Skravletråd lag Lilla

Nok en uke med syke barn het, MEN har klart meg bra. Spent på vekta, da jeg har mens på vei :/
Kjedelig:/ God bedring til kidsa:)
Mhm, mensen kan faktisk gjøre litt..her kan jeg veie 2kg mer når mensen:confused:
 
Fått veiet dere jenter???:)

Jeg har gått ned 0,5kg!!!:eek:
Kjempe fornøyd og har jo snart klart målet mitt i forhold til vektnedgang:):)
 
Alle var tidlig ute med å registrere vekt i dag så har allerede sendt tallene våre inn til krigsleder. :)

Samlet får vi nedgang på 1,3kg denne uken.
Ser vi ligger godt ann i utfordringen denne uken også;)
 
Jeg er så opp og ned med vekten... Kommer seg jo ingen vei...
 
Alle var tidlig ute med å registrere vekt i dag så har allerede sendt tallene våre inn til krigsleder. :)

Samlet får vi nedgang på 1,3kg denne uken.
Ser vi ligger godt ann i utfordringen denne uken også;)
Det er jo kjempebra!!!godt jobba damer:D:D
 
Alle var tidlig ute med å registrere vekt i dag så har allerede sendt tallene våre inn til krigsleder. :)

Samlet får vi nedgang på 1,3kg denne uken.
Ser vi ligger godt ann i utfordringen denne uken også;)
Så bra! Jeg har ikke bidratt så mye denne uka, skikkelig demotivert. Men blei litt nedgang og noen poeng!
 
Dersom vi vinner utfordringen så vil jeg gjerne ha inn vann eller frukt og grønt igjen :)
 
oohh Nice!! Både best på vekt og utfordring denne uken:D:D

:wav:wav
 
Wow , for et lag! Angående utfordring så ønsker jeg meg noe lignende (eller samme) som den med squats som et annet lag hadde. Trenger å trene rompa! Også skal jeg ha hektisk første uke på jobb så vil ha noe som ikke går på tid :p
 
Wow , for et lag! Angående utfordring så ønsker jeg meg noe lignende (eller samme) som den med squats som et annet lag hadde. Trenger å trene rompa! Også skal jeg ha hektisk første uke på jobb så vil ha noe som ikke går på tid :p
Hehe....helt enig:D;);) vann+frukt/grønt+rattataøvelser høres bra ut:D:D
 
Ok, vi kjører...
Vann
Frukt/grønt
Trening, maks 150?
Øvelser, hvilke?


ikke snop altså???
 
Ok, vi kjører...
Vann
Frukt/grønt
Trening, maks 150?
Øvelser, hvilke?


ikke snop altså???
Jo, snop må vel være med :) jeg er bare på mobil så klarer ikke lenke, men er det lov å ta de som har vært før? Øvelser altså
 
Jo, snop må vel være med :) jeg er bare på mobil så klarer ikke lenke, men er det lov å ta de som har vært før? Øvelser altså
ja syns snop må være med :)Til tross for det er hele 3 bursdager her kommende uke:eek::p

Det må være greit tenker jeg...:)
 
Back
Topp