Prøve på siste baby i søskenflokken

Ja, kanskje det er litt mer fargestoff til venstre? Når jeg ser igjen?!
Ja, ikke at det er spesielt synlig på bildene. Mente bestemt at jeg så noe selv på testen før jeg tok bilder av den. Men for all del, hjernen min kan spille meg et puss :hilarious: Når man ønsker noe veldig sterkt så kan man bli lurt av seg selv! Og iallfall når appen mener at den ser en strek :wideyed: Men håp det har jeg i alle fall til det motsatte er bevist :angelic:

Ja, ikke at det er spesielt synlig på bildene. Mente bestemt at jeg så noe selv på testen før jeg tok bilder av den. Men for all del, hjernen min kan spille meg et puss :hilarious: Når man ønsker noe veldig sterkt så kan man bli lurt av seg selv! Og iallfall når appen mener at den ser en strek :wideyed: Men håp det har jeg i alle fall til det motsatte er bevist :angelic:
Ja, det er rett innstilling :biggrin :Heartpink

Ja, det er rett innstilling :biggrin :Heartpink
Ja, er fort gjort å bli litt lurt av strek syn når man prøver. Føler jeg ser streker over alt:hilarious: Men er ikke sånn at jeg går i kjelleren hvis det ikke utvikler seg eller blir noe, for vi har fingrene fulle med 4 barn. Men håper så klart på enda et familiemedlem hvis vi kunne vært så heldige :shy:

Tok en siste og 3 test for i dag. Herregud man blir jo helt sprø av å teste og tolke «streker» når man er i DPO land:pompus::hilarious: Igår var det ikke antydning til noen strek på testen jeg tok. Men idag syns jeg at jeg ser «noe», og det hjelper ikke akkurat på at appen mener den ser strek:wideyed: Begynner å lure på om jeg bare ser ønskestreker og lurer meg selv. Men nå er det tredje testen idag hvor det kommer «noe» på testen mens den er våt (når den blir tørr ser jeg ikke noe). Så snakk om spenning da dere!! Hehe. Har følt meg uggen i hele dag, og småkvalm: men det er nok bare psykisk det og. Haha, for et opplegg altså. Regner med at flere kjenner seg igjen at man kan bli litt kokko i DPO land når man kjenner etter symptomer og sjekker tester i hytt og pine. Hvorfor utsetter man seg for å drive å teste tidlig og tolke og lure!? :hilarious: Herregud altså, må nå flire litt av meg selv.

Her er siste testen jeg tok i kveld for de som vil se:
IMG_9385.jpeg

IMG_9386.jpeg

CD25, 8 DPO:
Kjedelig start på morningen med en helt blenda test! Som sikkert de fleste fikk med seg igår siden jeg spammet ned hele babyverden, så hadde jeg jo fått hele 3 tester med «noe på». Men på testen jeg tok nå, var det ikke antydning til noe som helst :pompus: Men det er enda tidlig og jeg har flere symptomer, så det er enda håp!:Heartblue

Tidligere har jeg fått positive tester 9/10 dpo. Så planen er å ta med en del tester til hytta idag, og teste videre der i helga i håp om at det kommer noe tilbake på testene :angelic:

Enten så er det en streifer som var innom i går, skyggestreker eller ønsketenkning og syner jeg så igår. Eller så er det noe på gang som vil vises ganske snart. Er jo første PP i denne prøverunden, så forventer absolutt ikke full klaff med en gang. Men det hadde jo vært veldig gøy da, det er nok derfor jeg ble så gira i går siden jeg syns jeg så «noe»:hilarious:

Så kort oppsummert: litt kjipt med blenda test nå på morningen etter 3 tester med noe på i går. Men jeg har noen symptomer og massevis av håp igjen:Heartpink Så krysser ennå fingrene!

CD26, 9 dpo:

Nå har vi kommet oss ut på hytta vår igjen og det er helt himmelsk å være her :love7 Vi pleier som regel å dra ofte hit, men nå er det rundt 3 mnd siden sist. Var iskaldt når vi kom, for et av de gamle vinduene i hytta hadde blåst ut:wideyed: Det hadde vært et sinnsykt uvær her for to dager siden, så er nok da vinduet tok kvelden. Men heldigvis er mannen og svigerfar her, og de er handy, så de har laget en midlertidig løsning for å holde vær og vind ute til vi får satt inn et nytt vindu.

Hytta vår ligger på en øy uten butikker, bilveier osv, så det er ikke bare å handle utstyr til å reparere noe umiddelbart. Så her må vi bare fikse litt etter litt. Fikk heldigvis kjøpe masse ved hos en av naboene på øya, så når vi fikk fyrt skikkelig i peisen så ble det helt nydelig å finne roen og slappe inne i varmen :Heartpink

I forhold til prøvingen tok jeg en test til i dag på morgenurin, men den var så blenda som det går ann:wtf: Så begynner å miste litt håpet, da jeg i tidligere svangerskap har fått svakt utslag 9 dpo. Men vet at alle svangerskap er ulike, så det er enda håp selv om magefølelsen min ikke er helt enig.

Har dog litt symptomer. Men det kan jo bare være vanlige hormoner og kroppen som spiller meg et puss:
- er småkvalm og småspist (men kan jo være fordi jeg spiser lite at jeg er litt kvalm)
- fryser veldig lett (men jeg er jo en frostpinne)
- stekte bacon til frokost og syns det luktet rart, selv om de andre syns det luktet helt normalt.
- litt murringer i korsryggen innimellom

Så enten er det noe på gang, eller så er det bare hjernen min som spiller meg et puss siden vi er i prøvebobla :) Men som sagt, magefølelsen er ikke helt god i denne PP. Så forbereder meg mentalt på ny PP, og håper det kommer til å klaffe for oss etter hvert så vi kan utvide familien vår.

