Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For et fantastisk fint innlegg, ble rørt jegLitt tanker
Idag har vi faktisk ei 5-åring i hus Tenk at det er 5 år siden jeg og mannen fikk vårt første felles barn, vårt etterlengtede kjærlighetsbarn Tiden har virkelig flydd siden 2019. Hun har vokst opp til å bli en miniversjon av meg, og det er bare så stas Ikke bare ligner hun på meg av utseende, men hun er veldig lik meg i måten hun beveger seg på og snakker på også. Det er veldig gøy «å se seg selv» i sitt eget barn. Veldig spesielt og koselig (til hun slår seg vrang og jeg får møte meg selv i døra ). Minstejenta vår er en helt annen type, og veldig pappalik Men allikevel håper jeg mannen min får oppleve å få en egen biologisk sønn. Hadde vært gøy om han kunne se seg selv i en liten sønn, sånn som jeg får oppleve med 5-åringen. Men vi er begge inne forstått med at vi nok sikkert får enda ei lita prinsesse, om det skulle klaffe. Det viktigste for oss er så klart at barnet evt. er friskt. Men må være litt lov å drømme om en gutt når vi har fått to jenter på rappen Vi blir uendelig takknemlige så lenge det klaffer. Et barn til vil gjøre familien rikere og enda større, og jeg kjenner at det er helt riktig avgjørelse å prøve på denne attpåklatten. Ungdommene i huset blir sikkert litt oppgitte over oss siden de er fornøyde med de to småsøsknene de har Men de to minste kommer til å elske å få en liten lillesøster eller lillebror. Og jeg unner de å være en søskenflokk som kan få mye glede av hverandre i livet. Så jeg håper virkelig vi får det til
Jeg har ingen anelse om hvordan den klarer å fange opp strekene når de er så svake at man ikke kan se dem med det blotte øyet selv. Men jeg tok en ny test nå, hvor jeg selv klarte å se streken. Og appen sier at den ser strek nå også Forskjellen fra testen imorges er at jeg selv klarte å se den nå. Så nå håper jeg bare det utvikler seg de neste dageneHadde vært interessant å vite hvordan dette programmet detekterer streker - det er jo mange streker her, er det de den mener?
Blir spennende å se fremover hvordan dette har gått!!