Skravletråd desember

God natt og sove godt ❤️ driver å sovner her så på tide å sove :p

Låter ikke bra. Sliter du me Å pusta nu?
Ja. De påviste "endelig" astma. Drit kjipt å ha det, men godt å vite hva det var for noe.

Nå har jeg fått en mye sterkere medisin. Og en spray som gjør at det kommer lettere ned i lungene. Får håpe der hjelper. Men med alle prøvene og medisinen jeg fikk for å fremprovosere irritasjonen i slimhinnene, kjennes det ut som jeg har en brennende halsbetennelse med innslag av whisky-stemme. Pluss at medisinen gir meg en dundrende hodepine :( men hjelper litt på pusten. Men ikke mye enda.

Ooh, gikk det bra? 5mnd-kontrollen? :)
Ja. Gikk veldig bra totalt sett. Gubben måtte ta den alene siden jeg ble stuck på sykehuset så lenge.

Hun følger kurva si på vekt og lengde perfekt :D og sjarmerte alle damene på helsestasjonen med å rulle og "prate" masse og glise skikkelig :p

Ble mer sint og sur på hs da vaksinene ble satt. De hylskreik hun skikkelig av og det tok visst lang tid før hun roa seg helt :(

Men hun er akkurat det hun skal være utviklingsmessig også. Til og med tidlig ute motorisk sett:D noe som er ganske gøy, i og med at hun faktisk er prematur. Hadde ikke sett for meg at hun var tidlig ute på sånt da :p

Ja. De påviste "endelig" astma. Drit kjipt å ha det, men godt å vite hva det var for noe.

Nå har jeg fått en mye sterkere medisin. Og en spray som gjør at det kommer lettere ned i lungene. Får håpe der hjelper. Men med alle prøvene og medisinen jeg fikk for å fremprovosere irritasjonen i slimhinnene, kjennes det ut som jeg har en brennende halsbetennelse med innslag av whisky-stemme. Pluss at medisinen gir meg en dundrende hodepine :( men hjelper litt på pusten. Men ikke mye enda.
Så trist men får hoppas de hjelper deg.men e det ikkje sånn att du må gi det litt tid før de virka.
De e grusomt å ikkje få pusta nog. Huskar ner eg operera nesen min. førsta åog andra natten slet eg verkligen med pusten . E angra dypt att eg tog den operasjonen der å då.

Så trist men får hoppas de hjelper deg.men e det ikkje sånn att du må gi det litt tid før de virka.
De e grusomt å ikkje få pusta nog. Huskar ner eg operera nesen min. førsta åog andra natten slet eg verkligen med pusten . E angra dypt att eg tog den operasjonen der å då.
Ja. Takk :) Håper også der hjelper. Er lei å være "innestengt" med jenta mi fordi jeg ikke klarer å trille tur engang :(

Hvorfor måtte du operere? Plager? Håper det hjalp i det lange løp da :)

Hva har dere av planer i morgen?

Jeg skal levere eldste på skolen, handle litt.
Hente eldsten tidlig, alle drar på nissefest i barnehagen til frøkna, og så møte svigerfar med familie

Jeg skal på besøk. Tante, onkel og søskenbarna mine er på besøk i Norge om dagen.. Dessverre må noen av dem tilbake hjem før juleferien er over i år. Hun ene kusinen min har eksamen i juleuka..

Før de drar ønsker mormor og samle oss alle på familiemiddag.. Vi skal derfor bort til hun og kose oss :)

På formiddagen har jeg tenkt å rydde litt hjemme. Må blant annet brette og rydde bort litt klær.. :)

Så koselig med nissefest :D Dere må kose dere masse ;D

Hva var det dere hadde kjøpt og hvorfor måtte det byttes? :p

Kjøpte salt- og pepperbøsse. Personen som skulle motta denne gaven ønsket seg det, men med et SPESIELT merke. Det glemte mannen å nevne..

Heldigvis ikke noe mer prikker eller tegn til at de fyller seg innen vår leggetid, så vi håper det ikke kommer mer i natt.

Hun hadde elegant lagt seg i vår seng uten at vi har hørt henne, fant jeg ut da jeg kom ned for å legge meg, lyset på og plassen min opptatt... Så da fikk vi sett godt opp henne når hun ble båret tilbake i egen seng

Back
Topp