Presentasjon !;)

Jeg ønsker heller ikke si navnet mitt enda, men jeg er en jente fra Akershus og er 24 år.
Har prøvd lenge å få barn, og endelig er det en spire i magen.
Vanskelig å skjønne, og tør ikke juble helt enda, siden det er stor risiko for SA.
Jobber i barnehage, og stortrives med det :-D

27 år frå Vestlandet :) Forlova med min bedre halvdel, og me har holdt sammen i snart 10 fantastiske år:) Sammen har me ein gut på 5 år, og ei jente på 2,5 år. Har termin ca. 8 mai, så gleder oss veldig til den lille sin ankomst :) Jobber som hjelpepleier på sjukeheim.

Heter Therese, er 30 år, gift og har to barn fra før på 5 og 2 år <3
Bor i oslo. jobber i banehage.

Jeg heter Agne (det er bare meg)

jeg bor i Grimstad, bor sammen med min sambo, som jeg har vært sammen i nesten 5 år nå og min lille skjønne datter Ingrid Andrea som er født 18 mai 2010

Jobber som assistent med psykisk utviklingshemmede men leiter etter noe nytt,fordi det er litt vanskelig å jobbe der når min sambo jobber med det samme bare på en annen bolig, så litt vanskelig å kombinere turnusene våres:)

er 31 år.

har termin sånn ca 15 mai

peekaboo:) Jeg fyller 23 år i oktober, og har ei prinsesse på snart 3 år sammen med min fantastiske mann. Vi venter en ny skatt rundt 23.mai, og vi gleder oss kjempemasse til å bli tobarnsforeldre:)

Vi bor i Oslo, men tenker å flytte til akershus etterhvert siden drømmen er å kjøpe et hus:)

Kjempe artig med så mange fra stavanger området.

Er ei jente på 25 år, venter sammen med min kjære barn nr 2, å gleder meg i hjel! Har en nyydelig prinsesse som blir 2 år i desember.
Bor i Stavanger hvor vi flyttet inn i nytt hus i begynnelsen av året. Sist svangerskap var jeg med i BIM gruppe via forum. Den beste tiden jeg har hatt både gravid og i barseltiden. Håper å treffe en god gjeng som sist. Lover veldig godt til nå! :-)

Jeg hører til her jeg visst!

Jeg er 29 år og vil være anonym.
Jeg har ei datter på 4 år fra før, bor sammen med barnefaren og vi har nå holdt sammen i 10 år :)
Terminen varierer fra ultralyd til ultralyd, men den er nå 18. mai så stoler på denne frem til OUL.

Last edited:
Hei

Jeg er fra Drammen, driver for meg selv og er førstegangsprøvere.
Etter 16 mnd med prøving og 3 dager før utredningstime hos gyn. tester jeg pos :)

Har hatt litt ustabile sykluser men har visst termin (gjennomsnittet i følge alle appene på iphone) rundt 20. mai

Kan ikke ønske meg annet enn en spire som klamrer seg fast og en sunn baby. Og om jeg ikke legger på meg all verden, er det bedre enn perfekt :)

Jeg har ingen barn fra før av så dette bli vårt første :) er 28 år gammel og bor i Oslo. Er forlovet med mannen som jeg har vært sammen med i snart syv år :)
Har termin i slutten av april/starten av mai så er 7 uker i dag :)

28 og 29 år fra Oslo. Har en datter på snart 3 år, og venter nå en liten lillebror/søster. Termin er ca 25. mai. Satser på å føde samme sted som sist, på Ullevål. Jeg jobber ellers som sykepleier

Både jeg og mannen er 27 år fra Østlandet. Dette er første gang jeg er gravid, og alt er veldig spennende. Vet ikke helt når jeg ble gravid, da jeg var så heldig/uheldig å bli gravid rett etter pilleslutt. EL kom nok rimelig fort etter siste pille ble tatt, for bare en liten måned etter pilleslutt så stod jeg med positiv test i hånda. Tipper terminen er rundt 20.mai :)

Heter foreløpig These og er 25 år;) vært sammen med samboeren min i godt over 7 år. Vi har en datter sammen som blir 3 år i november. Jeg jobber, i tillegg holder jeg på med en mastergrad på deltid. Venter en liten rundt 5. mai:)

Hei :)
Jeg kom akkurat inn her nå jeg
Fortsatt litt overveldende.. Men jeg er jaggu gravid - igjen!

UPS litt kjapp i svingen..!
Er 39, gift, og har tre barn - jente på 14, gutt på 11 og jente på 3
Dette blir siste mann

Edina er ikke fødenavnet mitt, men det er et navn jeg har som kallenavn likevel og som jeg er glad i. Jeg er et naturbarn på 31 år som har 2 barn fra før sammen med mannen min. Fødselen med nr. 1 var på sykehus i 26 pinefulle timer. Nr. to kom hjemme uplanlagt hjemme iløpet av 7 timer. Hjemmefødselen er et såpass sterkt og godt minne at jeg skal så absolutt ha hjemmefødsel denne gangen også. Muligens med en doula.

Det jeg ønsker denne gangen er å være mer mentalt tilstede på meg, kroppen min og det magiske med svangerskapet med den lille. De andre gangene har jeg stresset og hastet sånn. Jeg har ikke vært tilstede på et vis. Det skal jeg denne gangen. Jeg skal nyte det, ta ibruk kvinnekraften. Ikke noe hippiegreier, bare menneskelig.

Jeg føler meg sikrer nå. Mer avslappet og rolig. Det er en ny opplevelse for meg på mange måter, selv om jeg har to barn fra før. Det blir spennende, og like moro å følge med dere og deres svangerskap!

Hei alle :) jeg er 24 år og kommer fra Bergensområdet. Har vært sammen med min kjære i snart 3 år og vi har bodd sammen i litt over 1 år :) spiren satt på andre forsøk, og vi gleder oss masse. Jeg håper og ber om at den lille klamrer seg fast! Førstegangsgravid så dette er spennende! Er utdannet og jobber 100%. Stortrives i jobben :)

sendt fra appen :)

Heisann :)

Nå som jeg har fått "godkjenning" fra noen her, så vil jeg si litt om meg selv jeg og :)

Jeg er ei jente på 33 år. Er fra Buskerud og jobber som sykepleier.
Jeg har verdens beste samboer og etter ett mislykka IVF forsøk, er vi nå gravide :) Wiiiiii :) Og det er min samboer som bærer frem vårt kjærlighetsbarn :)

Jeg har to barn fra et tidligere forrhold. Jente født -04 og gutt født -08.

Vi har hatt og har fortsatt oddsene veldig imot oss, men vi har nå klart å komme oss forbi første fase, så vi er veldig positivt innstilt. Jeg ønsker indelig å få være med og følge dere alle helt til siste innspurt og enda lengere:)

Back
Topp