Dagens blenda test:

IMG_9418.jpeg

Som den testetøsa jeg er så tester jeg nok i overkant mye :angelic: Så det røyk enda en tidlig test i kveld.

Her sier appen at den ser strek. Jeg tror det ikke før den evt. blir sterkere. Men her er i alle fall bilder av kveldens 9 dpo test:
IMG_9466.jpeg

IMG_9462.jpeg

IMG_9460.jpeg

IMG_9451.jpeg
IMG_9465.jpeg

Galskap å drive å teste så tidlig. Tenk å utsette seg for all denne tolkningen frivillig :hilarious: Det er jo til å bli litt sprø av. Men så er det jo så vanskelig å la være når man er så nysgjerrig! Haha.

Last edited:
CD27, 10 DPO:
Jeg var også kjempe spent på dagens test etter gårsdagens!! Men det ble en skuffelse kan man si:bored: Helt blenda test idag. Så det er kjipt, men det går bra! Jeg føler at håpet for denne PP er helt ute nå, så regner med mensen kommer om noen dager. Men, jeg er klar for ny PP isåfall, og mannen blir sikkert glad for å prøve mer:hilarious:

Bestilte nye graviditetstester i går, samt et nytt basal termometer. Så neste runde blir det temping i tillegg :) Det har vært spennende og hjelpsomt å tempe tidligere, så det blir nok bra.

Nå krysser jeg fingrene for bestevenninna mi og embryoet hun ruger på. Håper inderlig det klaffer :Heartpink

Dagens skuffelse:

IMG_9486.jpeg

Ikke mist håpet, jeg gjorde det samme med bebis nr 5, men sent på kvelden 10 dpo var det en svak strek :love017 :love7 :Heartred
Han er nå 3 år gammel:dummy: Håper litt til for deg:Heartred:smiley-angelic001
Screenshot_20241124_091851_Gallery.jpg
Screenshot_20241124_091845_Gallery.jpg

CD27, 10 DPO:
Jeg var også kjempe spent på dagens test etter gårsdagens!! Men det ble en skuffelse kan man si:bored: Helt blenda test idag. Så det er kjipt, men det går bra! Jeg føler at håpet for denne PP er helt ute nå, så regner med mensen kommer om noen dager. Men, jeg er klar for ny PP isåfall, og mannen blir sikkert glad for å prøve mer:hilarious:

Bestilte nye graviditetstester i går, samt et nytt basal termometer. Så neste runde blir det temping i tillegg :) Det har vært spennende og hjelpsomt å tempe tidligere, så det blir nok bra.

Nå krysser jeg fingrene for bestevenninna mi og embryoet hun ruger på. Håper inderlig det klaffer :Heartpink

Dagens skuffelse:

Vis vedlegget 448963
Når tester venninnen din? Er det 6 dager etter innsett i dag? Ja, dette var første offensielle prøveperiode? Da er det jo nesten litt stas å få prøve igjen for mennene tror jeg :knegg: :hilarious: Har inntrykk av at det er litt ekstra kos og spennende når det er et formål, det kan være både og altså, men sånn i starten er det veldig spennende :)

Når tester venninnen din? Er det 6 dager etter innsett i dag? Ja, dette var første offensielle prøveperiode? Da er det jo nesten litt stas å få prøve igjen for mennene tror jeg :knegg: :hilarious: Har inntrykk av at det er litt ekstra kos og spennende når det er et formål, det kan være både og altså, men sånn i starten er det veldig spennende :)
Hun har egentlig ikke testdag før 14 dager etter innsett. Nå er det 6 dager siden innsett, så hun er vel rundt 11 dpo idag da? Siden hun var 5 dpo ved innsett. Regner med hun tester ganske snart. Hun er så nysgjerrig av seg, så er spent på hva hun finner ut de neste dagene :Heartpink Håper virkelig den sitter! Og regner med jeg får vite noe de nærmeste dagene.

Dette var første offisielle PP ja:) Mannen var veldig fornøyd og glad for det ble litt mer hankypanky enn han er vant til når vi prøvde å treffe EL :hilarious: I vårt travle småbarnsliv så er det ikke alltid overskudd til å ha voksentid hver dag. Men når vi prøver så må vi prioritere det i større grad enn ellers, så han gleder seg allerede til et nytt forsøk han. Hehe. Og jeg syns forsåvidt det er fint at vi har mer fokus på oss, for vi kommer enda nærmere hverandre. Og det er jo bare fint :shy::Heartpink

Så selv om negative tester er kjipt å få, så er det ikke krise. Vi klarer oss uansett :happy: Men det ville definitivt vært en super bonus med en liten attpåklatt! Så vi må bare fortsette å prøve og håpe :Heartpink

Tok en til, og den er også positiv. Så akkurat her og nå så er jeg faktisk GRAVID :love7 Nå må bare spiren klore seg fast :Heartpink:Heartblue Tør liksom ikke håpe for mye siden jeg mistet sist.. Men akkurat her og nå skal jeg iallfall prøve å nyte nyheten :shy:

Vedlegg

• IMG_9571.jpeg
    IMG_9571.jpeg
    175,1 KB · Visninger: 23
Tok en til, og den er også positiv. Så akkurat her og nå så er jeg faktisk GRAVID :love7 Nå må bare spiren klore seg fast :Heartpink:Heartblue Tør liksom ikke håpe for mye siden jeg mistet sist.. Men akkurat her og nå skal jeg iallfall prøve å nyte nyheten :shy:
Åååå såå gøy!! Gratulerer så masse :Heartred Måtte den klamre seg fast :love7 for en førjulsgave!

Back
Topp