God natt og sove godt
driver å sovner her så på tide å sove 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt till degGod natt og sove godtdriver å sovner her så på tide å sove
![]()
Låter ikke bra. Sliter du me Å pusta nu?Auau. Kjenner lungene mine og halsen min sliter kraftig etter alle testene på sylehuset idag. En kjapp pusteprøve-time der resulterte i 7 timer totalt :O
Ja. De påviste "endelig" astma. Drit kjipt å ha det, men godt å vite hva det var for noe.Låter ikke bra. Sliter du me Å pusta nu?
God natt og sove godtdriver å sovner her så på tide å sove
![]()
Ja. Gikk veldig bra totalt sett. Gubben måtte ta den alene siden jeg ble stuck på sykehuset så lenge.Ooh, gikk det bra? 5mnd-kontrollen?![]()
Så trist men får hoppas de hjelper deg.men e det ikkje sånn att du må gi det litt tid før de virka.Ja. De påviste "endelig" astma. Drit kjipt å ha det, men godt å vite hva det var for noe.
Nå har jeg fått en mye sterkere medisin. Og en spray som gjør at det kommer lettere ned i lungene. Får håpe der hjelper. Men med alle prøvene og medisinen jeg fikk for å fremprovosere irritasjonen i slimhinnene, kjennes det ut som jeg har en brennende halsbetennelse med innslag av whisky-stemme. Pluss at medisinen gir meg en dundrende hodepinemen hjelper litt på pusten. Men ikke mye enda.
Hva tror du jeg vil da....??Å gode gud da hadde jeg streiket
Ja. TakkSå trist men får hoppas de hjelper deg.men e det ikkje sånn att du må gi det litt tid før de virka.
De e grusomt å ikkje få pusta nog. Huskar ner eg operera nesen min. førsta åog andra natten slet eg verkligen med pusten . E angra dypt att eg tog den operasjonen der å då.
Alle julegavene på 1 timeimponerende!
Da hadde han fått byttet det selv, hvis det var min mann [emoji14]Mangler 1 da og mannen mener at ene må byttes selv om det var det han ba meg kjøpe..
I morgen er det 2 årskontroll her og sove etterpåsnuppa er hjemme med meg i morgen
![]()
Hva har dere av planer i morgen?
Jeg skal levere eldste på skolen, handle litt.
Hente eldsten tidlig, alle drar på nissefest i barnehagen til frøkna, og så møte svigerfar med familie
Det var en triller av en kamp, veldig spennende
Da hadde han fått byttet det selv, hvis det var min mann [emoji14]
Helt enig med kykkelikokos![]()
Da hadde min kjære fått byttet gaven selv![]()
Han skal pent få bytte den selv ja!
Hva var det dere hadde kjøpt og hvorfor måtte det byttes?![]()
Kjøpte salt- og pepperbøsse. Personen som skulle motta denne gaven ønsket seg det, men med et SPESIELT merke. Det glemte mannen å nevne..