Skravletråd desember

Nei nå er det påtide å få gjort noe, så jeg kommer meg ut av huset og får gjort det jeg skal :) ha en fin dag :)

Hva har du testet?
vært på utredning for problemet med pusten. Det brenner ofte og føler noen står på brystet og hopper opp og ned sånn at jeg ikke får puste særlig. Legen og prøvene viste at jeg ikke har astma.

Men de gav meg en medisin som provoserer frem symptomer om man har det og den gav jeg utslag på ganske mye til slutt. Overlegen mente at jeg nok har hatt det i ganske mange år, men såpass mild atden ikke har blitt fanget opp. Hatt endel bronkitter i ungdomsalder og sånt.

Godt å vite det er noe, at det ikke er bare meg :p Men utrolig kjipt med astma :/

vært på utredning for problemet med pusten. Det brenner ofte og føler noen står på brystet og hopper opp og ned sånn at jeg ikke får puste særlig. Legen og prøvene viste at jeg ikke har astma.

Men de gav meg en medisin som provoserer frem symptomer om man har det og den gav jeg utslag på ganske mye til slutt. Overlegen mente at jeg nok har hatt det i ganske mange år, men såpass mild atden ikke har blitt fanget opp. Hatt endel bronkitter i ungdomsalder og sånt.

Godt å vite det er noe, at det ikke er bare meg :p Men utrolig kjipt med astma :/
Kjipt! Men er greit å få et skikkelig svar..

Krysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.

Ikke typisk forløp, for det skal visst normalt starte i ansikt eller hodebunn, og gjerne med feber i forkant. Feber har hun ikke, og bare to prikker på magen, så vi venter spent på å se hvordan de ser ut i morgen.

Nissefest i bhg i morgen som hun gjerne vil være med på, og jul om ei uke...
Krysser alt jeg har!!:)

Kjipt! Men er greit å få et skikkelig svar..
Ja. Og ikke minst bli "trodd" når man liksom har en diagnose. Er så lei av flere som bare "vel, alle blir vel litt slitne av å gå den trappa". Vel, men der brenner ikke i halsen og lungene og tårene spruter ikke for de fleste. Har og bare fått veldig svak medisin fra legen. Som overhodet ikke hjelper meg. Så nå har jeg en mye sterkere. Må prøve den først. Så jeg har håpet :)

Wow... for andre gang i frøknas liv har hun sovet rundt inatt :O la seg halv 8 igår og våkna kvart på 7. Fantastisk ♡♡

Ja. De påviste "endelig" astma. Drit kjipt å ha det, men godt å vite hva det var for noe.

Nå har jeg fått en mye sterkere medisin. Og en spray som gjør at det kommer lettere ned i lungene. Får håpe der hjelper. Men med alle prøvene og medisinen jeg fikk for å fremprovosere irritasjonen i slimhinnene, kjennes det ut som jeg har en brennende halsbetennelse med innslag av whisky-stemme. Pluss at medisinen gir meg en dundrende hodepine :( men hjelper litt på pusten. Men ikke mye enda.
Du kan se det positive i det, da vet du hvertfall hva det er og får medisiner.
Får håpe de hjelper bedre etter hvert

Back
Topp