Når er neste kamp?Helt syk kamp!! På et tidspunkt var jeg sikker på at naboene ville komme å klage på oss. Vi hoppa og skrek og heia for harde livet
Heldigvis er vi videre!! Neste kamp
er vel mot Romania
Blir spennende!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når er neste kamp?Helt syk kamp!! På et tidspunkt var jeg sikker på at naboene ville komme å klage på oss. Vi hoppa og skrek og heia for harde livet
Heldigvis er vi videre!! Neste kamp
er vel mot Romania
Blir spennende!!![]()
Slik er det her også, skjønner ikke dette herVi skal rydde. Jeg rydder hele tiden... likevel er det alltid rotete. Merkelig!
Ellers blir det litt shoppingog jentekveld
![]()
Ja. Prøver å tenke slikt. Det kan kontrolleres så lenge jeg er på rett medisin.Du kan se det positive i det, da vet du hvertfall hva det er og får medisiner.
Får håpe de hjelper bedre etter hvert
Ja krysser fingrene for detHåper virkelig medisin virker!!![]()
Ingen flere prikkerKrysser alt jeg har!!![]()
mer synd i mannen tenker jeg da nesten om det skjer i bilen heheSkrekk! Jeg fikk beskjed om å ringe ambulansen hvis jeg fikk rier. Men gjorde ikke det. Kk ville ikke ha oss inn, men gubben sa noe slikt som at vi fikk beskjed om sånn og sånn, sånå kom vi...
Ligger på sofaen å prøver å få i meg mat. Sovet dårlig i natt, og våknet kjempe kvalm. Har mest lyst til å gå å legge med igjen... men må vel nesten jobbe litt først. 2 dager også er det helg. 4 arbeidsdager totalt så er det juleferie. Hurra.
Så koselig, er heldig skal feire julen hjemme i år;PPå tide å pakke bagen for en helg på hjem plassen min.. Må få levert rundt julegaver. Men har null energi i dag til såntføler meg skikkelig blæh i dag.. Håper det blir bedre i løpet av dagen
![]()
God morgen alt vel?God morgen på dere![]()
Jada det er detGod morgen alt vel?
Så godtEn herlig morgen. Ikke noe overskudd energi, men jeg har sovet hele natten og behagelig. Ingen pode som har vekt meg og jeg våknet av meg selv uten hodepine, takk at det finnes noen slike netter imellom all den søvnløse nettene!;P
Kjenner til den for godt, tusen tanker og prøver å finne løsninger midt på natten.... ikke det smarteste for nattesøvnen, men slik funker hodet noen ganger;/ Håpe at du slipper så mange av dem etter hverandreJada det er detLitt trøtt i tryne..men men...ungene sovet godt, bare hu mor som lå og tenkte på tullball og lå våken...irriterende
![]()
Har sendt henne en mail og spurt om hva hun tenker, men hun svarer somregel ikke samme dag, akkurat som hun enda ikke hadde bekreftet mandag 13 som jeg foreslo i går, men en gang jeg fikk mail fra henne. Håper hun kan komme tirsdag egentlig
Kjenner til den for godt, tusen tanker og prøver å finne løsninger midt på natten.... ikke det smarteste for nattesøvnen, men slik funker hodet noen ganger;/ Håpe at du slipper så mange av dem etter hverandre![]()