Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde vært så koselig om du kom inn etterLenge siden jeg har veid dette så håper at det skal hjelpe på at en spire fester seg Er nå i dpo land (tror jeg) så da er det bare å vente å se om det klaffet eller ikke. All-in neste syklus hvis ikke for da har (skal) jeg ha nådd målet.
Tusen takk! Hadde vært kjempekjekt å komme inn til den fine gruppa i mai
Tusen takk! Nærmer seg målet nå så må bare fortsetteSå kjempeflink du er!
Hadde vært fantastisk om det klaffet denne gangen.Hadde vært så koselig om du kom inn etter
Om ikke er jo Juni og en veldig fin måned
Her går nok vektnåla litt feil vei om dagen da Men men, får amme det bort senere
Hehe, vekta her går nok allerede litt før mye andre veien her jaHadde vært fantastisk om det klaffet denne gangen.
Enn så lenge skal jeg nyte at vekta går rett vei før den plutselig skal gå en del den andre veien
Kan ikke annet enn å spise da når man er sulten Kanskje det roer seg litt etterhvert.Hehe, vekta her går nok allerede litt før mye andre veien her ja
er sulten HELE tiden
Takk! Ja nå må du bare passe degSå innmari flink du er! Tar meg snart igjen nå. For her går ikke vektnedgangen så veldig bra gitt.
Takk! Ja nå må du bare passe deg
Håper vektnedgangen blir bedre etterhvert
Sånn blir det når man er på kjøretur Håper det var litt fint vær her i fylket når du kom eller hadde regntiden ankommet?Blir nok det, må bare få rydda bort stress og rot først. Litt for travle tider, og jeg kjørte tur-retur Møre og Romsdal i helga som var, alene, og tror jeg da spiste godis for flere uker på en gang.
Sånn blir det når man er på kjøretur Håper det var litt fint vær her i fylket når du kom eller hadde regntiden ankommet?
Det ble plutselig kaldt når det bikket september. Men så lenge det er opphold så er det greitDet var relativt greit, heldigvis. Var ute hele dagen både lørdag og søndag, så fint det ikke bøtta ned. Kaldt nok uansett.