Presentasjon !;)

.....
 
Last edited:
Hei, jeg heter Rebecca, emigrert sykepleier fra Stockholm.

Har to barn fra før, jente 8 og gutt 4 år, venter nå nr 3 (gutt).
Bor i Oslo å hadde gjerne blitt kjent m noen fler gravide. Har en jobb jeg stortrives i :) men må dessverre være delvis sykemeldt så dagene kan bli lange av venting.

Skal føde på ABC Ullevål. Hadde en styrtfødsel på soveromsgulvet sist på 1 tim fra jeg våknet av rier så spørs om jeg rekker sykehuset.. Litt nervøst dette her...
 
Jeg er 34 år og min mann er 36 år. Vi har 2 jenter fra før, ei på 8 år og ei som snart er 4 år. Jentene gleder seg veldig til å få en lillebror i slutten av mai!

Jeg er sivilingeniør og vi bodde på sørlandet i flere år pga min jobb. Nå har vi flyttet hjem til Østfold og stortrives med det!

De tidligere fødslene gikk veldig raskt. Håper ikke det går like raskt denne gangen for da kan vi få problemer med å nå fram til sykehuset i tide...
 
Hellu:)
Bente her, 19 år fra Sør-Trøndelag, men bor nå i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 3,5 år og nå ventes lillebror med termin 2.mai. Har straks fullført 3 år på idrettslinja, har bare eksamnene igjen i slutten av mai/begynnelsen av juni. Er ikke sammen med barnefar til 3-åringen, men med bf til dette barnet:) Jeg er ei glad og positiv jente som føler meg heldig ovrr å vente sønn nr. 2 i så ung alder. Barn er virkelig ikke noe å utsette:) Videre planer er å søke meg inn på Politihøgskolen i Bodø eller Stavern. Det har alltid vært drømmen min, og jeg vil ikke gi slipp på den så lett:)
Det var litt om mei;)
 
Last edited:
Hellu:)
Bente her, 19 år fra Sør-Trøndelag, men bor nå i Nord-Trøndelag. Har en sønn på 3,5 år og nå ventes lillebror med termin 2.mai. Har straks fullført 3 år på idrettslinja, har bare eksamnene igjen i slutten av mai/begynnelsen av juni. Er ikke sammen med barnefar til 3-åringen, men med bf til dette barnet:) Jeg er ei glad og positiv jente som føler meg heldig ovrr å vente sønn nr. 2 i så ung alder. Barn er virkelig ikke noe å utsette:) Videre planer er å søke meg inn på Politihøgskolen i Bodø eller Stavern. Det har alltid vært drømmen min, og jeg vil ikke gi slipp på den så lett:)
Det var litt om mei;)


Du var på septemberforumet i 2010 ikke sant? Med samme nick?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp