Presentasjon !;)

KajaSH

Glad i forumet
Slenger inn denne så kan de henge seg på etterhvert som de kommer inn!;)

Jeg heter kaja (kan skrive nick også)

Er fra ett sted som heter Ålgård utenfor Stavanger men har bodd sammen med min kjære i Fredrikstad de siste 6 årene!
Har en liten gutt på 1.5 år!
Jobber som assistent med psykisk utviklingshemmede men håper på å gjøre noe mer skole snart!:D

Blir 25 år om par uker +- og har snart 1 års bryllups dag!!:-D
 
Jeg heter foreløpig a1989;-)

Bor i Vestfold, har ei datter på 3 år og har vært sammen med min kjære i 8år:)
Vi gleder oss veldig til å få et nytt medlem i familien<3
Jobber fulltid i butikk:)
 
.
 
Last edited:
Jeg vil ikke si navnet mitt helt enda.. :) Jeg bor i Nordland men kommer fra Trøndelag. Har vært sammen med min mann i 3 år, bodd sammen i 2 år. Jeg er 21 år og studerer ved UIN. Vi venter vår første skatt 1 mai :) :)
 
Heihei ;)
Jeg heter Elisabeth og bor utenfor Oslo. Om noen kjenner meg, gjør deg gjerne til kjenne, men ikke fortell noe til noen - vil holde det hemmelig rundtforbi en stund til.
Jeg har ei jente på 15 måneder. Til daglig jobber jeg som lærer på vgs ;)
 
Jeg er lykkeligmamma, er 30 år og har to barn, jente på 8 og gutt på 4. Vært sammen med mannen min i over 10 år, gift. Selvstendig næringsdrivende innen service bransjen. Bor i Østfold. :)
 
Jeg også vil ikke ut med navn akkurat nå, men jeg er i hvert fall en jente fra Oslo. Jeg er 27 år og har en jente på 2 år fra før av. Har en samboer og vi har vært sammen i 4,5 år nå :)
Jobber 100% og trives med jobben jeg har :)
 
Eg er 25 år gammel, og min mann er 28. Vi har vert samboere i 5 år og gift i litt over 1 år :)
Bor litt utenfor Bergen, vi har ingen barn fra før. Vi har prøvd å bli gravid i 4,5 år, så lykken var stor når det endelig klaffet for oss! <3
Eg er utdannet hjelpepleier, og jobber i hjemmesykepleien.
 
23 år gammel. Har en sønn på snart 1,5 år. Venter nr to 6 mai. Kommer i fra nord trøndelag.