Prøve på siste baby i søskenflokken

Da var jeg kommet til 14/15 dpo, og testene fra igår og imorges ser slike ut:
70C81647-03F8-4CA8-87FE-6CD7268A496E.jpeg
Det er ikke i nærheten av den styrken på streken jeg hadde håpet på:( Veldig dårlig stigning på 4-5 dager. Syns jeg bare kan begynne å blø hvis dette ikke er liv laga. De andre svangerskapene mine har jeg hatt sterke tester 12/13 dpo, så er ikke spesielt optimistisk til dette resultatet. Hvis det blir noe av dette så er det et mirakel.

Skal ringe til legesenteret og spørre om svaret på blodprøven snart. Og imorgen tidlig blir det ny blodprøve for å sjekke hcg nivåene. Men med så svakt utslag så regner jeg ikke med at dette går veien denne gangen!
 
Uff, skjønner at du blir redd og ikke helt vet hva du burde gjøre! Siden du allerede har tatt blodprøve i dag, tror jeg at jeg hadde latt være å teste noe mer. Blodprøven vil gi en viss indikasjon på hvordan det vil gå. Er det hos Fürst? For da får du hvertfall svar samme dag. Også får man nesten vite helt sikkert om to dager, hva som skjer :Heartred Krysser fingrene og håper på det beste!

Takk for at du håper på det beste for meg :Heartred Testene øker dårlig, så tror nok ikke det er håp denne PP desverre:sorry: Går bare og venter på å begynne å blø nå:(
 
Takk for at du håper på det beste for meg :Heartred Testene øker dårlig, så tror nok ikke det er håp denne PP desverre:sorry: Går bare og venter på å begynne å blø nå:(
Dette var skikkelig trist å høre :sorry: Kjenner meg dessverre veldig igjen :Heartred Sender deg en stor klem!:Heartred:Heartred
 
Dette var skikkelig trist å høre :sorry: Kjenner meg dessverre veldig igjen :Heartred Sender deg en stor klem!:Heartred:Heartred
Tusen takk :Heartred Det er rart med det. Jeg føler virkelig ikke at jeg kan klage. For jeg har tre fine barn fra før av (+1 bonus) og har alltid blitt raskt gravid. Jeg har heller aldri (ettersom jeg vet) mistet før. Men dette tar mer på enn jeg hadde trodd. Er jo veldig realistisk og skjønner at det er normalt å miste og at de fleste opplever det en gang eller flere i livet sitt. Men er allikevel sårt! All ære til de som står i PP etter PP, og de som aldri gir opp etter å ha mistet og mistet. Det er jammen ikke bare bare! :sorry: Men jeg håper på en ny spire til jul, hvis jeg mister nå:Heartred
 
Nå spotter jeg litt lyserosa/brunt, så nå «håper» jeg at hvis dette går galt, at blødningen tar seg opp idag slik at jeg kan konstantere kjemisk og begynne på ny PP:Heartred
 
*Sutre innlegg*
Jeg er allerede lei av å gå rundt i usikkerhet kjenner jeg. Har ikke spottet mer, men kjennes ut som at mensen skal komme når som helst. Det er en ekkel følelse! Humøret er ikke på topp nå for å si det sånn. Det blir spennende å se om jeg begynner å blø i løpet av natten, eller imorgen. Kommer uansett til å ta en ny blodprøve imorra for å sjekke om det er noen økning! Men med alle disse svake testene så må det et mirakel til for at det skal bli noe mer:arghh: Pliiiis pliiiiiis la det skje et mirakel!:Heartred:Heartblue
Natt til idag var et lite mareritt med en baby som hadde feber og ikke fikk til å sove. Så jeg er i underskudd på søvn nå, og i skrivende stund sitter jeg på naborommet og hører på at hun ligger og skravler og klager i sengen sin. Til tross for lite søvn, så er hun ikke veldig happy med å legge seg ikveld. Vanligvis sovner hun på 5 -15 minutter. Men nå har hun holdt det gående i godt over en time. Så nå begynner jeg å bli sliten! Har sikkert gitt henne smokken 100 ganger allerede :hilarious: Kjenner at jeg trenger litt søvn nå. Det tar på når det blir sånn midt oppi denne situasjonen :blackeye: Håper på en avklaring. Et svar! Denne usikkerheten er ikke til å holde ut med:sorry:
 
