Prøve på siste baby i søskenflokken

Hællandussen, så nydelig!! :Heartred:love7 Så koselig å ha en så fin ting å glede seg til! :Heartred

PP2, CD6:

Hopper innom dagboken for å meddele at jeg endelig kan si at mensen er over!:happy: Tenker at jeg begynner EL-testing ca. CD10:) Håper syklusen er litt mer normal i denne PP. Sist PP var jo EL ganske forsinket :wideyed:

PP2, CD12:

Nå skjer det endelig noe her:
EEE197CD-4173-44E1-8BEF-5DA1AE48B8F4.jpeg

Blir spennende å se om EL kommer de neste dagene:angelic: Ble ganske overrasket over at testen var såpass sterk idag! Bare å håpe på normal syklus denne PP. Vanligvis har jeg EL på CD15/16. Hadde vært kjekt om den ikke blir forsinket denne PP sånn som sist. Da var EL først på CD19:wideyed: Fikk lagt inn aksjer igår. Og tenker å ha kosekveld med mannen ikveld. Imorgen er han borte hele dagen og natta, og kommer ikke hjem før på søndags formiddag. Så håper ikke at det ødelegger for oss at han blir borte i et døgn nå. Satser på å legge inn aksjer i mange dager fremover :happy: Og håper på at den dumme UVI’en holder seg borte når jeg er i DPO land. Hadde vært så gøy med klaff. Krysser det som krysses kan:angelic:

PP2, CD13:

God morgen :)

Denne PP har jeg vært flink og klart å tempe til omtrent samme tid hver dag, og tempgrafen ser så langt ut slik ut:
89CF8321-4BCC-439F-8636-29CB6EA9204F.jpeg

Vi har lagt inn aksjer i to dager nå, men får ikke lagt inn idag siden mannen reiser bort for å hente valpen vår. Men satser på å legge inn aksjer hver dag den kommende uke fra og med søndag kveld:sign17:sign17 Da bør vi ha en god sjanse på å treffe gullegget! :love7 Skal ikke stå på innsatsen da iallefall! Og så håper vi på litt flaks og en spire som vil komme til familien vår:Heartred:hello2 Jeg er optimistisk!

Det murrer litt i magen og jeg ser at El testen øker litt i styrke. Det er så spennende :D Foreløpig ingen el slim, men håper det kommer i løpet av de neste dagene :angelic:
69171461-4E9C-40B4-A9A1-280D354B0D75.jpeg

Nå nærmer EL seg. Tipper jeg får peak ikveld eller imorgen :angelic:
9B37ECCF-0494-4F36-A4B2-87448D9DAF76.jpeg

Dagens tempgraf ser slik ut:
3E742FE9-1C8D-48E7-B24C-10C8B4153FA9.jpeg

Ellers har jeg litt murringer i korsryggen og i livmora. Så kjenner at noe er på gang :happy: Satser på å få lagt inn aksjer med mannen ikveld :angelic::Heartred

PP2, CD15:

God formiddag :happy:
Her er dagens tempgraf:
0447E450-3D3A-4804-BF38-0E996E1B3238.jpeg

Og mer positiv kan vel nesten ikke testen bli:hilarious:
C46F20B5-20D8-47C1-AEBA-58F68DAA8D55.jpeg

Det murrer godt i magen, så da tipper jeg EL skjer ikveld eller imorgen. Tar utgangspunkt i at jeg er 1 DPO på onsdag isåfall :)

PP2, CD17 (1DPO):

God kveld :)
Her er dagens tempgraf. Den stiger, og det stemmer godt med når jeg hadde EL. Endelig er jeg i DPO land. I denne omgang fikk vi lagt inn aksjer på torsdag og fredag + søndag og mandag. Fikk positive EL tester på både søndag og mandag. Igår fikk vi ikke lagt inn aksjer. Så håper det er nok aksjer til klaff:nailbiting: Angrer på at vi ikke gjorde det igår også:wtf: Men hvis vi er heldige så er svømmerne til mannen levedyktige i noen dager, så jeg håper at en lå på lur når egget evt. kom:sign17 :hilarious:
61B44F5D-87F9-4F92-A97C-1885CFA92361.jpeg

Tvi tvi til denne PP! Er mer optimistisk denne gangen siden jeg fikk EL til normal tid :angelic: *håper håper*

Ellers går egentlig dagene ganske så fort her for tiden. Jeg har nok å henge fingrene i for å få tiden til å gå. Idag var jeg på 5 mnds kontroll med minstefrøkna:dummy1: Hun fikk vaksiner og det gikk heldigvis bra. Det er på barna at man virkelig ser at tiden flyr:Heartred Lillesnuppa begynner å bli stor. Veide hele 8,7 kg idag og er blitt hele 68,5 cm lang :love7 På søndag har jeg en barnebursdag å stelle i stand. Vi har nemlig en 2-åring i huset da:Heartred Håper bare hun blir frisk, for hun fikk plutselig feber ikveld. Uansett så skal det bli kake og ballonger til den store gullmedaljen her da. I år forstår hun hva bursdag er, så det blir veldig gøy å feire henne :love7

