Skravletråd desember

Helt syk kamp!! På et tidspunkt var jeg sikker på at naboene ville komme å klage på oss. Vi hoppa og skrek og heia for harde livet :D

Heldigvis er vi videre!! Neste kamp
er vel mot Romania :)
Blir spennende!! :D
Når er neste kamp?

På tide å pakke bagen for en helg på hjem plassen min.. Må få levert rundt julegaver. Men har null energi i dag til sånt :( føler meg skikkelig blæh i dag.. Håper det blir bedre i løpet av dagen :P

Ligger på sofaen å prøver å få i meg mat. Sovet dårlig i natt, og våknet kjempe kvalm. Har mest lyst til å gå å legge med igjen... men må vel nesten jobbe litt først. 2 dager også er det helg. 4 arbeidsdager totalt så er det juleferie. Hurra.

Skrekk! Jeg fikk beskjed om å ringe ambulansen hvis jeg fikk rier. Men gjorde ikke det. Kk ville ikke ha oss inn, men gubben sa noe slikt som at vi fikk beskjed om sånn og sånn, sånå kom vi...
mer synd i mannen tenker jeg da nesten om det skjer i bilen hehe

jeg sa i bilturen på vei opp nå må jeg presse...Han bare nei neinei..hold igjen:P

Ambulanse pga. det går fort da elr?

God morgen :-). Gikk visst glipp av en triller kamp de siste 10 min av håndballen igår:-). Men var så trøtt og kvalm at sengen fristet. Og etter å ha kranglet med mini halve natten fordi han skal ligge klistret på meg og sparke, skrape, klype og sutre og en gubbe som snur ryggen til og sover videre (er arbeidsledig så ingen unnskyldning om tidlig opp neste morgen pga jobb) så hev jeg han ut i 6 tiden siden mini uansett hyler og sutrer hver gang han tar han. Og vi sov helt til halv 9:-O. Og mini sover enda:-O

Ligger på sofaen å prøver å få i meg mat. Sovet dårlig i natt, og våknet kjempe kvalm. Har mest lyst til å gå å legge med igjen... men må vel nesten jobbe litt først. 2 dager også er det helg. 4 arbeidsdager totalt så er det juleferie. Hurra.

Håper du for litt mere energi og føler seg bedre senere i dag;)

På tide å pakke bagen for en helg på hjem plassen min.. Må få levert rundt julegaver. Men har null energi i dag til sånt :( føler meg skikkelig blæh i dag.. Håper det blir bedre i løpet av dagen :p
Så koselig, er heldig skal feire julen hjemme i år;P

En herlig morgen. Ikke noe overskudd energi, men jeg har sovet hele natten og behagelig. Ingen pode som har vekt meg og jeg våknet av meg selv uten hodepine, takk at det finnes noen slike netter imellom all den søvnløse nettene!;P

En herlig morgen. Ikke noe overskudd energi, men jeg har sovet hele natten og behagelig. Ingen pode som har vekt meg og jeg våknet av meg selv uten hodepine, takk at det finnes noen slike netter imellom all den søvnløse nettene!;P
Så godt:)

Men hodet mitt stresser så jeg ikke har husket å spise frokost enda

Guttungen skulle til lege på sykehuset i dag. Vi skulle få avklart litt rundt nøtteallergi. Og evt lage en del ting til jul med sjokolade (spor av nøtter i så godt som alt) i dagene som kommer

I det mann og barn var på vei ut døra ringte de fra sykehuset, legen er syk så timen flyttes til mandag.
Mandag har jeg fysio 11-12
Hjemme ca 1230 og foreslått 1300 til jm som ville ha kontroll på meg hjemme.
Så ble ny time da oppmøte 14 på sykehuset.

Og ungene har ferie, også lillesøster, og i det hele tatt for lite tid med jm.

Har sendt henne en mail og spurt om hva hun tenker, men hun svarer somregel ikke samme dag, akkurat som hun enda ikke hadde bekreftet mandag 13 som jeg foreslo i går, men en gang jeg fikk mail fra henne. Håper hun kan komme tirsdag egentlig

Jada det er det:) Litt trøtt i tryne..men men...ungene sovet godt, bare hu mor som lå og tenkte på tullball og lå våken...irriterende:p
Kjenner til den for godt, tusen tanker og prøver å finne løsninger midt på natten.... ikke det smarteste for nattesøvnen, men slik funker hodet noen ganger;/ Håpe at du slipper så mange av dem etter hverandre;)

Har sendt henne en mail og spurt om hva hun tenker, men hun svarer somregel ikke samme dag, akkurat som hun enda ikke hadde bekreftet mandag 13 som jeg foreslo i går, men en gang jeg fikk mail fra henne. Håper hun kan komme tirsdag egentlig

For håpe hun hun for noe over seg slik at mailen blir besvart og at hun har mulig å komme på tirsdag ellers blir mandag litt hektisk!

Kjenner til den for godt, tusen tanker og prøver å finne løsninger midt på natten.... ikke det smarteste for nattesøvnen, men slik funker hodet noen ganger;/ Håpe at du slipper så mange av dem etter hverandre;)

nei...tragisk å ligge å tenke på tilbehøret til mat for nyttåraaften midt om natten:P

Back
Topp