nyttårsaften=? kommet lengre en meg da, er på lillejulaften;Pnei...tragisk å ligge å tenke på tilbehøret til mat for nyttåraaften midt om natten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nyttårsaften=? kommet lengre en meg da, er på lillejulaften;Pnei...tragisk å ligge å tenke på tilbehøret til mat for nyttåraaften midt om natten![]()
Litt vel hektisk, men far og sønn får dra til legen da, om ikke jeg og jm er ferdig. Skulle gjerne hatt mannen på dette, men det er viktigst at jeg er her...For håpe hun hun for noe over seg slik at mailen blir besvart og at hun har mulig å komme på tirsdag ellers blir mandag litt hektisk!
Litt vel hektisk, men far og sønn får dra til legen da, om ikke jeg og jm er ferdig. Skulle gjerne hatt mannen på dette, men det er viktigst at jeg er her...
Veldig fint å være to. Setter stor pris på mannen min.Ja noen ganger må en deles, derfor det er fint å kunne være to og fordele oppgavene![]()
Så godtFor andre natten på rad har lille U sovet uten å våkne for pupp![]()
Hehe...Veldig fint å være to. Setter stor pris på mannen min.
Tross hans irriterende evne til å se at jeg må sove når jeg vil gjøre andre ting. Og totalt manglede evne til å høre på meg når jeg sier han trenger sove når han heller vil gjøre andre ting...
Fantastisk godtSå godt
Veldig fint å være to. Setter stor pris på mannen min.
Tross hans irriterende evne til å se at jeg må sove når jeg vil gjøre andre ting. Og totalt manglede evne til å høre på meg når jeg sier han trenger sove når han heller vil gjøre andre ting...
Ja, men han hører ikke på meg...Hehe...
Men se det på den andre siden da, dere prøver å ta vare på hverandre![]()
Han er nå god å ha uansettHa ha;P
Godt med et slikt forhold![]()
hehe vel sikkert pga gjester kommer her nyttårsaften. de andre dagene får vi servertnyttårsaften=? kommet lengre en meg da, er på lillejulaften;P
Jeg glemte stat 23, og sov 24, men har denne, forrestenFantastisk godt![]()
hehe vel sikkert pga gjester kommer her nyttårsaften. de andre dagene får vi servert
Det var da en tid på å døgne å begynne med det :OGod morgenså ble man vekkt av at de over begynte å støvsuge kl 6
litt tidlig syns jeg da
![]()
HurraFor andre natten på rad har lille U sovet uten å våkne for pupp![]()
Men et sted mellom 23 og 00 er bra det siden ingen av dem stemmer helt uansettJeg glemte stat 23, og sov 24, men har denne, forresten
![]()
Håper det ikke er noe alvorlig/langvarigGod morgenvi møtte opp på 2 års kontrollen men den blir utsatt
snuppa er slapp
drar til legen nå. Fikk komme 09:30/09:40. Håper det kun er virus. Vi møtte hverfall opp viktigste det
![]()
okeiStår for middag for lille julaften og tilbehør til nyttårsaften