Skravletråd lag Lilla

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Smørblomst1, 5 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Februar 2014 - Skjult forum Oktobermirakler 2013 VIP Septemberlykke 2015

Jeg vil si du kan ta en annen øvelse 2 ganger. Det v har vært spørsmål om det før, og da var det svaret som kom, om jeg husker riktig :)

2. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Det er digg!:hungry::hungry:

3. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Det stemmer som stinefine sier:D
    Du vil få full pott ;)

4. sogn78 Forumet er livet VIP

Supert, da går eg for full pott:)

• Liker Liker x 1
  5. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Hvordan går det med dere, jenter?

6. Tust Elsker forumet

Bare fint her:D:D holder på å forbedre til bursdagsfeiringen til lørdag☺☺akvariet må vaskes, huset må vaskes, flere kaker lages..huff...mye å gjør;);) å støl i lårene etter rumpeøvelsen....steike....hehe..med deg da???:D:D

• Liker Liker x 1
  7. Katta Forumet er livet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Aprilbarna`15 ♡ Maibarna ♡

Skikkelig dårlig! Har vært syk, begynt på jobb etter permisjon, og unge som ikke sover om natta. Resultat er zombie som ikke trener men spiser litt usunt. Veldig spent på vekta i morra :(

8. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Høres ut som det blir en bra helg når du er ferdig med det du trenger å gjøre :)

Jeg står dønn stille på vekta... Må begynne å veie maten min igjen snart, tror jeg...

9. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Huff... :( Håper det ikke blir så ille som forventet!

10. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Joda, det går greit:) Har vært på 3mndkontroll i dag, gruppe +vaksiner. Fine tall på vekt og lengde:D
    Dessverre har O.J. blitt syk...vært våken veldig mye i natt. Har feber stakkar:( Svigermor/farmor som kom opp her slik at vi kom oss på kontroll i dag. Verdens beste svigermor<3
    Ellers skulle vi egentlig i bursdag i dag, men det utgjør pga veldig trøtte foreldre og sykdom.

Der da:)?

11. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Huff slitsomt:(
    Blitt mer usunt på meg denne uken også, for mye snop og kaker:(

12. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Så gøy med bursdag:) Hva kaker skal du lage:)?
    Glad jeg har vaskehjelp;) Men må jo ta innimellom for det altså, blir fort skittent:p

Ja haha merker det selv...de er tunge..:p
    Dessverre blitt litt for mye snop og kaker på meg denne uken:(

13. Tust Elsker forumet

Lager ei stor marsipan kake, ei stor sjokoladekake,ei stor eplekake,pavlova og 2 rulle kaker. Skulle gjerne hatt vaskes help! Gudd å greit d hadde vært;);)
    Ja, drit-tunge! !men deilig etterpå da:D:D gleder meg så til fredag å lørdag;da skal jeg ha kake:D:D:D fælt å lage kake uten å smake:mad::(

14. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Så bra! :D

God bedring til lille!! Så bra med en svigermor som stiller opp :) Merkelig med det :p

Vektmessing går det som vanlig til helvete... :p

• Liker Liker x 1
  15. sogn78 Forumet er livet VIP

Her er syklusen min heilt på villspor for tida, og til tross for at eg har vore veldig flink med kosthold denna veka, så var vekta i kveld to kg pluss (!!), det må bety at mens er på veg:(
    Men skal panikktrene når ungane sovnar, og satsar på vekta var feil;)

16. Tust Elsker forumet

Hehehe...ser for mæ den panikktreninga;);) det går heilt sikkert kjempebra!! Har ikke de store forventningene selv denne uka..spennende....:cool::cool:

17. stinefine Februar 2014 sin Udefinerbare! Februar 2014 - Skjult forum Oktobermirakler 2013 VIP Septemberlykke 2015

Fått lagt inn tallene på utfordringen nå. Mensen dukket opp her med bomber og granater, så tviler på at vekta er så mye å skryte av. Sove litt til først!

• Liker Liker x 1
  18. sogn78 Forumet er livet VIP

Jepp, den var rimeleg intens ;) Men vekta står på det samme som sist veke, så gjekk i allefall ikkje opp da :)

19. Katta Forumet er livet Novemberlykke 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Aprilbarna`15 ♡ Maibarna ♡

Argh, jeg har riktignok slurva litt med mat denne uka, ikke minst i går - men 0,9 opp? Wtf? Håper vi vinner fordi, slik at jeg ikke må takke for meg :eek:

20. Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 Novemberlykke 2015 VIP

Oi ikke verst! Jeg vil se bilder av kakene...skal jo snart i gang med å bake selv til dåp:D
    Ja jeg elsker vaskehjelpen min:D

Du er flink som klarer å la være da:D:D

Del denne siden