CD26, 9 dpo:
Nå har vi kommet oss ut på hytta vår igjen og det er helt himmelsk å være her
Vi pleier som regel å dra ofte hit, men nå er det rundt 3 mnd siden sist. Var iskaldt når vi kom, for et av de gamle vinduene i hytta hadde blåst ut
Det hadde vært et sinnsykt uvær her for to dager siden, så er nok da vinduet tok kvelden. Men heldigvis er mannen og svigerfar her, og de er handy, så de har laget en midlertidig løsning for å holde vær og vind ute til vi får satt inn et nytt vindu.
Hytta vår ligger på en øy uten butikker, bilveier osv, så det er ikke bare å handle utstyr til å reparere noe umiddelbart. Så her må vi bare fikse litt etter litt. Fikk heldigvis kjøpe masse ved hos en av naboene på øya, så når vi fikk fyrt skikkelig i peisen så ble det helt nydelig å finne roen og slappe inne i varmen
I forhold til prøvingen tok jeg en test til i dag på morgenurin, men den var så blenda som det går ann
Så begynner å miste litt håpet, da jeg i tidligere svangerskap har fått svakt utslag 9 dpo. Men vet at alle svangerskap er ulike, så det er enda håp selv om magefølelsen min ikke er helt enig.
Har dog litt symptomer. Men det kan jo bare være vanlige hormoner og kroppen som spiller meg et puss:
- er småkvalm og småspist (men kan jo være fordi jeg spiser lite at jeg er litt kvalm)
- fryser veldig lett (men jeg er jo en frostpinne)
- stekte bacon til frokost og syns det luktet rart, selv om de andre syns det luktet helt normalt.
- litt murringer i korsryggen innimellom
Så enten er det noe på gang, eller så er det bare hjernen min som spiller meg et puss siden vi er i prøvebobla
Men som sagt, magefølelsen er ikke helt god i denne PP. Så forbereder meg mentalt på ny PP, og håper det kommer til å klaffe for oss etter hvert så vi kan utvide familien vår.
Dagens blenda test: