Presentasjon !;)

Jeg er 30 og bor i Oslo. Er fra Fredrikstad. Har en sønn på 2,5 med mannen jeg har vært gift med i fire år, sammen med i 15. Jobber som kunderådgiver i avdeling for sosiale medier i et selskap i byen. Forrige fødsel skar seg fullstendig, og året etter var preget av konsekvensene av det både for meg og sønnen. Denne gangen skal ting bli annerledes, og jeg skal ha keisersnitt. Gleder meg :)

Hei hei:-) Jente på 26 år, fra Akershus. Har en datter fra før på 1,5 <3 Jobber i barnehage. Vært sammen med samboer i 4,5 år:-)

Jeg synes det er litt skummelt å allerede presentere meg da jeg håper at alt går bra denne gangen....
Men er jo så koselig å være med her :)

Jeg er fra Hedmark, sikkert en av de 'eldre' her (34), har allerede 3 barn, gift, jobber som kulturskolelærer/sydame.

Vil gjerne holde det stille til iallfall uke 12, så hvis du kjenner til meg, hysj hysj gjerne :)

Hei!
Jeg heter Antonie_ (enda...;) ) er 25 år og kommer fra Trondheim.
Har en nydelig gutt på 6 år fra før.
Tok graviditetstest i dag,så det har ikke helt gått opp for værken meg eller samboeren helt enda..
Det eneste vi vet er at vi gleder oss veldig til å bli en familie på 4 i mai :)

Hei!

Jeg er 32 år og kommer fra Moss! Harcei jente på 9 år og venter en liten igjen :-)
Merkelig å skulle "starte på nytt" etter så mange år siden sist.
Termin rundt 13 mai.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er mamsen, er snart 39år og bor i Rogaland. Har 3 flotte gutter på 18, 5 og snart 3 år + 2 englebarn.. fikk min første som 20 åring, og prøvde i mange år på flere med min første mann uten å lykkes. Endte med brudd. Traff en fantastisk mann for 7 år siden og etter d har d klaffa uten hjelp. Har foreløpig termin 4 mai, men rekner nesten med at d blir en aprilbaby om jeg skal være så heldig å få beholde denne skatten.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei alle sammen :-)

Jeg heter Maimamsen og denne lille spiren er vårt barn nr 2. Jeg er 31 år, gift, og vi har en gutt på 4,5 år. Jeg er pedagog og vi har rede i Trondheim.

Mary, 33 år, gift med han jeg har vært sammen med i 11 år. Bor i Tønsberg. Vi har fra før en vakker sønn, men har mistet tre ganger i mellom vår førstefødte og nå. Førstemann er en pergobaby og dette blir en femarbaby. Har foreløbig termin 7. mai:-) Gleder oss masse masse masse!

Heisann!!
Da var jeg sannelig gravid igjen:rabbit Jeg er ei 19 år gammel jente fra Trøndelag, bor i Namsos-området. Fikk nydelige Michael da jeg var 16 år, han hadde 3-årsdag i går:love2 Går 3.året på idrettslinja nå, og har foreløbig termin på bursdagen min, 4. mai :happy119 Gleder meg til å bli bedre kjent med dere:) Var på september 2010-forumet da jeg gikk med Michael:)

Sneiks :smiley-angelic003

Hei. Jeg heter Marie er 36 år og bor i Østfold, men er født og oppvokst på Jæren.
Jeg har to jenter på 2 og 5 år og fant uventet ut at jeg var gravid med nr 3... Litt sjokka og tom nå, men det går seg garantert til <3
Foreløpig termin som jeg klarer komme frem til er 8. mai.
Jeg er gift og har vært det i 6 år <3

Hei. Jeg heter Marie er 36 år og bor i Østfold, men er født og oppvokst på Jæren.
Jeg har to jenter på 2 og 5 år og fant uventet ut at jeg var gravid med nr 3... Litt sjokka og tom nå, men det går seg garantert til <3
Foreløpig termin som jeg klarer komme frem til er 8. mai.
Jeg er gift og har vært det i 6 år <3

Kor på jæren og kor i Østfold? :P:D

Jeg har også forløpig termin 8 mai, dette er min første så jeg er kanskje like sjokka som deg. Men mai er jo en flott måned da:)

Hei, jeg sier ikke navn og røper nok ikke det virkelige kallenavnet ennå, men hvis noen kjenner igjen meg, så hysj hysj!! ;)

Jeg er 30 år (enn så lenge), har to fantastiske gutter på 3 1/2 og 1 år fra før, og jobber som daglig leder ved SFO. Bygget hus med min kjære samboer som jeg har vært sammen med i 6 1/2 år, og vi bor i Mandal på Sørlandet :) Er opprinnelig trønder da ;) Har foreløpig termin 3. mai så dette blir spennende ;)

Var ikke helt etter planen at denne skulle komme nå, men man er vel selvforskyldt i det når man ikke bruker noe prevensjon :P Men veldig veldig ønsket allikevel <3 Hadde en SA i februar i år, som jeg synes var helt greit da minstemann var bare 4-5 mnd da jeg sto der med positiv test...

29 år røra Nordland, forlovet med en hærlig mann, jeg har to barn fra tidligere forhold så dette blir første sammen:) termin blir vel 18 mai tror jeg:) ikke gått helt opp for oss da bli har prøvd i nesten 5år, hatt to inseminasjoner uten hell men nå hadde vi ivf å sannelig endte det i positiv test ei uke før testedato:)

Hei jeg heter Ellinor og 30 år og bor i Halden sammen med mannen min og vår sønn på 3 år.
Her sa det bare klaff på andre mann. Men eldste er ivf.
Har termin den 4.mai :flower

Er utdannet barene-og ungdomsarbeider.

Hei! Jeg er 28 og bor i Ski sammen med min kjære, tålmodige mann. Ingen barn, bare dyr:) Katter, hamstere, fugler, fisker, marsvin mm gjennom tidene:) Prøvd i over 2 år, så nå håper jeg han sitter :)) Termin 8-10 mai.

Back
Topp