Enda en oppdatering idag. Hadde en kosestund med mannen ikveld :angelic: Ooooog fikk en liten blødning etterpå:sorry: Men blødninger etter sex har jeg hatt i alle mine svangerskap, så det kan jo være både normalt eller at TR er på vei. Kom bittelitt blod rett etter sex på lørdag og. Helt lyserødt blod. Men det stoppet opp med en gang. Så nå håper jeg egentlig at det tar seg opp hvis det er på vei til å gå galt.. :bored:
 
Da er det over. Da er det et faktum! Første gang jeg mister, så det er kjipt! Men såklart, hvorfor skal ikke dette skje med meg sånn som det gjør med så mange andre? En gang måtte bli den første for meg også. Håper det blir første og siste gang:(
CB0C148A-9046-439A-B9E8-CA2667723A72.jpeg


HCG prøven som jeg tok på mandag var bare på 18:wideyed: Det var lavt det! Og jeg tok en makesure test med sensitivitet på 25 i helga som var positiv, og siden den nå er negativ så er det helt klart at HCG synker. Ingen tvil med blodprøven iallefall. Nesten ikke vits å vente på blodprøve svarene fra blodprøven idag en gang. Så nå vil jeg bare begynne å blø masse og bli ferdig med det :shifty: Ikveld skal jeg drikke cider og trøste meg med at selv om det gikk skeis denne gangen, så blir jeg fort gravid. Får håpe på klaff neste PP og en hyggelig nyhet i julen eller på nyåret da. Håper bare blødningene kan starte nå snart sånn at jeg kan starte ny PP. Skal gå inn og bestille meg nye EL tester og graviditetstester på Black Friday tilbud iallefall. Så får vi se.
 
PP3, CD 1:

Det er ikke ofte jeg blir glad for å blø! Men nå er jeg veldig glad, for nå er blødningen i gang. Så da slipper jeg å vente mange dager på det som skulle skje. Så nå er det bare å brette opp armene og begynne på PP3:Heartred Neste IKM er på selveste julaften :santa Håper på et lite julemirakel :Heartred

Nå skal jeg forsøke å tenke positivt og ikke grave meg helt ned i kjelleren fordi det endte i kjemisk denne PP. Jeg blir fort gravid og har troen på at det kan klaffe fort igjen. Må bare håpe på det iallefall. Det nytter ikke å sette seg ned å deppe. Ikveld tar jeg meg en cider, og vi gleder oss til julebord sammen i desember. Da skal vi ha barnevakt, og da skal jeg kose meg med spekemat og vin! Og i jula skal jeg spise og drikke akkurat det jeg vil. Også får tiden vise om det er meningen at vi skal få et barn til :)
 
Last edited:
PP3, CD 1:

Det er ikke ofte jeg blir glad for å blø! Men nå er jeg veldig glad, for nå er blødningen i gang. Så da slipper jeg å vente mange dager på det som skulle skje. Så nå er det bare å brette opp armene og begynne på PP3:Heartred Neste IKM er på selveste julaften :santa Håper på et lite julemirakel :Heartred

Nå skal jeg forsøke å tenke positivt og ikke grave meg helt ned i kjelleren fordi det endte i kjemisk denne PP. Jeg blir fort gravid og har troen på at det kan klaffe fort igjen. Må bare håpe på det iallefall. Det nytter ikke å sette seg ned å deppe. Ikveld tar jeg meg en cider, og vi gleder oss til julebord sammen i desember. Da skal vi ha barnevakt, og da skal jeg kose meg med spekemat og vin! Og i jula skal jeg spise og drikke akkurat det jeg vil. Også får tiden vise om det er meningen at vi skal få et barn til :)

Huff, så kjipt :( Krysser fingrene for at det var første og eneste gang du opplevde det, og at du får et lite julemirakel! :love7 Kos deg med julebord, spekemat og vin!
 
