Skravletråd lag Lilla

Bekkenet fiksar veldig dårleg den eine øvelsen i utfordringen, kan eg ta ein av dei andre to ganger, eller må eg nøye meg med poeng for to øvelsar denne veka? Nokon som veit?
Jeg vil si du kan ta en annen øvelse 2 ganger. Det v har vært spørsmål om det før, og da var det svaret som kom, om jeg husker riktig :)
 
Bekkenet fiksar veldig dårleg den eine øvelsen i utfordringen, kan eg ta ein av dei andre to ganger, eller må eg nøye meg med poeng for to øvelsar denne veka? Nokon som veit?
Jeg vil si du kan ta en annen øvelse 2 ganger. Det v har vært spørsmål om det før, og da var det svaret som kom, om jeg husker riktig :)

Det stemmer som stinefine sier:D
Du vil få full pott ;)
 
Hvordan går det med dere, jenter?
Bare fint her:D:D holder på å forbedre til bursdagsfeiringen til lørdag☺☺akvariet må vaskes, huset må vaskes, flere kaker lages..huff...mye å gjør;);) å støl i lårene etter rumpeøvelsen....steike....hehe..med deg da???:D:D
 
Hvordan går det med dere, jenter?
Skikkelig dårlig! Har vært syk, begynt på jobb etter permisjon, og unge som ikke sover om natta. Resultat er zombie som ikke trener men spiser litt usunt. Veldig spent på vekta i morra :(
 
Bare fint her:D:D holder på å forbedre til bursdagsfeiringen til lørdag☺☺akvariet må vaskes, huset må vaskes, flere kaker lages..huff...mye å gjør;);) å støl i lårene etter rumpeøvelsen....steike....hehe..med deg da???:D:D

Høres ut som det blir en bra helg når du er ferdig med det du trenger å gjøre :)

Jeg står dønn stille på vekta... Må begynne å veie maten min igjen snart, tror jeg...
 
Skikkelig dårlig! Har vært syk, begynt på jobb etter permisjon, og unge som ikke sover om natta. Resultat er zombie som ikke trener men spiser litt usunt. Veldig spent på vekta i morra :(

Huff... :( Håper det ikke blir så ille som forventet!
 
Hvordan går det med dere, jenter?
Joda, det går greit:) Har vært på 3mndkontroll i dag, gruppe +vaksiner. Fine tall på vekt og lengde:D
Dessverre har O.J. blitt syk...vært våken veldig mye i natt. Har feber stakkar:( Svigermor/farmor som kom opp her slik at vi kom oss på kontroll i dag. Verdens beste svigermor<3
Ellers skulle vi egentlig i bursdag i dag, men det utgjør pga veldig trøtte foreldre og sykdom.

Der da:)?
 
Skikkelig dårlig! Har vært syk, begynt på jobb etter permisjon, og unge som ikke sover om natta. Resultat er zombie som ikke trener men spiser litt usunt. Veldig spent på vekta i morra :(
Huff slitsomt:(
Blitt mer usunt på meg denne uken også, for mye snop og kaker:(
 
Bare fint her:D:D holder på å forbedre til bursdagsfeiringen til lørdag☺☺akvariet må vaskes, huset må vaskes, flere kaker lages..huff...mye å gjør;);) å støl i lårene etter rumpeøvelsen....steike....hehe..med deg da???:D:D
Så gøy med bursdag:) Hva kaker skal du lage:)?
Glad jeg har vaskehjelp;) Men må jo ta innimellom for det altså, blir fort skittent:p

Ja haha merker det selv...de er tunge..:p
Dessverre blitt litt for mye snop og kaker på meg denne uken:(
 
Så gøy med bursdag:) Hva kaker skal du lage:)?
Glad jeg har vaskehjelp;) Men må jo ta innimellom for det altså, blir fort skittent:p

Ja haha merker det selv...de er tunge..:p
Dessverre blitt litt for mye snop og kaker på meg denne uken:(
Lager ei stor marsipan kake, ei stor sjokoladekake,ei stor eplekake,pavlova og 2 rulle kaker. Skulle gjerne hatt vaskes help! Gudd å greit d hadde vært;);)
Ja, drit-tunge! !men deilig etterpå da:D:D gleder meg så til fredag å lørdag;da skal jeg ha kake:D:D:D fælt å lage kake uten å smake:mad::(
 
Joda, det går greit:) Har vært på 3mndkontroll i dag, gruppe +vaksiner. Fine tall på vekt og lengde:D
Dessverre har O.J. blitt syk...vært våken veldig mye i natt. Har feber stakkar:( Svigermor/farmor som kom opp her slik at vi kom oss på kontroll i dag. Verdens beste svigermor<3
Ellers skulle vi egentlig i bursdag i dag, men det utgjør pga veldig trøtte foreldre og sykdom.

Der da:)?

Så bra! :D

God bedring til lille!! Så bra med en svigermor som stiller opp :) Merkelig med det :p

Vektmessing går det som vanlig til helvete... :p
 
Her er syklusen min heilt på villspor for tida, og til tross for at eg har vore veldig flink med kosthold denna veka, så var vekta i kveld to kg pluss (!!), det må bety at mens er på veg:(
Men skal panikktrene når ungane sovnar, og satsar på vekta var feil;)
 
Her er syklusen min heilt på villspor for tida, og til tross for at eg har vore veldig flink med kosthold denna veka, så var vekta i kveld to kg pluss (!!), det må bety at mens er på veg:(
Men skal panikktrene når ungane sovnar, og satsar på vekta var feil;)
Hehehe...ser for mæ den panikktreninga;);) det går heilt sikkert kjempebra!! Har ikke de store forventningene selv denne uka..spennende....:cool::cool:
 
Fått lagt inn tallene på utfordringen nå. Mensen dukket opp her med bomber og granater, så tviler på at vekta er så mye å skryte av. Sove litt til først!
 
Argh, jeg har riktignok slurva litt med mat denne uka, ikke minst i går - men 0,9 opp? Wtf? Håper vi vinner fordi, slik at jeg ikke må takke for meg :eek:
 
Lager ei stor marsipan kake, ei stor sjokoladekake,ei stor eplekake,pavlova og 2 rulle kaker. Skulle gjerne hatt vaskes help! Gudd å greit d hadde vært;);)
Ja, drit-tunge! !men deilig etterpå da:D:D gleder meg så til fredag å lørdag;da skal jeg ha kake:D:D:D fælt å lage kake uten å smake:mad::(

Oi ikke verst! Jeg vil se bilder av kakene...skal jo snart i gang med å bake selv til dåp:D
Ja jeg elsker vaskehjelpen min:D

Du er flink som klarer å la være da:D:D
 
Back
Topp