Presentasjon !;)

Jente 29år fra Tr.heim, bosatt i Ulsteinvik. Har en gutt på snart 2 år fra før. Venter en liten en 24.mai:)

Jeg er 23 år :) bor i nærheten av froland :) hvert sammen med min mann i 7år :) vi har en sønn på snart 5 år, og an Datter på 1 og et halvt år og vi venter en til i mai, ca termin nå er 8 mai :)

er hjemme med ungene, Noah går 60% i bhg og har nettop begynt som hobbyfotograf :) tar mest bilder av barn :)

Hei,
Jeg er 34 år fra Drammen og omegn.
Har to barn fra før, jente på 16 og gutt på 4 :)
Tilhørte Mai-13, men mistet, så om denne spiren sitter ut så blir dette mitt siste barn.
Jobber som prosjektleder.

Jeg er en jente på 30 år som i utgangspunktet allerede skulle hatt 3 barn med 3års mellomrom. Men jeg fant jo fort ut at det ikke kom til å skje. Etter år med prøvinge er det nå endelig en IVF-barn på vei. Termin 28mai.
Jeg vil være anonym, så trur kanskje ikke jeg vil si så mye mer :) Men kanskje etterhvert :)

Jeg er en jente på 24 år og er lykkelig samboer med verdens snilleste og mest tålmodige mann :love017 vil vente med navn til uke 12, for og være på den sikre siden.. Vi venter nå vårt første barn, hadde SA i Mai 2013. Så nå håper jeg virkelig at spira mi kliper seg hardt fast! :)
Bor i Nord-Trøndelag og jobber i helsevesenet.

:angel13

Jeg er 26 år og fra Fredrikstad. Kjæresten er 31 år og fra nord. Vi har vært sammen snart i tre år. Dette er vår første. Så sitter med maaaange spørsmål og bekymringer. Men det er vel vanlig?! :)

Helt vanlig med mange spørsmål :-D Men husk at det er dere som foreldre som kommer til å kjenne deres barn best :) Kjekt med råd fra andre av og til men dette kommer dere til å klare bra ;) Dere kommer til å lære dag for dag :-D

28 år , fra Vestlandet bor i Oslo!
Termin 23.mai - førstegangsgravid!

Er så nervepirrende disse ukene fremover mot 12 uke!

33år, fra Sørlandet. Jeg og mannen venter vår andre 30. mai. Håper h*n holder seg godt fast!

29 år, bor utenfor Oslo. Har en jente som er født i Mai 2012, og vi venter vår andre med termin på bursdagen til nr1. :)

Førstegangsgravid, termin 5 mai.
Er 26 år, fra Oslo. Forlovet med min kjære samboer gjennom 6, 5 år, han er fra Trøndelag, og er også 26. Bursdag nesten samme dag, og om spiren holder seg fast hele veien, vil h*n også ha bursdag sammen med oss ;)
Vi bor i Oslo.

Hei alle sammen :-) For nå er jeg Kråkebolla, førstegangsgravid ;-) Bor på Kolbotn med samboeren min som jeg har vært sammen med i 4 år, og våre to hunder. Den lille kråkebolla i ovnen er sterkt etterlengtet fra oss begge, og har vært planlagt i lang tid :-) Selv om vi trengte en pp på 6 mnd for at det skulle sitte :-) Jeg jobber fulltid som salgskonsulent, og er 23 år. Mannen er selvstendig næringsdrivende og er 30 år. Hvis noen kjenner meg igjen, ta gjerne kontakt i innboks, men la meg beholde hemmeligheten min ;-) Foreløpig termin er 23. Mai, og det går sååå sakte <3

Halloen dere! Ikke fått ordnet meg skikkelig nick her, denne appen vil ikke samarbeide. Men kan presentere meg allikevel jeg.
Johanne her på 29, gift og har en sønn på 3 år. Bor i Oslo og jobber som sykepleier.
Gleder meg til å følge dere videre i svangerskapet, hadde utrolig glede av forumet forrige svangerskap. Fikk venner for livet der!

22 år. Førstegangs gravid etter ex.u. i januar 2013. Er 8+6. De neste 3 ukene kan ikke gå fort nok. Foreløpig termin etter tidlig ultralyd er 8.mai. :)

hei jenter :)

39 år, har tre barn fra før av -og venter nr 4 i mai :) Ser ut som jeg bare får mai-barn, for mine to siste er begge født i mai.
Forløpig termin 22 mai - som er min sønn på 11 år sin bursdag :)

De andre barna er jente på 14 og jente på 3.

Spent ja!

Hei :) jeg er 26 år, og fra det blide Sørlandet :) har ei jente fra før <3 foreløpig termin er 3 mai, men regner nesten med at det blir ett aprilbarn denne gangen også, da jeg skal ha planlagt ks :)

Hei :) jeg er 32 år og kommer fra Hadeland og jobber som sykepleier. Har foreløpig termin 17.mai og vi gleder oss masse til ul om fire uker <3 Har en liten jente på 17 måneder fra før.

Hei:) Jeg er 33år gammel, og bor i Sandnes:-) Gravid med vårt første barn, og har foreløpig termin 30.mai!! Veldig spent, med et følelsesregister fra overlykkelig til livredd for å miste...men det er vel helt normalt..?! Min hærlige samboer gjennom 5 år er 39 år gammel..

Hei :-) Jeg er 26 år og bor i Østfold med min samboer. Gravid for første gang. Er nå 6+5 uker og synes tida går veeldig sakte.. Vi er overlykkelige, jeg bare håper alt går bra! Føles litt uvirkelig foreløpig.. Koselig å få snakket med andre i samme situasjon :-)

Hei,

Jeg er 30 år og bor i Stokke i Vestfold sammen med min kjære mann, to hunder og en katt. Vi giftet oss i vinter og begynte prøvingen nå i høst. Det var et effektivt forsøk, vil jeg si, og nå venter vi spente på hvem som kommer til oss i mai :)

Back
Topp