Skravletråd desember

lille julaften lutefisk (så lenge vi ikke har barn i familien)

Nytt år står de for kalkun og vi for tilbehøret;P + desserten;P

Hvilke mangler? Hvillke må byttes og hvorfor? :p

Salt- og pepperbøssene var visst feil merke (det kunne han ha fortalt meg før!).. Og er vel ingen gaver som mangler, men småting til kortet.

Lager hjemmelaget til/fra lapper med bilde av hunden limt på ene siden av et tjukt rødt ark hvor det står "Til... God jul og godt nyttår! Julehilsen fra.." :) Men må ha flere ark så mannen er sendt på shopping ;)

Heldigvis ikke noe mer prikker eller tegn til at de fyller seg innen vår leggetid, så vi håper det ikke kommer mer i natt.

Hun hadde elegant lagt seg i vår seng uten at vi har hørt henne, fant jeg ut da jeg kom ned for å legge meg, lyset på og plassen min opptatt... Så da fikk vi sett godt opp henne når hun ble båret tilbake i egen seng
hihi.. søt da.

Ja. Og ikke minst bli "trodd" når man liksom har en diagnose. Er så lei av flere som bare "vel, alle blir vel litt slitne av å gå den trappa". Vel, men der brenner ikke i halsen og lungene og tårene spruter ikke for de fleste. Har og bare fått veldig svak medisin fra legen. Som overhodet ikke hjelper meg. Så nå har jeg en mye sterkere. Må prøve den først. Så jeg har håpet :)
Ja, det er veldig slitsomt å ikke bli trodd. Har selv en kronisk sykdom og hører ofte at det er vanlig at folk er slitne, og det er jo bare til å ta seg sammen ... Ja, det er vanlig, men det er ikke normalt å måtte sove i to timer etter at man har tatt en dusj.

Back
Topp