Ellers må jeg også si at det har gått som en drøm å få valp i huset :Heartblue Lille Cocos kom til oss på søndag og han er bare SÅ skjønn. Han er en liten skapning på knappe 900 gram. Ungene elsker han, og jeg er helt fortapt i den nydelige skatten vår. Så langt tisser og bæsjer han stort sett ute. Har hatt noen få uhell bare. Og ellers virker han veldig trygg og glad, så det er ingen tvil om at han har hatt det godt der han kommer fra:) Se på han da, er det rart at man smelter !?:shy:
AF9F69E5-48E8-4A50-A559-206DD0E75008.jpeg

Så ja, denne DPO tiden tror jeg kommer til å gå ganske fort :happy: Håper iallefall det!

Så nydelig lille Cocos er! :woot::love7:Heartred
Kan tenke meg at dpo-tiden kommer til å gå litt raskere enn vanlig denne gangen ja!
Så koselig med barnebursdag! Håper alle holder seg friske og raske og at ting klaffer denne runden! :D

PP2, CD18 (2/3 DPO):

God kveld! :happy:
Idag fikk jeg kryss i FF. Så nå er Premom og Fertility Friend uenige. Premom mener at jeg er 2 DPO basert på EL-testingen, og FF mener at jeg er 3 DPO basert på tempen. Jeg holder en knapp på at jeg er 2 DPO. Men det er nå ikke så nøye egentlig :happy: Spennende er det iallefall.
2B69B1D6-533C-4D60-9760-5BE5AC3FB5B3.jpeg

Idag har jeg vært hjemme med de to minste barna. Mellomste frøkna på snart 2 år har hatt feber idag, og minste jenta vår fikk 5 mnds vaksinen igår og har vært litt urolig idag. Så nå skal jeg komme meg i seng etter en lang dag. Håper inderlig at de sover hele natten og at formen til begge blir bedre imorgen:Heartred Kjenner at dagene flyr, og det passer ypperlig mtp. å være i DPO land. Imorra skal jeg på kino med ei venninne på kvelden, på lørdag får vi besøk av et vennepar og har planer om å spille DOG, og på søndag skal vi feire 2-åringen vår:love7 Og vipps så er det ny uke. Tenker å prøve å holde meg fra å teste til jeg er 10 DPO. Håper jeg klarer det :happy: Foreløpig har jeg ingen magefølelse på hvordan denne PP kommer til å gå. Det blir SÅ spennende å finne ut av:)

PP2, CD17 (1DPO):

God kveld :)
Her er dagens tempgraf. Den stiger, og det stemmer godt med når jeg hadde EL. Endelig er jeg i DPO land. I denne omgang fikk vi lagt inn aksjer på torsdag og fredag + søndag og mandag. Fikk positive EL tester på både søndag og mandag. Igår fikk vi ikke lagt inn aksjer. Så håper det er nok aksjer til klaff:nailbiting: Angrer på at vi ikke gjorde det igår også:wtf: Men hvis vi er heldige så er svømmerne til mannen levedyktige i noen dager, så jeg håper at en lå på lur når egget evt. kom:sign17 :hilarious:
Vis vedlegget 370836

Tvi tvi til denne PP! Er mer optimistisk denne gangen siden jeg fikk EL til normal tid :angelic: *håper håper*

Ellers går egentlig dagene ganske så fort her for tiden. Jeg har nok å henge fingrene i for å få tiden til å gå. Idag var jeg på 5 mnds kontroll med minstefrøkna:dummy1: Hun fikk vaksiner og det gikk heldigvis bra. Det er på barna at man virkelig ser at tiden flyr:Heartred Lillesnuppa begynner å bli stor. Veide hele 8,7 kg idag og er blitt hele 68,5 cm lang :love7 På søndag har jeg en barnebursdag å stelle i stand. Vi har nemlig en 2-åring i huset da:Heartred Håper bare hun blir frisk, for hun fikk plutselig feber ikveld. Uansett så skal det bli kake og ballonger til den store gullmedaljen her da. I år forstår hun hva bursdag er, så det blir veldig gøy å feire henne :love7

Ellers må jeg også si at det har gått som en drøm å få valp i huset :Heartblue Lille Cocos kom til oss på søndag og han er bare SÅ skjønn. Han er en liten skapning på knappe 900 gram. Ungene elsker han, og jeg er helt fortapt i den nydelige skatten vår. Så langt tisser og bæsjer han stort sett ute. Har hatt noen få uhell bare. Og ellers virker han veldig trygg og glad, så det er ingen tvil om at han har hatt det godt der han kommer fra:) Se på han da, er det rart at man smelter !?:shy:
Vis vedlegget 370839

Så ja, denne DPO tiden tror jeg kommer til å gå ganske fort :happy: Håper iallefall det!

