Presentasjon !;)

Hei!

Jeg er 33 år bor i Oslo. Har ei jente på 1 år og 10 mnd fra før. Venter en liten en i midten av mai:)
 
Hei=) Jeg er 25 år og bor i Elverum (men er nordlenning) med min samboer. Vært på UL i dag, og i følge den ventes det en liten en 30. mai <3 Dette blir første barnet:)
 
Hei!
39 år, bosatt i Troms, venter nr. 3 i mai, skal ha planlagt keisersnitt 2. eller 5. mai sier legen (foreløpig termin 16. mai). Har mistet flere enn jeg har så er spent på om denne klorer seg fast, ser bra ut så langt. Godt gift med jevnaldrende mann og har barn på 8 og 5 fra før. Første gang jeg deltar i forum.
 
Hei jeg er 24 år og bor i lillestrøm med samboer og år sønn på 3 år.
Min mens termin er 9 mai 2014
 
Jeg heter Andrea og er 19 år. Venter mitt første barn i starten av mai.
Er akkurat flyttet til Trondheim som student, men flytter hjem til Ålesund over jul. Til neste høst bærer det opp igjen til Trondheim for å bo med kjæresten.

:)





Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei mitt navn er Elisabeth, jeg fylte 26 år i august og er gift med min sjelevenn, vi har strax vært sammen i 11 år og i sommer som var hadde vi 7 års bryllupsdag, i august 2008 fikk vi vårt første barn, en gutt. etter masse prøving og litt start hjelp med pergotime. Jeg sliter med pcos og endometriose, dette var noe som skapte store problemer for oss, og fikk beskjed etter nr 1 at vi kom til å slite enda mer med videre barn, men dette ble ikke tilfelle når jeg bare fikk slappet litt av og fikk tankene på noe annet, for i feb 2011 kom snuppe nr 1(barn nr 2) og på hennes bursdag greide vi søren meg å få full klaff på nr 3, som da kom til i nov 2012 (ei lita snuppa til), og gubben bestemte seg for at han skulle steriliseres etter barn nr 3 men bare går å venter på dato for å få det gjort, og mens vi går og venter på dato så finner jeg nå ut på lørdag at jeg var på vei med nr 4, ikke noe mindre glede for den grunn, men det er en mening med alt tenker jeg, vi var rett og slett ment å få nr 4, og en annen grunn til at jeg tenker det er at vi har brukt gummi helt siden vi fikk nr 3. mine barn heter for øvrig: Richard Matheus, Saphira Elisabeth og Immehli Katharina, nå er vi veldig blanke på hva siste barnet skal hete, for det må matche med de andre, altså det må ha 7 bokstaver i fornavnet, må starte på k eller j og ha enten 7 eller 9 bokstaver i mellomnavnet, høres kanskje veldig rart ut at vi er så fokusert på navnet, men det kan jo ikke bli noe mindre spessielt enn de andres for en dag så vil jo barnet spørre hvorfor de heter det de heter=) her har dere meg i den lange fortellingen.. ;)
 
Venter vårt fyrste barn og gleden er stor her. Er gift og bur i Hordaland.
 
Last edited:
Tror jaggu jeg har glemt å presentere meg her!
Jeg nærmer meg 25 år og bor i Bergen med samboeren som er vossing. Vi venter vårt første barn, og har termin 7. mai :)
 
Venter våre, er fra Hordaland.


Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Hmm, på profilen din står det at termin er 31 mai? Og signaturen din er veldig lik en annen som jeg husker godt...

☆★ Sendt fra app'en ☆★
 
-redigert av Moderator Marthe
 
Last edited by a moderator:
får vell presentere meg da :)
25 år snart, fra sunnmøre, har bodt over hele landet så er vell blandings :p
er forlova med en kjekkas med sjegg å bart fra nordtrøndelag <3
har ei jente på snart to år fra før, ganske innvikla historie den der ja, så det er min kjære som er pappa, men ikke biologisk.
ei gobikkje på 4 år og to katter=)
vi leter for tiden etter nytt hus, da det vi nå bor i blir litt lite, jeg er hjemmeværende med gulla og gubben jobber 14 på og 14 av.
 
Velger å være anonym pga. stalker på nettet.
Bor i sørlandsområdet :) trives her :)
Har ikke barn fra før, bor med verdens herligste samboer og hund, litt landlig, men likevel ikke så langt fra det sosiale =)

gleder meg masse til å bli Mai mamma, og venter spent på OUL og gleder meg til å finne ut hva det er vi venter <3
 
30 år, bor i oslo. Vært sammen med min mann i snart 8 år. har to barn på 5,5 og 2 år fra før :D Har termin 12 Mai foreløpig.
 
Back
Topp