I 3D?Ja. Han er skikkelig star wars geekså jeg ordna han billett for noen uker siden til filmen
![]()
Mannen er også helt star wars geek, men han fikk ikke med seg noen å se den før neste uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I 3D?Ja. Han er skikkelig star wars geekså jeg ordna han billett for noen uker siden til filmen
![]()
Ohh ja de var eg og. Meg å mamma ler åt der hver gang me snakkar om det
ja, det hadde jo vært kjekt uansett da. vi har en av hver fra før og virkelig ingen ønsker om det ene eller det andre, men vi er nå forberedt på ei lita jente igjen nå da, så vi gleder oss til å møte henne.Så kjekt![]()
Nei. Han klarer ikke se 3D. Blir bare ør i hodetI 3D?![]()
Mannen er også helt star wars geek, men han fikk ikke med seg noen å se den før neste uke![]()
Så braHun har sovet hele natten igjennom tidligereså håper det skjer i natt også
![]()
"Men F da.. Mamma er opptatt. Du må vente 28 minutter til. Så kommer jeg" hihiHmf... Typisk at F skal ha mat midt under kampen![]()
Åh sānn jaI januar kom jeg over dette Friends Lego kjøpesentret veldig billig på januarsalget.
Hun fikk dette Frost Lego slottet til bursdagen sin i dag som er mindre, og mannen mener det kan virke som om hun ikke riktig enda har tålmodighet til det, og det bør vente et år til
Nistesalami heter den! Namnam!!Hva slags salami har du? Gullsalami? Jubelsalami? Vanlig salami?drømmer meg bort her
Får ej hoppas det før eran del, de e min største redsla nå ogKrysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.
Ikke typisk forløp, for det skal visst normalt starte i ansikt eller hodebunn, og gjerne med feber i forkant. Feber har hun ikke, og bare to prikker på magen, så vi venter spent på å se hvordan de ser ut i morgen.
Nissefest i bhg i morgen som hun gjerne vil være med på, og jul om ei uke...
Krysser fingrene for dere da. Hadde ikke et typisk forløp her heller. Feber kom dagen etter første prikk. Og første prikk kom på øvre del av ryggen.Krysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.
Ikke typisk forløp, for det skal visst normalt starte i ansikt eller hodebunn, og gjerne med feber i forkant. Feber har hun ikke, og bare to prikker på magen, så vi venter spent på å se hvordan de ser ut i morgen.
Han må venteHmf... Typisk at F skal ha mat midt under kampen![]()
"Men F da.. Mamma er opptatt. Du må vente 28 minutter til. Så kommer jeg" hihimen typisk da
![]()
Krysser fingrene for at det ikke kommer flereKrysser fingrene hardt for at det ikke dukker opp flere prikker på lillesøster i natt. To prikker på magen hennes i kveld. Både jeg og mannen tenkte samme tanke. Ingen av dem har hatt vannkopper enda.
Aldri hørt omNistesalami heter den! Namnam!!
Krysser fingrene for dere da. Hadde ikke et typisk forløp her heller. Feber kom dagen etter første prikk. Og første prikk kom på øvre del av ryggen.
Men gubben er vel hjemme? Så han kan hjelpe til om det skjer.Ingen av ungene har hatt det, så det ville jo være typisk da at hun får det nå, og han om to uker, midt oppi at jeg skal føde...
Jeg tror det er mange som drar og ser den alene, fordi man har ventet så lenge på den filmenNei. Han klarer ikke se 3D. Blir bare ør i hodet
Her var de andre så ubesluttsomme angående om de var ledig eller ikke. Så han dro bare alene![]()