreist når jeg hadde vært på do.. får jo aldri bestilt time hos legen heller vil spørre om det er noe annet enn paracet jeg kan ta. For det hjelper nesten ikke noe
Ellers har vi vært litt ute..Leoh var pottesur hele tiden, så ble ikke såå lenge! Også tok jeg og søsteren min med jentene på kino stor stas! Og første gangen til Liana. Vi klarte tilfeldig å sette oss rett foran bestevennen til Liana da så det var mer stas å ha hun bak seg tror jeg haha
Har ikke vært alene, tanta til K har vært her med meg hele tiden. Og er det ennåDet var lenge ja! Du er utrolig tøff som har klart å feriere så lenge alene med barna.
Så fint at hun har vært med dere hele tiden da det ble som det bleHar ikke vært alene, tanta til K har vært her med meg hele tiden. Og er det ennå
Ja, veldig greit hun gjør så mye, så det har vært godt å kunne sove litt på morgen og litt på dagenSå fint at hun har vært med dere hele tiden da det ble som det ble