Skravletråd lag Lilla

Men jeg skjønner at mine forslag er negativ tatt i mot så jeg melder meg ut og lar dere bestemme;) :p

Jeg er vel for glad i forandring og variasjon:p

Men må si jeg likte videoen til stinefine la ut godt. Litt gøyal også.

Jeg liker forslagene dine, jeg :D
 
Hvor mange repetisjoner kunne vi satt da? Sånn som sitte inntil vegg er jo greit å ta én av, men hva tenker man om resten? Likte øvelsene :)
Tenkte 2x15 på de øvelsene, og 45 sek +5 sek hver dag?? Vi må snart bli ferdige med utfordringen
 
Videoen til Stinefine
Hverdagsaktivitet
Trening som vanlig med 150 maks
Snop (med bonus fra mandag-torsdag)?

??? :)
 
Den uka her er jeg redd det blir en dårlig utfordringsuke, søtsuget er så ekstremt at jeg vet ikke om jeg klarer å ta imot :p
 
Vært litt smådårlig form her, 2 dager med vondt i magen og kastet opp x2. Fått trent litt ,men ikke så mye som jeg pleier

Hvordan går uken deres?
 
Vært litt smådårlig form her, 2 dager med vondt i magen og kastet opp x2. Fått trent litt ,men ikke så mye som jeg pleier

Hvordan går uken deres?
Huff da! !håper d går fort over:):)
Her har jeg begynt på jobb igjen,sinnssykt trøtt...hehe...seinvakt mandag og tidlig tirsdag...yeeeeey. ..
Hehe....mannen skal kjøpe gulv I dag:D:D bi så delig å få bort det grønne belegget på kjøkkenet fra 1980 åran:D:D:D
 
Huff da! !håper d går fort over:):)
Her har jeg begynt på jobb igjen,sinnssykt trøtt...hehe...seinvakt mandag og tidlig tirsdag...yeeeeey. ..
Hehe....mannen skal kjøpe gulv I dag:D:D bi så delig å få bort det grønne belegget på kjøkkenet fra 1980 åran:D:D:D

Jada føler meg nesten pigg igjen:)
Åh ja det kan jeg tenke meg er overgang.

ohh nice. blir nok bra med mer moderne ja:p
 
Skikkelig dårlig, haha! Tror jeg kommer til å ligge i pluss på fredag. Hvordan er formen din?
Hehe fort gjort:p Merker selv søtsuget, klarte så vidt holde meg unna smash i går:eek:hadde lyst på noe litt salt og hadde det liggende...farlig farlig...
joda kommer seg. :)
 
Nok en uke med syke barn het, MEN har klart meg bra. Spent på vekta, da jeg har mens på vei :/
 
Back
Topp