Så kjedelig.. Godt du er ved godt mot, kose seg med hunden og juleforberedelser nå :Heartred og litt babymaking etterhvert :knegg: Tenk om du får verdens fineste julegave da :happy093
 
Huff, så kjipt :( Krysser fingrene for at det var første og eneste gang du opplevde det, og at du får et lite julemirakel! :love7 Kos deg med julebord, spekemat og vin!
Ja, det var veldig kjipt! Men sånn er livet, og jeg tar det overraskende bra :) Kanskje det er fordi vi har en høytid med masse god mat i vente, og det er en hektisk hverdag for oss med mange unger og en valp i huset. Tusen takk for gode ord fra deg :Heartred Det setter jeg pris på!
 
Så kjedelig.. Godt du er ved godt mot, kose seg med hunden og juleforberedelser nå :Heartred og litt babymaking etterhvert :knegg: Tenk om du får verdens fineste julegave da :happy093
Ja, det er akkurat det vi håper på:love7 Er glad for at jeg har mye å gjøre fremover. Skal forsøke å senke skuldrene, så får vi håpe på positive tester i julen igjen:angelic: Gir ikke opp så lett :happy::Heartred
 
PP3, CD2:

Inatt tok blødningene seg skikkelig opp. Våknet opp med kramper i magen som var mye verre enn mine vanlige mensensmerter:mad: Ikke en spesielt hyggelig morgen, men tok 1 gram Paracet og det hjalp heldigvis. Hadde drøftingsmøte med jobben min idag, og jeg mistet heldigvis ikke jobben:happy: Fikk tilbud om å begynne å jobbe i en annen kommune, og det skal nok gå helt fint. Så da ble jeg ikke arbeidsledig heldigvis :) Det er virkelig en stor lettelse! Så da kan vi senke skuldrene, nyte juleforberedelsene og fortsette prøvingen. Det er litt ekstra motiverende å prøve når man vet at økonomien er på stell! Så nå er det bare å håpe på et julemirakel :angelic::Heartred
 
PP3, CD5:

God første søndag i advent :Heartred
De siste dagene har flydd, og jeg er overrasket over hvor bra jeg har taklet at det endte i en kjemisk sist PP. Jeg har sluttet å blø nå, og spotter kun litt brunt. Så nå er det ikke lenge til jeg kan begynne med EL-testingen igjen. Krysser fingrene for at den kommer til vanlig tid:)

Har bestilt en god del babyplan el-tester og graviditetstester. Denne PP skal jeg ikke gå tom for graviditetstester iallefall :hilarious: Og etter denne kjemiske så vurderer jeg å la være å teste til IKM hvis jeg klarer. Kanskje jeg får meg en overraskelse på selveste julaften hvis jeg er skikkelig skikkelig heldig :santa Det hadde vært noe:Heartred
 
PP3, CD10:

God morgen :)

Slik ser dagens tempgraf ut:
57C09381-1EC2-4F98-A8F6-4C211857A2E7.jpeg


Har begynt EL-testingen og foreløpig er testene svake:
306F4938-BE69-4B4C-935A-1E672E38A736.jpeg


Blir spennende å se i løpet av neste uke om jeg får positive EL tester til «normal» tid, med tanke på at jeg hadde en kjemisk forrige PP. Krysser fingrene for det!

