Presentasjon !;)

KajaSH

Glad i forumet
Slenger inn denne så kan de henge seg på etterhvert som de kommer inn!;)

Jeg heter kaja (kan skrive nick også)

Er fra ett sted som heter Ålgård utenfor Stavanger men har bodd sammen med min kjære i Fredrikstad de siste 6 årene!
Har en liten gutt på 1.5 år!
Jobber som assistent med psykisk utviklingshemmede men håper på å gjøre noe mer skole snart!:D

Blir 25 år om par uker +- og har snart 1 års bryllups dag!!:-D
 
Jeg heter foreløpig a1989;-)

Bor i Vestfold, har ei datter på 3 år og har vært sammen med min kjære i 8år:)
Vi gleder oss veldig til å få et nytt medlem i familien<3
Jobber fulltid i butikk:)
 
.
 
Last edited:
Jeg vil ikke si navnet mitt helt enda.. :) Jeg bor i Nordland men kommer fra Trøndelag. Har vært sammen med min mann i 3 år, bodd sammen i 2 år. Jeg er 21 år og studerer ved UIN. Vi venter vår første skatt 1 mai :) :)
 
Heihei ;)
Jeg heter Elisabeth og bor utenfor Oslo. Om noen kjenner meg, gjør deg gjerne til kjenne, men ikke fortell noe til noen - vil holde det hemmelig rundtforbi en stund til.
Jeg har ei jente på 15 måneder. Til daglig jobber jeg som lærer på vgs ;)
 
Jeg er lykkeligmamma, er 30 år og har to barn, jente på 8 og gutt på 4. Vært sammen med mannen min i over 10 år, gift. Selvstendig næringsdrivende innen service bransjen. Bor i Østfold. :)
 
Jeg også vil ikke ut med navn akkurat nå, men jeg er i hvert fall en jente fra Oslo. Jeg er 27 år og har en jente på 2 år fra før av. Har en samboer og vi har vært sammen i 4,5 år nå :)
Jobber 100% og trives med jobben jeg har :)
 
Eg er 25 år gammel, og min mann er 28. Vi har vert samboere i 5 år og gift i litt over 1 år :)
Bor litt utenfor Bergen, vi har ingen barn fra før. Vi har prøvd å bli gravid i 4,5 år, så lykken var stor når det endelig klaffet for oss! <3
Eg er utdannet hjelpepleier, og jobber i hjemmesykepleien.
 
23 år gammel. Har en sønn på snart 1,5 år. Venter nr to 6 mai. Kommer i fra nord trøndelag.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Hei!

Jeg heter Ingrid. Jeg bor i Oslo, og er 32 år. Jeg har ei 4 år gammel datter, og giftet meg med min fantastiske mann 29.juni i år. Han er ikke pappaen til datteren jeg har fra før av.

Jeg fjernet hormonspiralen i midten av juli, og jaggu ser det ikke ut som at vi klarte å lage et lite nurk på første forsøk. Gleder meg så utrolig, det blir fint å gå gjennom et svangerskap og ha noen å dele hverdagenes nye mirakler med hver dag... :) Terminen er 1. mai, dersom terminkalkulatoren her, og mine beregninger stemmer. :)
 
Hei:)

Jeg er 29 år og er fra østlandet. Har en sønn på 2,5 år og har vært sammen med min samboer i overkanten av 10 år.
Jobber 100 % og studerer 50 %. Venter vår andre skatt den 8. Mai:):)
 
Jeg heter Lene, er 29 år og bor i "StorOslo" (foreløpig litt forsiktig med å røpe for mye)

Har en datter på 3 år og har foreløpig termin på nr to 4. mai :)

Også håper jeg at de neste ukene går litt fort ;)


Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 31 år, og bor i Stavanger.

Har ei jente på snart 4 år, og er samboer med verdens beste mann.

Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr. 2 etter å ha gjennomgått 2 ivf forsøk. Har 35 PP bak meg, så dette er gøy!

Termin ca. 10 mai.
 
Jeg er 25 år og bor på Østlandet. Gubben er 26 og vi har vært sammen i 8 år.
Vi har 3 spontanaborter bak oss og utredes for habituell abort. Bruker ovitrelle hormonsprøyte og albyl e for å se om det gir effekt. Er gravid med termin ca 12 mai.
 
Hei alle sammen! Jeg er 27 år og bor i stavanger med min mann på 26. Vi har vært sammen i 5 år nå og giftet oss for 2 år siden. Vi har to jenter som er 3 og 2 år.
Jeg hadde en sa i uke 7 i april, men er nå gravid igjen med termin 7.mai. :D

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using BV Forum mobile app
 
Hei :) Jeg er 23 år og kommer fra det blide sørlandet. Har fra før en gutt som straks blir 4. Gleder oss veldig til å bli en familie på fire. :)
 
Hei :)

Jeg er 22 år (blir 23 i september) og er mamma til en liten blidfis født i april 2012. Og har igjen en liten spire i magen med en foreløpig termin 4.mai 2014 :)
Har nettopp kjøpt hus sammen med min fantastiske kjæreste som er pappa til begge to :)
 
Back
Topp