Skravletråd desember

Jaa :)
Men kjenner jeg får savnet etter henne allerede, selv om hun bare sover :p

Her blir vi til etter fyverkeriet, så hjem og sovne litt. Så kjører vi hjem mellom 7 og 8 imorgen tidlig :O
Savnet kommer nesten med en gang man har etterlatt de til barnevakten :p sånn er det hvertfall her.
Ååh dere har vært borte leeenge nå. Blir sikkert godt å komme hjem :)
 
Vi er inne mens de andre tenner raketter :)
 
Vi er inne mens de andre tenner raketter :)
Eldsten og mannen drar ut, spurte frøkna om hun ville være med men hun svarte bare neeeiii og la seg med ryggen til meg og sov videre.
Jeg sitter inne i tilfelle lille U våkner
 
Savnet kommer nesten med en gang man har etterlatt de til barnevakten :p sånn er det hvertfall her.
Ååh dere har vært borte leeenge nå. Blir sikkert godt å komme hjem :)
Ja :p Kjente den jeg og :p

vi er ikke hjemme før rundt 01 heller. Er skikkelig sliten. Og blir ikke mye søvn på oss heller inatt :p men mamma skal være med oss tilbake for hun klarer ikke å være uten barnebarnet for lenge :p hahah
 
Masse god nyttår :D ❤️
 
Synes ærlig talt det er kjipt av mannen din å dra på fest uten deg. Men det er kanskje greit for deg?

Syns det er kjipt jeg også, men ble lei av å sitte å se på han som kjeda vettet av seg. Å kompiser som masa på han å jeg så hvor mye det frista. Bedre det enn at begge har det utrivelig for han kjeder seg å jeg føler jeg har tvunget han til å være med meg og mine foreldre fordi jeg hadde lyst til det. Enda vi har vært hos dem i snart en uke :p så forstår at han kanskje var litt lei!
 
Egentlig hadde vi tenkt å spise etter ungene var i seng, men de hadde lyst på kylling så da spiste vi sammen med dem.
Det er ikke bestandig de spiser like mye middag, hvertfall ikke dersom de vet det er dessert etterpå, men det var visst godt i dag.
De orket ikke spise opp desserten (så det ble mer på mannen og meg)
Mye dessert er ikke å forakte:p
Her ble det svinebiff på meg og mannen når barna var i seng:) de ville ha pølser til middag:p
 
jeg skal prøve gravidbukser for første gang! jeg er skikkelig spent! :D jeg hadde ikke råd til det forrige svangerskap, så når ei solgte det brukt på fb nå, så kjøpte jeg! jeg er så SPEEENT!
 
jeg skal prøve gravidbukser for første gang! jeg er skikkelig spent! :D jeg hadde ikke råd til det forrige svangerskap, så når ei solgte det brukt på fb nå, så kjøpte jeg! jeg er så SPEEENT!

Dytter deg mldt og forsiktig over i tråden for januar, det er 6 dager siden desember var over.
 
Back
Topp