Presentasjon !;)

jeg er 26 år, og har en sønn på 3,5 fra før gift med verdens beste mann og vi gleder oss til nr to i slutten av Mai :)
Bor i Råde, Østfold.

Jeg er 28år. Vært sammen med samboeren min i 8år. Sammen har vi ei jente på 3,5år :) Bor på Notodden!

Jeg er 26 år og fra Fredrikstad. Kjæresten er 31 år og fra nord. Vi har vært sammen snart i tre år. Dette er vår første. Så sitter med maaaange spørsmål og bekymringer. Men det er vel vanlig?! :)

Hei alle sammen
27 år fra Stavanger her, min bedre halvdel er 31 fra Fredrikstad. Gravid med begges første så det er selvfølgelig mange spørsmålsom dukker opp, og mye bekymring siden det fremdeles er veldig tidlig. Men koselig å se at det er så mange fra Stavanger her! :-)

fra sandefjord,27 år:) har tvillinger i himmelen og 2 nydelige gutter hos meg og nå ventes ett lite nurk<3 er også bonusmamma til ei jente<3

Heei!
24 år jente ifra Finnsnes, som har flyttet til Rygge. Har ei nydelig datter som er snart 6 år og har en fantastisk mann. vi giftet oss den 16 mars. No venter vi ein liten en i mai. Jeg har hatt mange SA, så håper virkelig dette frøet vill sitte..:love2
Ellers er jeg hjemmeværende siden jeg har ME, så er sikkelig husmor som elsker å prøve noe nytt på kjøkkenet, interiør, og er utrolig glad i familie :)

Last edited:
Hei! :)

Jeg er ei 27 år gammel jente fra nordmøre, bosatt i Trondheim. Her har jeg bodd i 8 år, og trives kjempegodt! :)
Jeg og samboeren min har ei datter på 2,5 år fra før, og venter nå barn nr.2 :) Termin i slutten av mai.

Hei
Er fra trondheim er 26 år
Har ei jenta fra før som snart er 2 år
Termin 11 mai
Jeg kan underholdes med det meste
Scrapbooking, intreør ,samle familien og venner for fester og (årstidsbaserte) aktiviteter og foto er vell det som beskriver meg best

Jente på 29. år fra Drammen. Venter nå på vårt andre IVF-mirakel og har termin 27. mai. Dette lille frøet har ligget i fryseren på Riksen i over ett år, men ble unnfanget på samme dag som vår datter på 8,5 måneder. Blir to tette dette her :)

jeg er 25 år, fra østlandet...
har en sønn som blir 3 år i desember, og venter nå nr 2.
samboer med verdens mest tålmodige mann:)

Hei, jeg heter Kristine og skal bli Mamma for første gang, 29 år gammel.

Synes dette er veldig rart. Gikk og venta på mensen, så jeg kunne ringe til Riksen og få medisiner som forberedelse til ICSI. Han har dårlig sædkvalitet pga cellegift. Men mensen kom aldri, bare menssmertene. Tok en test på søndagkveld og den hadde to streker, gitt. Var til gyn.spes i går, og fikk se hjerteslagene til sennepsfrøet vårt (er det ingen grinesmiley her?) :smiley-bounce013 . Legen sier vi er 5+5, men som langtidsprøvere følger vi veldig godt med og er ganske sikre på at det er litt mindre enn som så.

Hei jeg er en jente på snart 22 som venter mitt første barn :)
Jeg og min kjære samboer har vært i gjennom en lang vei for og kommer her så håper spiren holder seg til slutten av mai. Jeg bor i Rogaland.

Ønsker å være litt anonym frem til uka 12 :)
Bor uansett i Vestfold med kjæresten min og vår felles datter på 3 år. Vi har prøvd i over 2 år og først etter en reise til Zambia (hjemlandet til mannen min) nå for bare noen dager siden er jeg blitt gravid etter å ha kastet meg ut i en rekke sprø greier:)

Ellers jobber jeg som helsefagarbeider med demente, men har planer om å starte opp med aromaterapi om noen år :) også er jeg 22 år:)

Prøvere siden februar 2012!
*Før svangerskapet*
*Ønsker 2014 baby*
*Under utredning*

Skravler med RosaCupCake<3

Hei! Jeg er Mayaen80. har ei lita tulle på 15 mnd, og fant plutselig ut at det var en liten spire i magen og. foreløig termin 31 mai.
jeg bor i buskerud og driver nå og avslutter sykepleierutdanningen.
jeg er 33 år

Hei :greet025

Jeg vil ikke si hva jeg heter på dette tidspunktet, men kansje etterhvert :love2 Hvis noen kjenner meg igjen setter jeg pris på om de holder tett da det ikke er offentlig enda :thumleft

Jeg har 2 barn, født i 2011 og 2012, begge med hormonbehandlinger. Vi hadde nå "lagt opp" fordi jeg har tøffe svangerskap og ikke orket en runde til med prøving og alt som følger med, men jaggu var det en liten snik til som ville være med i familien helt uten hjelp :love017 så nå venter vi i mai 2014.

Jeg er gift og har akkurat kjøpt hus sammen med mannen min da vårt nåværende sted blir for lite.

Gleder meg til og bli kjent med dere og håper dette blir en kjekk gjeng og "henge" med i månedene fremover. (jeg er allerede satt på svangerskapspenger, så her kommer månedene til og gå saaaakte :smile )

Hei.
Foreløpig heter jeg Meister, bor i vestfold og er mamma til 2 jenter på 4 (2009)og 1(2012) år. Venter nå nr 3, en veldig uplanlagt spire, men selvfølgelig hjertelig velkommen :-)
Samboer med verdens beste mann, som er pappa til alle mine 3:-)
Vi har hatt en stri vei for å få våre vakre 2 jenter, så da kom den 3 som en bonus :-)
Jeg er 30 år, og jobber innen service ;-)

Hei! Er en jente på 22 fra Nordland som for blir anonym en stund til ;)
Har en gutt som er født i 2011 sammen med samboeren min. Har termin rundt 24 Mai. Spiren satt på første forsøk, så håper det ikke er for godt til å være sant :)

Hei :) Eg er 27 år og bor i Honningsvåg (er egentlig fra Vestlandet ;) ) Vært sammen med samboeren min i 8,5 år :) Forlovet i 1,5 og forhåpentligvis bryllup i 2015 :) Venter vårt 2. barn rundt 20.mai 2014. Har ei datter på 13 mnd fra før av. Jobber som sykepleier :)

Back
Topp