Skravletråd desember

Det var jaggu tidlig....
Pleier å bli vekt av hu over støvsuger i helgene... Irroterende, men men...
God morgen :)
Ja jeg syns også det var veldig tidlig :o
Ååh helgene syns jeg man kan vente hvertfall til kl 9 med å støvsuge :)

God morgen forresten :D sovet godt?

Fått gjort en del du da :)

I dag har jeg hvert hos legen med lillebror, hvert en tur i byn og kjøpt noen småting, leka med lillebror, lagt han, holdt på med årets julebakst, vasket flasker som nå koker og så skal jeg straks henge opp klærne jeg vasket i sted :P
Fått gjort masse du også!:D

Haha :D glad de over ikke har sånn "være våken hele natta" døgnryttme, hadde blitt litt sjokkert siden de er en familie på 4! Ser for meg hvordan det hadde vært om alle fire skulle rangla rundt på natta, haha :p

Hehe nei det kunne blitt litt krøll da :P

Haha jeg har bodd med sånne i kollektiv som var oppe hele natta :p glad jeg la kollektivlivet på hylla tidlig :)

Aldri bodd i kollektiv jeg da, men søstra mi gjorde og det var et her å sove på sofaen der. Alltid noen som var våkne jo Haha

Aldri bodd i kollektiv jeg da, men søstra mi gjorde og det var et her å sove på sofaen der. Alltid noen som var våkne jo Haha
Haha det er klassisk det.
Lillebror bor i kollektiv med 3 jenter. Stakkars. Så han har rømt hit ett par ganger. "Heller en gråtende baby på natta en kjerring snakk 24/7" haha

Haha det er klassisk det.
Lillebror bor i kollektiv med 3 jenter. Stakkars. Så han har rømt hit ett par ganger. "Heller en gråtende baby på natta en kjerring snakk 24/7" haha

Haha ja det skjønner jeg godt :P

Back
Topp