Skravletråd lag Lilla

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Her er det 0 kg ned denne gangen. Veier det samme som sist uke

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Jeg leverte ikke vekt/utfordring idag, så jeg er ute :( Jeg er inne i en litt mørk periode sånn ifh til selvbilde og drit, så jeg har null motivasjon til forandring :/ Tar seg alltid opp igjen til våren, men akkurat nå hjelper ikke det så mye...

stinefine

Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Jeg leverte ikke vekt/utfordring idag, så jeg er ute :( Jeg er inne i en litt mørk periode sånn ifh til selvbilde og drit, så jeg har null motivasjon til forandring :/ Tar seg alltid opp igjen til våren, men akkurat nå hjelper ikke det så mye...
*klemme på*

Tust

Elsker forumet
Håper det blir bedre:) prøv å snakke med noen;det kan hjelpe:) gir deg en god klem:)

sogn78

Forumet er livet
VIP
Stor klem til deg

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Noen av gjenværende deltakere som kan publisere resultatet på fredag? Eg skal på bobiltur :/

Topp