Så deilig å endelig være over i dpo-land, og så deilig med en så fin distraksjon som Cocos :Heartred Så nydelig han er! Kos deg masse med valp og masse annet hyggelig i dagene fremover! :joyful: Og god bedring til de små!

PP2, CD19:
Dagens tempgraf ser slik ut:
26B20E18-AA86-49EE-943E-AF1710EF7151.jpeg

Stigende temp, og luteal linjen er striplet opp :) Foreløpig merker jeg ingen symptomer på noe som helst vis. Men er jo ekstremt tidlig, så kan ikke forvente å merke noe ennå. Magefølelsen sier meg heller ingenting :) Blir spennende å se.

Er hjemme med barna idag også. Mellomste frøkna er ikke i form, men heldigvis feberfri. Mannen er tidlig ferdig på jobb idag, sånn at han kan avlaste meg litt. Har litt ting jeg må få ordna til bursdagen til 2 åringen på søndag, så tenkte jeg skulle ta meg en handlerunde idag for å prøve å gjøre meg ferdig så jeg slipper å stresse imorgen :happy:

Ønsker alle en riktig god helg :happy:
Slenger med et bilde av Cocos, fordi han er så søøøøt :shy:
DE2FF66D-2729-44BD-A378-B8C0038C6DA2.jpeg

PP2, CD22 (7DPO)
Våknet til vanlig tid og målte tempen, og den var plutselig betraktelig mye lavere idag. Hva det betyr gjenstår å se. Enten er det defekt lutealfase, eller så kan jeg være så heldig at det er en festedipp ? Det hadde jeg ikke med minstejenta. Så det er isåfall nytt for meg.
4CE66F23-39D7-493F-A86F-C49A84503922.jpeg

Imorgen blir på en måte «dommedagen» for denne PP. Hvis tempen stiger igjen så skal jeg fortsette å være optimistisk, men synker den så er nok slaget tapt. Tenker jeg tar min første test om tre dager hvis tempen stiger :) Da burde det kunne skimtes noe på testen hvis det er noe på gang.

Har foreløpig lite symptomer på noe som helst. Har hatt litt hjertebank, men det kan ha helt andre årsaker :)

Spennende spennende!

:wtf:Har følt meg litt smådårlig de siste dagene med litt merkelig matlyst og litt lite energi. Tenker at det ikke har noe med en eventuell graviditet å gjøre, derfor har jeg ikke nevnt det. Men det måtte jo selvfølgelig bare være en ny UVI på gang. Tok en hjemmetest i ettermiddag siden jeg pleier å få dårlig allmenntilstand, kvalme og hjertebank når jeg har UVi, og testen har definitivt utslag. Håper ikke det ødelegger denne PP også :hungover: Jeg er SÅ lei av å ha urinveisinfeksjoner:meh::banghead: Så da blir det en tur til legen imorra, igjen..
8C8E0875-A4CC-408C-BE1B-0595F7A2F56D.jpeg

Typisk min flaks:wtf:

Og der var det spotting på gang:wideyed: Hvis jeg får mensen nå, så er den i overkant tidlig ute!:eek: Da vet jeg ikke hva jeg skal tro…

PP2, CD23 (8 dpo)
Dette er bare for spennende :nailbiting::hilarious: Nå steg tempen igjen. Spotter litt lysebrunt, og har vondt i korsryggen. Føler meg heller ikke særlig bra. Men skal heldigvis til legen idag. Jeg er nesten 100% sikker på at det er UVI som gir meg disse symptomene:depressed: Håper som sagt at det ikke ødelegger for meg i denne PP. Har begynt å få litt vondt i halsen også nå, vi har runde nummer to med forkjølelse i huset og jeg er dritt lei sykdom og å være låst hjemme. Håper resten av uka blir bedre. Tenker jeg venter med å teste til 10 dpo. Ihvertfall siden Premom mener at jeg er 7 dpo idag.
A102C93A-6286-456C-8D0A-FCC06EBA8AD9.jpeg

Tenk om det var en festedipp:angelic:

PP2, CD23 (8 dpo)
Dette er bare for spennende :nailbiting::hilarious: Nå steg tempen igjen. Spotter litt lysebrunt, og har vondt i korsryggen. Føler meg heller ikke særlig bra. Men skal heldigvis til legen idag. Jeg er nesten 100% sikker på at det er UVI som gir meg disse symptomene:depressed: Håper som sagt at det ikke ødelegger for meg i denne PP. Har begynt å få litt vondt i halsen også nå, vi har runde nummer to med forkjølelse i huset og jeg er dritt lei sykdom og å være låst hjemme. Håper resten av uka blir bedre. Tenker jeg venter med å teste til 10 dpo. Ihvertfall siden Premom mener at jeg er 7 dpo idag.
Vis vedlegget 371287
Tenk om det var en festedipp:angelic:

Spennende ja! :nailbiting: God bedring kjære deg!! :Heartred

Back
Topp