Ja de var bra Norge vantSynes de spiller stygt spill
Godt norge vant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja de var bra Norge vantSynes de spiller stygt spill
Godt norge vant![]()
Ja jeg syns også det var veldig tidligDet var jaggu tidlig....
Pleier å bli vekt av hu over støvsuger i helgene... Irroterende, men men...
God morgen![]()
MhmJa jeg syns også det var veldig tidlig
Ååh helgene syns jeg man kan vente hvertfall til kl 9 med å støvsuge
God morgen forrestensovet godt?
Jeg skal jobbeHva har dere av planer i morgen?
Jeg skal levere eldste på skolen, handle litt.
Hente eldsten tidlig, alle drar på nissefest i barnehagen til frøkna, og så møte svigerfar med familie
Ja greit så lenge vi vinnerLiker når det er sånnså lenge vi vinner
![]()
Hvilke mangler? Hvillke må byttes og hvorfor?Mangler 1 da og mannen mener at ene må byttes selv om det var det han ba meg kjøpe..
Nei har vel ikke det. Husker jeg hadde den i flere uker en gang. Var møkkleiHva tror du jeg vil da....??
Men har jeg noe valg..?![]()
![]()
Jo sov helt greitMhm
Ja, sov tungt tror jeg.. Våkna litt forfjamsa da ungen vekte megDu da?
Hm.. vet hvordan boks du mener, men tror ikke jeg har sett den typen her. Er den ny?Den er kjempegod
Sånn rund boks med lokk som trønderfår kommer i![]()
Fått gjort masse du også!Fått gjort en del du da![]()
I dag har jeg hvert hos legen med lillebror, hvert en tur i byn og kjøpt noen småting, leka med lillebror, lagt han, holdt på med årets julebakst, vasket flasker som nå koker og så skal jeg straks henge opp klærne jeg vasket i sted![]()
Det gjør jeg ogsåDet burde jeg og. Får gjester i morgen![]()
Egentlig ikke jeg hellerOg tid er noe jeg egentlig ikke har
Hahaglad de over ikke har sånn "være våken hele natta" døgnryttme, hadde blitt litt sjokkert siden de er en familie på 4! Ser for meg hvordan det hadde vært om alle fire skulle rangla rundt på natta, haha
![]()
God morgen
I natt kom det snøøøøøøøø
Fått gjort masse du også!![]()
Haha jeg har bodd med sånne i kollektiv som var oppe hele nattaHehe nei det kunne blitt litt krøll da![]()
Haha jeg har bodd med sånne i kollektiv som var oppe hele nattaglad jeg la kollektivlivet på hylla tidlig
![]()
Haha det er klassisk det.Aldri bodd i kollektiv jeg da, men søstra mi gjorde og det var et her å sove på sofaen der. Alltid noen som var våkne jo Haha
Haha det er klassisk det.
Lillebror bor i kollektiv med 3 jenter. Stakkars. Så han har rømt hit ett par ganger. "Heller en gråtende baby på natta en kjerring snakk 24/7" haha