Hun har holdt på siden tirsdag forrige uke så håper hun snart er friskHåper det ikke er noe alvorlig/langvarig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har holdt på siden tirsdag forrige uke så håper hun snart er friskHåper det ikke er noe alvorlig/langvarig
La oss håpe det, snart jul!Hun har holdt på siden tirsdag forrige uke så håper hun snart er frisk![]()
Hvilke mangler? Hvillke må byttes og hvorfor?![]()
Uff da, masse god bedring.God morgenvi møtte opp på 2 års kontrollen men den blir utsatt
snuppa er slapp
drar til legen nå. Fikk komme 09:30/09:40. Håper det kun er virus. Vi møtte hverfall opp viktigste det
![]()
Nyttårsaften, ja...lille julaften lutefisk (så lenge vi ikke har barn i familien)
Nytt år står de for kalkun og vi for tilbehøret;P + desserten;P
Nyttårsaften, ja...
Ops, den har jeg ikke begynt å tenke på en gang
Det blir bare oss, og da blir det litt mye med en hel kalkun, tenker litt på hel kyllingTradisjonell nyttårsaften her så den er som regel egentlig spikret før jul vært år;P
blir like godtDet blir bare oss, og da blir det litt mye med en hel kalkun, tenker litt på hel kylling
Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med den enda, dablir like godt![]()
Ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med den enda, da
Men kanskje jeg heller skal ta noe rødt kjøtt, blir ikke så mye av det i julen![]()
Må få snakket med mannenValgets kvaler XD
hihi.. søt da.Heldigvis ikke noe mer prikker eller tegn til at de fyller seg innen vår leggetid, så vi håper det ikke kommer mer i natt.
Hun hadde elegant lagt seg i vår seng uten at vi har hørt henne, fant jeg ut da jeg kom ned for å legge meg, lyset på og plassen min opptatt... Så da fikk vi sett godt opp henne når hun ble båret tilbake i egen seng
Gikk heldigvis bra og ble bare ett lite sår. Ikke sagt noe om at det er vondt i ettertid utenom når vi spurt.Nei, guriland!
Ja :O bursdag til mannen om 5 dagerLa oss håpe det, snart jul!
Oii hehe min våkna 5 så var hun våken en halvtime før hun sovna igjen. Sov seg igjennom bråker overIrriterende! Her var snuppa ferdig å sove halv syv.
Tusen takkUff da, masse god bedring.
Håper hun blir fort frisk igjen
Ja, det er veldig slitsomt å ikke bli trodd. Har selv en kronisk sykdom og hører ofte at det er vanlig at folk er slitne, og det er jo bare til å ta seg sammen ... Ja, det er vanlig, men det er ikke normalt å måtte sove i to timer etter at man har tatt en dusj.Ja. Og ikke minst bli "trodd" når man liksom har en diagnose. Er så lei av flere som bare "vel, alle blir vel litt slitne av å gå den trappa". Vel, men der brenner ikke i halsen og lungene og tårene spruter ikke for de fleste. Har og bare fått veldig svak medisin fra legen. Som overhodet ikke hjelper meg. Så nå har jeg en mye sterkere. Må prøve den først. Så jeg har håpet![]()
Det var tett oppi jul, gitt.Ja :O bursdag til mannen om 5 dager