Ja, Det er rart med det, selv om hverdagene kan være ganske så hektiske så kan man ennå dagdrømme om en siste attpåklatt Jeg føler nesten at det er galskap å tenke på å få enda et barn. Men så er det jo så himla mye glede med barn, selv om det kan være forbanna slitsomt til tider. Jeg savner ikke våkenetter og følelsen av å være «låst» hjemme. Men samtidig så er det jo bare for en kort periode at de er så små. De vokser jo fort opp Og det er jo tross alt også sykt morsomt å følge utviklingen fra de er nyfødt til de passerer året! Den tiden går så fort, men det føles kanskje ikke sånn ut når man står midt oppi det Jeg kjenner litt sånn skrekkblandet fryd denne PP. Vi er ikke aktive prøvere, og jeg har ikke testa etter EL eller noe. Bare droppa p-piller denne mnd. Så det blir spennende å se om mensen kommer til jul eller ikke.. Er egentlig bittelitt redd for positiv test. Men samtidig så vet jeg vi kan klare alt, så et barn til er velkomment om det viser seg at testen blir positiv. Vedder på at jeg blir skuffa om mensen kommer. Haha så ambivalente følelser altsåVi har bare to da, men siden minsten ble født (desember 2017) så følte vi at vi hadde nok. I juni så begynte samboer plutselig å spekulere i en til, og satte meg også på tanken. Jeg vil nå så gjerne ha en til, men kan også kjenne tvil mtp de to vi har som ofte er som katt og hund samtidig så kan de være så gode med hverandre, og det gir meg ny giv til prøvingen vi holder på med
God bedring
Lykke til med prøvingen denne PP! Håper det klaffer for dere