Skravletråd desember

For håpe hun hun for noe over seg slik at mailen blir besvart og at hun har mulig å komme på tirsdag ellers blir mandag litt hektisk!
Litt vel hektisk, men far og sønn får dra til legen da, om ikke jeg og jm er ferdig. Skulle gjerne hatt mannen på dette, men det er viktigst at jeg er her...

Litt vel hektisk, men far og sønn får dra til legen da, om ikke jeg og jm er ferdig. Skulle gjerne hatt mannen på dette, men det er viktigst at jeg er her...

Ja noen ganger må en deles, derfor det er fint å kunne være to og fordele oppgavene;)

Ja noen ganger må en deles, derfor det er fint å kunne være to og fordele oppgavene;)
Veldig fint å være to. Setter stor pris på mannen min.

Tross hans irriterende evne til å se at jeg må sove når jeg vil gjøre andre ting. Og totalt manglede evne til å høre på meg når jeg sier han trenger sove når han heller vil gjøre andre ting...

Tross hans irriterende evne til å se at jeg må sove når jeg vil gjøre andre ting. Og totalt manglede evne til å høre på meg når jeg sier han trenger sove når han heller vil gjøre andre ting...
Hehe...
Men se det på den andre siden da, dere prøver å ta vare på hverandre :)

Ha ha;P

Godt med et slikt forhold;)

Hehe...
Men se det på den andre siden da, dere prøver å ta vare på hverandre :)
Ja, men han hører ikke på meg...

Vi diskutere det akkurat på en tråd på Jan skjønner du. Våre menn som ser våre behov bedre enn oss selv

Så når jeg da svarte at jeg setter stor pris på ham, sekundet etter at jeg klaget over den evnen, så kommenterte jeg begge.

Men selv om jeg motvillig hører på ham, og han har rett, så hører han ikke på meg..

God morgen :) vi møtte opp på 2 års kontrollen men den blir utsatt :) snuppa er slapp :( drar til legen nå. Fikk komme 09:30/09:40. Håper det kun er virus. Vi møtte hverfall opp viktigste det :)

God morgen :) vi møtte opp på 2 års kontrollen men den blir utsatt :) snuppa er slapp :( drar til legen nå. Fikk komme 09:30/09:40. Håper det kun er virus. Vi møtte hverfall opp viktigste det :)
Håper det ikke er noe alvorlig/langvarig

Back
Topp