Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt. Neste gang jeg er gravid (forhåpentligvis) bor vi nærmere familie også. Så nan faktisk kan få hjelp til litt og evt avlastning om vi trengerEr viktig å nyte det også![]()
Ja, det hadde vært godt med litt sammenhengende søvnUff, høres utrolig slitsomt ut!!
Morn morn! Idag skal vi på juleferieGod morgen! Hva skal dere i dag?
Tusen takkGod lesing og god natt![]()
Godt spørsmålSer den. Hva ellers skal man si, liksom?
Irriterende! Her var snuppa ferdig å sove halv syv.God morgenså ble man vekkt av at de over begynte å støvsuge kl 6
litt tidlig syns jeg da
![]()
Jeg skal sove, shoppe, rydde og ha jentekveldGod morgen! Hva skal dere i dag?
Kose deg på jobbJeg skal jobbe
Pakke inn gaver
vært på utredning for problemet med pusten. Det brenner ofte og føler noen står på brystet og hopper opp og ned sånn at jeg ikke får puste særlig. Legen og prøvene viste at jeg ikke har astma.Hva har du testet?
God morgenGod morgen
I natt kom det snøøøøøøøø
Gleder du deg?Det gjør jeg ogsåsvigers...
Kjipt! Men er greit å få et skikkelig svar..vært på utredning for problemet med pusten. Det brenner ofte og føler noen står på brystet og hopper opp og ned sånn at jeg ikke får puste særlig. Legen og prøvene viste at jeg ikke har astma.
Men de gav meg en medisin som provoserer frem symptomer om man har det og den gav jeg utslag på ganske mye til slutt. Overlegen mente at jeg nok har hatt det i ganske mange år, men såpass mild atden ikke har blitt fanget opp. Hatt endel bronkitter i ungdomsalder og sånt.
Godt å vite det er noe, at det ikke er bare megMen utrolig kjipt med astma :/
Håper virkelig medisin virker!!Nei den er verre enn noen gang. Har lagt meg i sengen med mini men ble verre. Har heldigvis fått resept på kvalmestillende av legen så skal hente det i morgen![]()
Stooor baby!Hoho, ja![]()
ganske så fort. Nå må jeg rydde bort str 62
![]()
Krysser alt jeg har!!Krysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.
Ikke typisk forløp, for det skal visst normalt starte i ansikt eller hodebunn, og gjerne med feber i forkant. Feber har hun ikke, og bare to prikker på magen, så vi venter spent på å se hvordan de ser ut i morgen.
Nissefest i bhg i morgen som hun gjerne vil være med på, og jul om ei uke...
Ja. Og ikke minst bli "trodd" når man liksom har en diagnose. Er så lei av flere som bare "vel, alle blir vel litt slitne av å gå den trappa". Vel, men der brenner ikke i halsen og lungene og tårene spruter ikke for de fleste. Har og bare fått veldig svak medisin fra legen. Som overhodet ikke hjelper meg. Så nå har jeg en mye sterkere. Må prøve den først. Så jeg har håpetKjipt! Men er greit å få et skikkelig svar..
62?? Det måtte vi rydde bort for lenge sidenHoho, ja![]()
ganske så fort. Nå må jeg rydde bort str 62
![]()
Du kan se det positive i det, da vet du hvertfall hva det er og får medisiner.Ja. De påviste "endelig" astma. Drit kjipt å ha det, men godt å vite hva det var for noe.
Nå har jeg fått en mye sterkere medisin. Og en spray som gjør at det kommer lettere ned i lungene. Får håpe der hjelper. Men med alle prøvene og medisinen jeg fikk for å fremprovosere irritasjonen i slimhinnene, kjennes det ut som jeg har en brennende halsbetennelse med innslag av whisky-stemme. Pluss at medisinen gir meg en dundrende hodepinemen hjelper litt på pusten. Men ikke mye enda.