Bra jobbet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!Bra jobbet![]()
![]()
TakkerSuper innsats!
Skummelt og veldig godt på samme tid! Så godt å gå fra fedme til overvekt selv om det er bare noen gram som skiller det akkurat nå 
Har mye vann i kroppen så må prøve å bli kvitt det.
Var sliten og lei så da ble det å sitte for det meste i godstolen. Kjenner det er egentlig en sånn dag i dag også men skal komme meg ut på en liten tur hvertfall.
Bare 0,5kg igjen til fredagens vekt. Så får se om jeg blir kvitt det til fredag.
). Men innen utgangen av nov så håper jeg at jeg kommer meg ned på 91 tallet, og kanskje også på 90
Oppgang på 0,4 kg er jo ikke så ille. Skulle ønske det gikk andre veien men når jeg ikke har gjort noe aktivt for at det skal gå ned så skal jeg være fornøyd med at det ikke er mer oppgang. Venter mensen vært øyeblikk. Egentlig i dag men hun kommer nok for fullt enten senere i kveld eller i morgen. Må jobbe mer aktivt den neste uken og komme meg lenger ned på vekta.
Spiser mindre, lite bevegelse og spist litt ting som jeg ikke burde når jeg ikke har fått gått på tur hver dag. Satser på at noe er vann. En tung dag fordi jeg er så sliten i tillegg, er så lei. Men det er bare meg selv å skylde på. Håper at vekta er på vei ned igjen til neste uke.