Presentasjon !;)

22, bor på Sørlandet :) Vært sammen med samboeren min i snart 6 år :D har en kjempe skjønn hund som jeg elsker, og har termin midt i mai :D gleder meg til å bli mor for første gang :D
 
Jeg har visst glemt å presentere meg her inne ;)

Jeg er 23 år og kommer fra Porsgrunn, er gift med en herlig mann og vi eier leilighet sammen :)

Vi var aktive prøvere fra januar 13 - mai 13, ble gravid to ganger i denne perioden, men det endte med SA begge gangene. Derfor valgte vi å legge prøvingen på vent frem til neste år egentlig, men jeg begynte ikke på pillen igjen for å holde kroppen stabil. I midten av september så sto jeg der med positiv test i hånda, mannen var informert og vi var spente. Den dagen jeg var 5 uker fikk jeg litt brun utflod og vi trodde løpet atter en gang var kjørt, jeg ringte legen å fikk komme på ul og der så alt gint ut. Jeg ble satt på albyl eog fikk god oppfølging :) På ul nr to (6+5) fant vi ut at det er tvillinger :D I morgen er jeg 10 uker og alt er bare fryd og gammen <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lisa 25år, bor i trondheim har ei jente som nettopp ble 1år, nr 2 ventes ca 9mai er på svangerskapspenger pga tung fysisk jobb og et bekken som ikke vil samarbeide! Ny på forumfronten mn gleder meg til å bli kjent med andre kommende mai-mammaer


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hei!Jeg har sneket rundt her en stund, men hilser på først nå. Har endelig passert de magiske 12, og krysser fingrene videre. Symptomene er i alle fall kraftig til stede denne gang, og det har de vært siden uke 4!
Termin 17. mai, og vi gleder oss til å hilse på gull nummer 2!
 
Hei!

27 år fra Trondheim. Har to tette fra før og venter nå tredje (og siste!!). Driver å pusser opp hus, jobber og underholder to barn, så livet gir egentlig ikke rom for mye annet enn det :)
 
Hei. Heter Silje, 35 år fra Oslo og har vært sammen sambo i 7 år. Han har to fra før, 8 og 11 år, og vi venter vår første 1. mai


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg heter Andréa,er fra Hedmark og bor sammens med forloveden,vært sammen i snart 4 år.
Han har en sønn på 6år som er hos oss annen hver uke,så nå bestemte vi oss for at det var vår tur:)
Jobber på Bingo,noe som til tider er tungt,da man ikke har innlagte pauser i løpet av skiftet,så må bare springe på do mellom spillene..
Etter over ett år med prøving,er jeg endelig gravid,og i følge appen har jeg termin 31mai.(derfor er jeg også med i juni gruppa)
Skal på OUL 8 januar,så har ikke stressa så fært med termindatoer og sånt foreløpig. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Hei hei! :) Mitt navn er Trine og jeg er 20 år gammel (blir 21 i desember). Jeg bor midt i mellom Oslo og Bergen i den lille bygda Gol. Jeg er opprinnelig fra Lillehammer, men har bodd litt rundt omkring på Østlandet. I Februar bestemte jeg og min kjære oss for at nå var det på tide med en familieøkning, og 11 mai 2014 venter vi ei lita jente! <3
 
Kathrine her :)
Bor i Haugesund, men er fra Karmøy/Stavanger. Flyttet mye, men slått meg ned på haugalandet nå.

Venter min/vår første med min kommende mann :) Her stod vi mellom bryllup eller barn først, og barn vant, så bryllupet blir i Mai 2015.
Jeg er 22, han er 33.

Brukte lang tid (1år9mnd) på å bli gravide, og mistet 2 stk på veien :-(
Har dårlig behandlet lavt stoffskifte, og har pga det mistet både mens og EL, men da vi fikk i gang EL med hormonsprøyter, satt det på 3 av 6 EL :)
Nå er vi 16 uker i morgen, og har vært på flere UL, hvor alt ser bra ut <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei, Magdalena her, 36 år, gift og har en sønn Liam Dean fra april 2012. Vi venter vårt andre barn 15-17januar.

Har bestemt oss for å ikke vite hva d blir, men e overbevist at d e en gutt til ❤️

Hadde et svært tungt svangerskap sist og en forferdelig traumatisk fødsel med igangsetting pga svangerskapskløe på en lør og føding på torsdag! Dette resulterte i en fødselsdepresjon som jeg kom meg gjennom i løpet av våren Jeg jobber som lektor i matematikk på vgs i lørenskog og er yoga/bodybalance instruktør på sats.

Kommer opprinnelig fra Trondheim, så treffer gjerne om noen vil bli kjent derfra, når jeg er på besøk. Bor på rælingen ved lillestrøm/strømmen og ønsker def. å bli kjent med mammaer i området om d er noen her.

