Skravletråd desember

Heldigvis ikke noe mer prikker eller tegn til at de fyller seg innen vår leggetid, så vi håper det ikke kommer mer i natt.

Hun hadde elegant lagt seg i vår seng uten at vi har hørt henne, fant jeg ut da jeg kom ned for å legge meg, lyset på og plassen min opptatt... Så da fikk vi sett godt opp henne når hun ble båret tilbake i egen seng

Så bra at det ikke har kommet flere prikker!! Krysser fingrene for at det ikke er vannkopper!!

Hva har dere av planer i morgen?

Jeg skal levere eldste på skolen, handle litt.
Hente eldsten tidlig, alle drar på nissefest i barnehagen til frøkna, og så møte svigerfar med familie

Litt å gjøre i morgen du da :)
Jeg skal først en liten tur innom den ene jobben, så skal jeg på julelunsj på den andre jobben. Og så får vi se om det blir julehandel og gavekjøp for pappa eller om det blir kakebaking og innpakning av gaver :)

Litt å gjøre i morgen du da :)
Jeg skal først en liten tur innom den ene jobben, så skal jeg på julelunsj på den andre jobben. Og så får vi se om det blir julehandel og gavekjøp for pappa eller om det blir kakebaking og innpakning av gaver :)

Høres ut som du har en del på agendaen din imorgen også :)
Kos deg masse på julelunsjen :D

Hva slags kake tenker du å bake? :)

Høres ut som du har en del på agendaen din imorgen også :)
Kos deg masse på julelunsjen :D

Hva slags kake tenker du å bake? :)

Takk for det :)

Det blir noen julekaker og litt slike ting og så har frøkna ønske om sjokoladekake til jul så får se om jeg tar det i samme slengen. Men Kokosmakroner, tørre vafler, bounty, trille marsipan, smelte og støpe sjokolade til frøkna og en ting til jeg ikke husker i farta blir nok såpass med oppvask at jeg trur sjokoladekaken får vente :P

Takk for det :)

Det blir noen julekaker og litt slike ting og så har frøkna ønske om sjokoladekake til jul så får se om jeg tar det i samme slengen. Men Kokosmakroner, tørre vafler, bounty, trille marsipan, smelte og støpe sjokolade til frøkna og en ting til jeg ikke husker i farta blir nok såpass med oppvask at jeg trur sjokoladekaken får vente :P

Hehe!! Oj, det var en lang og fin liste med masse godt :D Nam!!
Men kan kanskje være greit å ta sjokoladekaken en annen dag, ja :p

ja, det hadde jo vært kjekt uansett da. vi har en av hver fra før og virkelig ingen ønsker om det ene eller det andre, men vi er nå forberedt på ei lita jente igjen nå da, så vi gleder oss til å møte henne.
Ja, det er kjekt uansett:) men det var det beste jeg klarte å skrive.. :)

Våkent i full panikk her :( hadde så vondt i Hufsa og sånn ble livredd. Lillegutt svømte unna doppleren og sparket den vekk ❤️ skal prøve å sove snart :)

Ja viktig å ha litt utvalg :P jeg liker ikke tørre småkaker så jeg ser mer frem til sjokoladene :P

:D har aldri vært noe fan av tørre kaker jeg heller.. Men merker at det har endret seg under svangerskapet :p :p Nå om dagen føler jeg at jeg spiser alt mulig :p

Hva slags sjokoladekake er det du tenker å lage? :D

Ja, det er litt slitsomt. Ingen av dem sover noe særlig om nettene, så jeg går rundt som en zoombie.
Snuppis har vel våknet 4-5 ganger til nå. Lang natt i vente

Uff.. Føler med deg!! Å gå rundt som
en zoombie er ikke noe godt!!

Har snuppa di vært syk lenge eller?

Back
Topp