Skravletråd desember

Ligger på sofaen å prøver å få i meg mat. Sovet dårlig i natt, og våknet kjempe kvalm. Har mest lyst til å gå å legge med igjen... men må vel nesten jobbe litt først. 2 dager også er det helg. 4 arbeidsdager totalt så er det juleferie. Hurra.
Hurra før deg ja . Kan verkligen førstå att du har lust å legga deg igjen.

Salt- og pepperbøssene var visst feil merke (det kunne han ha fortalt meg før!).. Og er vel ingen gaver som mangler, men småting til kortet.

Lager hjemmelaget til/fra lapper med bilde av hunden limt på ene siden av et tjukt rødt ark hvor det står "Til... God jul og godt nyttår! Julehilsen fra.." :) Men må ha flere ark så mannen er sendt på shopping ;)
Hehe, feil merke faktisk :p
Koslig med hjemmelaget til/fra lapper :)

Bedre nå :) hiver i meg litt mat mellom kundene her nå :)
god spiser selv, nå som orekonfekten står på frusern, må komme meg ut også på polet!

Jeg skal sove, shoppe, rydde og ha jentekveld :) du da?
Hørtes ut som en fin dag:) Vi sovna igjen og våkna 11.20. Skulle være på julelunsj 11.30 :eek: men lillemor måtte jo ha pupp... Så vi blir seine dit. Og så bærer det videre på gyn undersøkelse. Så har vi ikke mer planer enn å rydde og pynte mer til jul her hjemme.

Morn morn! Idag skal vi på juleferie :) våkna kvart på 7 av jenta vår, og er i kjøringa nå. Kjørte halv 8 :) enn du?
Så effektive:) kos dere på ferie. Vi sovna igjen.... Og våkna 11.20. Vi skulle ha hvert på julelunsj kl.11.30. Men lillemor måtte ha pupp. Så skal jeg på gyn undersøkelse og pynte mer til jul

Jeg sovnet sammen med lillebror, men ble vekket av tlf til samboeren. Tlfselger.. ringte jaggu meg to ganger også, bare for å være sikker på at jeg var våken [emoji14]

Jeg la på, og fem min etter ringte de opp igjen. Helt klart noen med onde intensjoner.

Vel er litt ond selv kan sette dem på speaker og si haja ja? hvordan? hva? bare for å drive dem til vannvid og til slutt si. Ta nr mitt og slett det fra data basen deres, er ikke interessert;P

Back
Topp