Liker å gå på cafeer, male akryl bilder, drive med tarot og å gå på kino og se film :)

Ikke la deg bli skremt av min alder om du er yngre, har mange bekjente og noen venner som er opp til 10 år yngre jeg er en ung sjel
 
Last edited:
Er vel på tide å presentere seg her inne, jeg er 25 år, fra Sola i Rogaland. Gift i ett år, vært sammen i 10 år med min fantastiske mann, og veldig klare for å møte den lille mageboeren rundt 6. mai!

Nå venter jeg bare spent på å kjenne bevegelse og spark fra den lille!
 
får presentere med jeg også da. =) har helt glemt om jeg alt har gjort det;) hmmm jaja..
Mitt navn er Elisabeth og er 26 år, har vært sammen med min kjære i 11 år, gift i 7 år. vi bor midt mellom lillehammer og gjøvik ca. vi fikk en stor overraskelse nå i slutten av okt da vi har brukt prevansjon det siste året etter siste barnet ble født, gubben bare ventet på steriliseringstime osv. etter å ha slitt med å bli gravide med første barnet, grunnet pcos og endimetriose, og mistet uttallige ganger tidlig i forløpet.(dystlexi så bær med meg) !!, gikk på pergotime og skulle egentlig ha operasjon for å få hjelp men det gikk utrolignok med pergo kur. etter dette slet vi med å få barn nr to og fikk beskjed om at operasjon var nødvendig, men månd etter satt lillesøster og deretter har de bare blitt som perler på en snor, nå ventes barn nr 4 og alle innen 6 år. =) men den lille er like ønsket som noen av de andre, ble bare litt mere overrasket. =) nå ventes da antageligvis jente nr 3 og vi sliter veldig med å finne navn til dette lille nurket, de to andre heter Saphira og Immehli, noen forslag? må være med 7 bokstaver og være like spessielt. =) hva har vi begitt oss ut på når det gjelder navn. vi graver oss bare dypere og dypere ned i gjørma føler jeg for dette blir vanskelig.. =9
 
Hei! Godt nyttår! Jeg heter Ellen, bor på Sandnes i Rogaland og venter nr 3 den 18 mai. Det blir ei lita jente til Vi har ei jente på 4 og og en gutt på 2,5 år fra før i tillegg til ei bonusdatter på 8 år
 
Godt nytt år :)
Mitt navn er Lena, jeg er 30 år og er bosatt i Ringsaker rett utenfor Hamar. Jeg og min samboer har en sønn på 1 år fra før og venter (visstnok) en liten jente i slutten av mai har fått litt forskjellige termindatoer til nå men skal på OUL den 7 januar :)) så det blir to tette her også
 
Hei :) Jeg kommer fra juni-forumet. Var på oul i går og fikk termin 4.juni. Noe som betyr mai-barn på meg ettersom jeg skal ha planlagt ks som da utføres 7-10 dager før termin. Tenkte å opprette en ny tråd her inne for å si hei, men fikk ikke til av en eller annen merkelig grunn (bruker appen). Uansett;

Jeg er 32 år og kommer fra Dokka i Oppland. Jobber som vernepleier i spesialisthelsetjenesten. Jeg er gift og vi har fra før en datter på 6 år. Nå kommer det snart en lillebror, noe vi alle gleder oss veldig til. Er ikke en veldig aktiv forum-skriver, men leser mye og har sneket inne på mai en stund ettersom jeg har mistenkt mai-barn en stund ;) Håper det står bra til med alle mai-barn og mammaene!
 
Hei :)
Jeg og min mann venter vårt første barn, en liten jente som har termin 6.mai :) vi har vært gift i 5 år og kjøpte oss hus i fjor vår i Stavanger. Vi har en liten hund som hittil har vært vårt lille nurk, men nå som vi skal få en baby, så blir vår familie mer komplett, tror hun blir en god "store søster" :)
 
Hei, bor på Sørlandet med min kjære, har vært sammen i 2 år til våren, venter en liten prinsesse med termin 9 Mai. Er 28 år og dette er vårt første barn. Noe vi storgleder oss til<3
 
Oj, jeg trodde jeg hadde presentert meg her inn! Får gjøre det nå da :)
25 år gammel, gift og har 1 godgutt fra før av. Nå venter vi en lillebror 8 mai, gleder oss stort!
Bor i Bergen :)
 
Hei :) Jeg heter Laila er 25 år og bor sammen med min mann 26 år, sønn på 3 år (4år i mai), og hund på 5 år i Porsgrunn.
Vi har vært kjærester i 9 år og gift i 2,5 år :D
Akkurat ferdig utdannet Førskolelærer og venter en liten gutt til 21. mai :)
 
Back
Topp