PP1,CD24:
Fikk endelig kryss i Fertility Friend idag. Og jeg er som dere ser i følge FF 3 DPO idag 18 oktober
Vis vedlegget 369010
Premom mener at jeg er 4 DPO. Jeg holder en knapp på FF sin mening mtp. temping. Nå gjenstår det bare å holde seg unna testing lengst mulig
Håper ikke at testetrangen melder seg for tidlig denne PP.
Kan forøvrig melde om at vi har kjøpt oss en nydelig liten valp som vi skal hente om 3 uker. Det skal bli liv i heimen fremover med vårt nye hårete lille familiemedlem. Det er en liten blandingshund som ikke blir mer enn ca. 2,5-3 kg når den er fullvoksen, og som ikke må ha lange turer hver dag for å være fornøyd med tilværelsen
Så jeg har nok å gjøre med å mentalt forberede meg på å få han i hus. Så jeg tror nok at tiden vil fly fremover. Mange vil nok mene at det er galskap å skaffe seg en hund nå, men vi har planlagt det lenge og er to voksne med god tid til den, samt at vi har to store barn på 10 og 12 år som elsker dyr og som gjerne hjelper til. Mannen min har god erfaring med valper, men jeg er mest vant til katteoppdrett. Så for min del må jeg sette meg godt inn i hvordan man oppdrar en valp på best mulig måte. Men jeg er klar for ansvaret og vi føler at det er greit at vi får oss hund nå, slik at den kan venne seg til små barn. Spesielt siden vi prøver på en baby til
Så i vår livssituasjon har vi funnet ut at det passer bra for oss nå. Mannen min har også en jobb hvor det også er null problem å ta den med dit hvis det skulle bli nødvendig. Så det skal nok gå bra
Nå skal jeg ikke idyllisere dette alt for mye her altså. For det er MYE jobb med valp, og jeg kommer nok til å kjenne litt på både det når/hvis jeg evt. blir gravid og evt. blir dårlig/kvalm. Spesielt om nettene når den må på do. Men jeg skal klare det uansett og har for så vidt ikke noe valg lenger nå
Jeg elsker den store familien vi har skapt og den hektiske hverdagen vår
Og nå håper jeg på en positiv graviditetstest om en ukes tid, og en koselig tid fremover med hund i hus i vårt salige familiekaos