Skravletråd lag Lilla

0.2 ned. Weee
 
Sjekket litt tall...så langt har lag rosa gjort det meget bra...
Vektnedgang på 1 kg og 2,6 kg som er registrert.
Men håpe vi vinner utfordring og får fordel med -0,5kg
 
Må være slitsomt da...
hvordan ser en normal matdag ut?:):)

To knekkebrød til frokost, en eller to brødskiver/knekkebrød til lunsj, bittelitt mye middag (men sjelden veldig usunt) og kveldsmat seint... Jeg klarer ikke legge meg sulten på kvelden :O
 
To knekkebrød til frokost, en eller to brødskiver/knekkebrød til lunsj, bittelitt mye middag (men sjelden veldig usunt) og kveldsmat seint... Jeg klarer ikke legge meg sulten på kvelden :O

Er jo ikke så mye det i grunn...jeg spiser mye mer...(takk gud for relativt høy forbrenning:p)
Middag spiser jeg mest til også....kutte ut poteter,pasta og lignende ? Mer grønt til middag?
Kveldsen blir sen her og...:confused:
 
Er jo ikke så mye det i grunn...jeg spiser mye mer...(takk gud for relativt høy forbrenning:p)
Middag spiser jeg mest til også....kutte ut poteter,pasta og lignende ? Mer grønt til middag?
Kveldsen blir sen her og...:confused:

Nei, synes ikke det jeg heller :/

Prøver, men er jo så innmari godt :p men prøver å ta mindre porsjoner og mer grønt :)
 
Nei, synes ikke det jeg heller :/

Prøver, men er jo så innmari godt :p men prøver å ta mindre porsjoner og mer grønt :)

Så syns i grunn ikke du kan kutte så mye på mengde...du må jo ha mat:D
Pålegget sunt og magert da?:p
Forstår deg med middagen altså...jeg kan tidvis spise mer enn mannen til middag.og han er ikke finspist:p
 
Så syns i grunn ikke du kan kutte så mye på mengde...du må jo ha mat:D
Pålegget sunt og magert da?:p
Forstår deg med middagen altså...jeg kan tidvis spise mer enn mannen til middag.og han er ikke finspist:p

Noen få skiver ost eller leverpostei det går mest i :)

Hahaha :p
 
67b36201c92e15add7cc2a72c0cb596e
enkelt å greit:cool::cool: marsipankaka:D:D
 
Æsj, ser ut som om jeg må takke for meg.. Utrolig kjipt! Irriterende at jeg går ned 0,2 når jeg egentlig syns jeg er ganske flink en uke, også spiser jeg litt søtt og går opp 0,9 :eek: jeg spiser jo ikke 1,1 kg mer liksom.
 
Æsj, ser ut som om jeg må takke for meg.. Utrolig kjipt! Irriterende at jeg går ned 0,2 når jeg egentlig syns jeg er ganske flink en uke, også spiser jeg litt søtt og går opp 0,9 :eek: jeg spiser jo ikke 1,1 kg mer liksom.
Håper det går vår vei:D:D vil ikke miste deg katta...
 
Back
Topp