Skravletråd lag Lilla

Heisann. Da var laget vårt redusert til to stk, så me vart flytta til kvart vårt lag. Heldige meg vart flytta til "the winning team lilla" :)
Håpar eg kan bidra positivt til laget, sjølv om veka som kjem blir veldig travel:D
Hei ! Så kos:D Hjertelig velkommen til oss:D
Her er det ikke mindre enn 3 bursdager til uken :eek::p

Heisann. Da var laget vårt redusert til to stk, så me vart flytta til kvart vårt lag. Heldige meg vart flytta til "the winning team lilla" :)
Håpar eg kan bidra positivt til laget, sjølv om veka som kjem blir veldig travel:D

Velkommen skal du være :)

Hei ! Så kos:D Hjertelig velkommen til oss:D
Her er det ikke mindre enn 3 bursdager til uken :eek::p
Tusen takk :-)
Oi, er du snopefri? Det kan bli hardt i såfall. Sjølv er eg på lavkarbo kjør, så her er det kun (ikkje særleg god) sukkerfri sjokolade i latterlige små mengder som gjeld ;-)

Velkommen velkommen:D:D tror du kan bidra kjempebra,godt vi fikk deg på laget!!:D:D:D

Tusen takk :)
Oi, er du snopefri? Det kan bli hardt i såfall. Sjølv er eg på lavkarbo kjør, så her er det kun (ikkje særleg god) sukkerfri sjokolade i latterlige små mengder som gjeld ;-)

Tja,jeg prøver:pGår ikke alltid like bra:eek:
I morgen er 30årsdag:eek:
rema 1000 har jeg sett har sukkerfri til 20kr:cool:

]
8c69a76f13c1fd8a432a5dff4ea3d507
denne her? 25 for 2 og 50 for 4, øke med 3 hver dag?

Hurra!

Legger ut snart.

Da gjentar vi disse her:

upload_2016-2-20_19-25-9.png

Ellers:
  • Snop
  • Vann
  • Frukt/grønt
  • Trening
Max 150?? max 100? ingen grense?? hva sier dere jenter:):)?

lagt ut...
ble slik

Utfordringen:

- Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng) Tiden du bruker på challenge teller IKKE med her!

- Snop: 25 poeng for snopefri dag

- Spis 5 frukt/grønt om dagen: Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønt og omvent. Man får 5 poeng pr frukt/grønt, men max 25 poeng.
(1 frukt/grønt tilsvarer f.eks et eple, en gulrot, en "neve" salat ol. Det holder ikke med paprika på gulosten)

-Vann: 10 poeng for 1 liter og 25 poeng for 2 liter i løpet av en dag.

- Challenge: Vi gjentar rompeøvelsene :D:DSe bildet under. Øk med 5 repetisjoner på hver øvelse hver dag du tar dem. En øvelse MÅ gjøres sammenhengende (repetisjonene kan ikke deles opp utover dagen).
2 øvelser = 25 poeng, alle 4 øvelsene = 50 poeng. Tiden du bruker teller IKKE med i treningstiden.

lagt ut...
ble slik

Utfordringen:

- Trening: 5 poeng pr. 5 min med trening. (eks: 30min trening = 30 poeng, 1 time = 60 poeng) Tiden du bruker på challenge teller IKKE med her!

- Spis 5 frukt/grønt om dagen: Max 3 av hver, dvs hvis du har spist 3 frukt, så må du spise to grønt og omvent. Man får 5 poeng pr frukt/grønt, men max 25 poeng.
(1 frukt/grønt tilsvarer f.eks et eple, en gulrot, en "neve" salat ol. Det holder ikke med paprika på gulosten)

- Challenge: Vi gjentar rompeøvelsene :D:DSe bildet under. Øk med 5 repetisjoner på hver øvelse hver dag du tar dem. En øvelse MÅ gjøres sammenhengende (repetisjonene kan ikke deles opp utover dagen).
2 øvelser = 25 poeng, alle 4 øvelsene = 50 poeng. Tiden du bruker teller IKKE med i treningstiden.
Dette ser jo supert ut, stakkars hengerompa mi;)

lagt ut...
ble slik

Utfordringen:

Siden eg nå har mini mage så kan eg ikke spise så mye som andre. For meg er 1/4-1/3 frukt eller grønt et helt måltid. Får eg det som tellende til en frukt og grønnsak?

Back
Topp