Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hej hej!
Lotta heter jag, är 26 år och har bott i Lofoten i 5 1/2 år.
Samboer och förlovad med Mannen i mitt liv!<3
Jobbar med salg och markedsføring men är fortsatt i permisjon med vår lillemann som kom till oss i januar i år - Så här blir det två på kjappen
Jeg heter Malin, er 22 år gammel og bor i Oslo.
Bor sammen med the love of my life som er 24 år. Det blir vårt første barn og vi gleder oss veldig veldig mye
Jeg er 35 år og bor på Romerike. Første gang for oss begge, foreløpig termin 14.05. Nick'et er pga at jeg ler og griner om hverandre, og tårene spruter uansett. Stakkars samboeren...
Er 26 år fra Stavanger. Vi har en gladgutt på snart 4 år og har vært i lag med mannen min i snart 10 år. Sammen har vi nettop kjøpt hus og gleder oss til nummer to kommer. Foreløpig termin er 19 mai.
25 år, nyutdannet sykepleier, og mamma til en jente på 3,5 år. Bor sammen med min kjære litt utenfor Bergen, og vi har vært sammen i snart 7 år Ca termin med lille reke er 23 mai
Jeg er 26 år og kommer fra østfold. Bor med mannen min (gift i 4 år og 5 mmndr ) , lillemor som er 3 år og 7 mndr og en nydelig Hellig Birma guttepus. Jobber som Helsefagarbeider. Vi elsker å reise med lillemor, så håper det blir like enkelt med en til. Termin 17. Mai
Jeg er 20 år, og samboer med barnefaren som e 22. Jeg er nyutdannet Helsefagarbeider og jobber ekstravakter for harde livet vi holder til litt sør for tr.heim
På fritida driver jeg med fotball og har egen hest.
Hei, kan jeg få henge her inne også? Er på junigruppa men har termin 1.juni.de andre to har kommet tidligere så regner meg denne også er en utålmodig lite bøllefrø
Er 31, har to gutter fra før, forlovet og bor i oslo. For de som Kjenner meg her fra før så er det fortsatt veldig hemmelig. Mistet i januar i uke 12 så den sitter hardt i meg enda. Håper alt går bra nå med vår tredje og siste skatt.
Heter Benedikte og bor i Bodø. 28 år gammel
Har samboer og har vært sammen 3,5 år Blir hans første Barn
Har 2 døttre fra før som er født mars 06 og mars 08.
Eldste jenta gleder seg veldig til å bli storesøster mens ho minste vill heller ha en valp
Jeg heter Kristin og bor per nå i hus like ved Jessheim sentrum.
Har en gutt som er halvannet år i dag den 18, og en ny på vei med termin ca 18.mai.
Bor sammen med far til begge barna. Kommer etterhvert til å flytte til gård, ca 7min unna Jessheim sentrum.
Det blir rart å oppdra barn på gård når en selv er vant med rekkehus og mennesker overalt!
Jeg er spent på se hvordan det blir å være mamma til to kontra 1.
Jeg heter Silje, er 21 år, bor i kr.sands området
har en kjempe god og støttende forloved, kommende mann
har også en hund, som er eneste babyen min frem til nå <3
har også 3 stebarn <3 som jeg elsker like mye som om de skulle vært mine egne <3
Gleder meg som en liten unge til mitt lille Mai-barn kommer, og har foreløpig termin den 16 Mai, får se om legene sier noe annet
Hei, heter "Mammatil Emil" og er en jente på 30 fra Sandnes (Rogaland).
Har en gutt på 3, og nummer 2 på vei, med termin 17 mai
Jeg jobber 100 % i oljebransjen.
Jeg og min samboer gleder oss veldig til barn nr 2 kommer, og håper at den sitter dene gangen. Hadde en MA i uke 7+ i slutten av januar i år.
Gleder meg til å "henge" og skravle med dere her inne
Hei!
Jeg er 32 år og bor i Oslo. Vi har en gutt fra før som nå er 1,5 år. Venter en liten i mai, og innen da har vi flyttet til Haugesund som er min hjemby