Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PP2, CD17 (1DPO):
God kveld
Her er dagens tempgraf. Den stiger, og det stemmer godt med når jeg hadde EL. Endelig er jeg i DPO land. I denne omgang fikk vi lagt inn aksjer på torsdag og fredag + søndag og mandag. Fikk positive EL tester på både søndag og mandag. Igår fikk vi ikke lagt inn aksjer. Så håper det er nok aksjer til klaff Angrer på at vi ikke gjorde det igår også Men hvis vi er heldige så er svømmerne til mannen levedyktige i noen dager, så jeg håper at en lå på lur når egget evt. kom
Vis vedlegget 370836
Tvi tvi til denne PP! Er mer optimistisk denne gangen siden jeg fikk EL til normal tid *håper håper*
Ellers går egentlig dagene ganske så fort her for tiden. Jeg har nok å henge fingrene i for å få tiden til å gå. Idag var jeg på 5 mnds kontroll med minstefrøkna Hun fikk vaksiner og det gikk heldigvis bra. Det er på barna at man virkelig ser at tiden flyr Lillesnuppa begynner å bli stor. Veide hele 8,7 kg idag og er blitt hele 68,5 cm lang På søndag har jeg en barnebursdag å stelle i stand. Vi har nemlig en 2-åring i huset da Håper bare hun blir frisk, for hun fikk plutselig feber ikveld. Uansett så skal det bli kake og ballonger til den store gullmedaljen her da. I år forstår hun hva bursdag er, så det blir veldig gøy å feire henne
Ellers må jeg også si at det har gått som en drøm å få valp i huset Lille Cocos kom til oss på søndag og han er bare SÅ skjønn. Han er en liten skapning på knappe 900 gram. Ungene elsker han, og jeg er helt fortapt i den nydelige skatten vår. Så langt tisser og bæsjer han stort sett ute. Har hatt noen få uhell bare. Og ellers virker han veldig trygg og glad, så det er ingen tvil om at han har hatt det godt der han kommer fra Se på han da, er det rart at man smelter !?
Vis vedlegget 370839
Så ja, denne DPO tiden tror jeg kommer til å gå ganske fort Håper iallefall det!
Den fikk jeg strek på 2 dpo.. Og måneden etter tydelig strek.. Var ikke gravid. Den testen er søppel.Ser dere det jeg ser? Vis vedlegget 369496Vis vedlegget 369497
Ja, resten av de testene kasta jeg i søpla for å si det sånn. Noe skikkelig møkk Har helgardert meg med CB og babyplan tester nåDen fikk jeg strek på 2 dpo.. Og måneden etter tydelig strek.. Var ikke gravid. Den testen er søppel.
PP2, CD23 (8 dpo)
Dette er bare for spennende Nå steg tempen igjen. Spotter litt lysebrunt, og har vondt i korsryggen. Føler meg heller ikke særlig bra. Men skal heldigvis til legen idag. Jeg er nesten 100% sikker på at det er UVI som gir meg disse symptomene Håper som sagt at det ikke ødelegger for meg i denne PP. Har begynt å få litt vondt i halsen også nå, vi har runde nummer to med forkjølelse i huset og jeg er dritt lei sykdom og å være låst hjemme. Håper resten av uka blir bedre. Tenker jeg venter med å teste til 10 dpo. Ihvertfall siden Premom mener at jeg er 7 dpo idag.
Vis vedlegget 371287
Tenk om det var en festedipp