Ellers er jeg godt i gang med forberedelser til jul. Er nesten ferdig med alle julegavene, og idag har jeg bakt fine rundstykker:
715348E4-E38B-403F-B6F3-F2F7D18E5259.jpeg


I helgen skal vi på hytta vår. Igår kjøpte jeg metall julestjerner i gull som vi skal pynte med der ute på øya :happy: Må jo ha litt julestemning der også. Og siden huset er litt gammeldags så syns jeg det er fint med sånne stjerner i vinduene der :shy: Satser på en hyggelig helg der ute med mann og barn :happy::Heartred

God helg alle sammen :love7
 
PP3, CD11:

God morgen :)

Jeg glemte basal termometeret mitt hjemme, så blir ingen temping mens vi er på hytta vår i helga. Men jeg har ingen symptomer på EL og husket heldigvis å ta med meg EL-tester, så føler at jeg har ganske god kontroll på syklusen foreløpig;)

Nå er vi endelig på plass i hytta vår, og jeg må bare dele bilde av det nydelige nordlyset jeg kunne se fra soveromsvinduet vårt her ute på øya igår:
9AD8EE6C-2E59-4D72-9CDC-2F01BF282CEC.jpeg

Det var bare helt magisk! :happy: Mørketiden kan være tung, men når vi får slike kvelder hjelper det på! Det lille lyset vi også har i løpet av formiddagen er også helt nydelig. Så det er en vakker tid til tross for at det kan være ganske så mørkt her i nord :)

Vi fikk pyntet litt til jul her igår. Hengte opp julestjerne i vinduet og pyntet i huset med røde duker og julelys! Noen nisser fikk sin plass i stuevinduene, og gjett om det var ei lita ei på 2 år som ble fornøyd med det :santa Nå koser vi oss skikkelig. Lillesøster ble 6 mnd igår og hun har nettopp sovna i vippestolen ved siden av oss, mens jeg og lille frøken superkul sitter og ser på Amalies Jul:Heartred Mannen får sove lenge idag, også skal han stå opp med ungene imorgen så jeg kan sove ut. Grei arbeidsfordeling det :love7

Håper dere alle har en super helg! Måtte vi snart gå inn i en ny fin uke og få mange positive EL-tester :Heartred :angelic:
 
PP3, CD11:

God morgen :)

Jeg glemte basal termometeret mitt hjemme, så blir ingen temping mens vi er på hytta vår i helga. Men jeg har ingen symptomer på EL og husket heldigvis å ta med meg EL-tester, så føler at jeg har ganske god kontroll på syklusen foreløpig;)

Nå er vi endelig på plass i hytta vår, og jeg må bare dele bilde av det nydelige nordlyset jeg kunne se fra soveromsvinduet vårt her ute på øya igår:
Vis vedlegget 372559
Det var bare helt magisk! :happy: Mørketiden kan være tung, men når vi får slike kvelder hjelper det på! Det lille lyset vi også har i løpet av formiddagen er også helt nydelig. Så det er en vakker tid til tross for at det kan være ganske så mørkt her i nord :)

Vi fikk pyntet litt til jul her igår. Hengte opp julestjerne i vinduet og pyntet i huset med røde duker og julelys! Noen nisser fikk sin plass i stuevinduene, og gjett om det var ei lita ei på 2 år som ble fornøyd med det :santa Nå koser vi oss skikkelig. Lillesøster ble 6 mnd igår og hun har nettopp sovna i vippestolen ved siden av oss, mens jeg og lille frøken superkul sitter og ser på Amalies Jul:Heartred Mannen får sove lenge idag, også skal han stå opp med ungene imorgen så jeg kan sove ut. Grei arbeidsfordeling det :love7

Håper dere alle har en super helg! Måtte vi snart gå inn i en ny fin uke og få mange positive EL-tester :Heartred :angelic:
Wow, så flott! :wideyed: Håper jeg en dag får se nordlyset!

Høres kjempe koselig ut, Amalies jul var og er min favoritt! :love7:santa Ha en fin helg! :hello
 
PP3, CD13:

Nå begynner det å skje ting her:
57672065-23B1-4C85-A5CE-0E3D751D923F.jpeg


Forrige PP fikk jeg sterke EL tester på CD 14 og 15. Så dette lover godt. Var litt redd for forsinket EL på grunn av kjemisk forrige PP. Men ser ut til at syklusen heldigvis er normal :happy:
 
Back
Topp