MiniMe80 sin slankedagbok

Lenge siden jeg har veid dette så håper at det skal hjelpe på at en spire fester seg :) Er nå i dpo land (tror jeg) så da er det bare å vente å se om det klaffet eller ikke. All-in neste syklus hvis ikke for da har (skal) jeg ha nådd målet.
Tusen takk! Hadde vært kjempekjekt å komme inn til den fine gruppa i mai :)
Hadde vært så koselig om du kom inn etter :) :) :)
Om ikke er jo Juni og en veldig fin måned :) :) :)
Her går nok vektnåla litt feil vei om dagen da :p Men men, får amme det bort senere :p
 
Hadde vært så koselig om du kom inn etter :) :) :)
Om ikke er jo Juni og en veldig fin måned :) :) :)
Her går nok vektnåla litt feil vei om dagen da :p Men men, får amme det bort senere :p
Hadde vært fantastisk om det klaffet denne gangen.
Enn så lenge skal jeg nyte at vekta går rett vei før den plutselig skal gå en del den andre veien ;)
 
Hadde vært fantastisk om det klaffet denne gangen.
Enn så lenge skal jeg nyte at vekta går rett vei før den plutselig skal gå en del den andre veien ;)
Hehe, vekta her går nok allerede litt før mye andre veien her ja :p :p
er sulten HELE tiden :eek::eek:
 
Hehe, vekta her går nok allerede litt før mye andre veien her ja :p :p
er sulten HELE tiden :eek::eek:
Kan ikke annet enn å spise da når man er sulten ;) Kanskje det roer seg litt etterhvert.
Her har jeg nok å ta av :p så satser på at det ikke blir for stor vektoppgang ved en eventuell graviditet. Men det viktigste er at en spire har det bra.
 
Stabil vekt denne uka så blir spennende å se hva fredagens vekt sier :) Blir det at jeg ser 93 tallet eller tviholder den på 94 tallet denne uka? Nedgang blir det hvertfall så det skal jeg være fornøyd med.
Fått gått på tur hver dag så langt denne uka. Høljregnet når jeg skulle gå tur onsdag men når jeg hadde gått 50 meter så stoppet regnet og sola tittet frem :) Ikke lenge etter at jeg var kommet inn så åpnet himmelen sine sluser igjen.
 
Last edited:
Ny veiedag og er så fornøyd :happy: Kom meg så vidt ned på 93 tallet :D Er vel ca 7 år siden jeg veide dette sist. Nå er jeg bare 1 kg unna første målet. Det er så nært så nært så må bare fortsette. Det kan jeg klare på et par uker hvis ikke kroppen begynner å krangle :p Mensen er ventet om ca en uke men håper heller at det er en liten spire på vei :smiley-angelic001
Jeg startet å måle meg flere plasser på kroppen i forrige uke. Denne uken har jeg gått ned 5 cm til sammen.
Rumpa og magen er litt mindre. Har ikke de største puppene fra før men nå er de blitt mindre. Syns heller fettet kunne forsvinne fra andre plasser først :p Gifteringen er enklere å ta av. Må kanskje gå å forminske den? Har gjort den større 2-3 ganger etter at vi giftet oss pga vektoppgang.

1,0 kg unna hovedmål nr 1 som er å komme under BMI 30 (92,9 kg)
4,0 kg unna delmål nr 2
 
Last edited:
Så innmari flink du er! Tar meg snart igjen nå. :p For her går ikke vektnedgangen så veldig bra gitt. :bag:
 
Så innmari flink du er! Tar meg snart igjen nå. :p For her går ikke vektnedgangen så veldig bra gitt. :bag:
Takk! Ja nå må du bare passe deg :p
Håper vektnedgangen blir bedre etterhvert :)
 
Takk! Ja nå må du bare passe deg :p
Håper vektnedgangen blir bedre etterhvert :)

Blir nok det, må bare få rydda bort stress og rot først. :) Litt for travle tider, og jeg kjørte tur-retur Møre og Romsdal i helga som var, alene, og tror jeg da spiste godis for flere uker på en gang. :bag:
 
Blir nok det, må bare få rydda bort stress og rot først. :) Litt for travle tider, og jeg kjørte tur-retur Møre og Romsdal i helga som var, alene, og tror jeg da spiste godis for flere uker på en gang. :bag:
Sånn blir det når man er på kjøretur :D Håper det var litt fint vær her i fylket når du kom eller hadde regntiden ankommet?
 
Mandag og veiing og se hva jeg må jobbe med mot fredag. Opp 0,4 kg siden fredag er jo ikke så verst så det skal jeg klare å få bort pluss forhåpentligvis litt til.
Vært lite bevegelse i helga, veldig veldig lite :bag: så kjente det var litt tungt å komme seg ut på tur i dag. Men kom meg ut og det er bra. Ut igjen i morgen og resten av uka. Må ned i vekt og ikke stivne helt her jeg sitter :p
 
Sånn blir det når man er på kjøretur :D Håper det var litt fint vær her i fylket når du kom eller hadde regntiden ankommet?

Det var relativt greit, heldigvis. Var ute hele dagen både lørdag og søndag, så fint det ikke bøtta ned. Kaldt nok uansett. :p
 
Det var relativt greit, heldigvis. Var ute hele dagen både lørdag og søndag, så fint det ikke bøtta ned. Kaldt nok uansett. :p
Det ble plutselig kaldt når det bikket september. Men så lenge det er opphold så er det greit :)
 
Ned 0,2 kg siden fredag. Følte for å veie meg i dag siden mensen er på vei. Kommer litt tidligere enn forventet men men.
Skal prøve veldig på å ikke gå noe særlig opp nå når mensen er her. Satser på at det meste forsvinner raskt når den er over.
Har et lite mål at jeg når vektmålet mitt innen neste fredag. Det 0,8 kg unna så det er mulig å nå på 9 dager. Håper bare ikke mensen ødelegger for det eller kroppen begynner å krangle :p
 
Det ble litt oppgang fra forrige fredag men heldigvis ikke all verdens, +0,4 kg. Er på syklusdag to så satser på at det meste er vann som forsvinner når mensen er over.
Ikke de store endringene i cm heller. -2,5 cm. Det var under byst, midje og mage.
Hadde et lite håp om nå vektmålet til neste fredag men akkurat nå ser det veldig mye ut å gå ned 1,4 kg til da selv om det er en del vann i kroppen. Har jo gått ned rundt så mye før så kan jo hende at jeg klarer det igjen men hvis ikke så skal jeg klare det til siste dagen i måneden :)

1,4 kg unna hovedmål nr 1 som er å komme under BMI 30 (92,9 kg)
4,4 kg unna delmål nr 2
 
Last edited:
Våknet i går og hadde en følelse av at jeg hadde gått ned noe av det jeg gikk opp på fredagen, men nei... hadde gått opp 0,5 kg mer :wideyed: Plutselig var det nesten 2 kg til første delmål og ikke rundt en kg. Drakk masse te i går for å få ut det ekstra vannet jeg hadde i kroppen. Det lønte seg for i dag var jeg ned 0,9 kg fra i går og 0,4 kg under fredagens vekt :) Gått ned enda en cm rundt magen :happy: Så tror ikke at jeg når målet mitt innen fredag men skal være fornøyd med nedgang. Kanskje jeg klarer målet til neste uke??
 
Enda mer ned i dag! Håper det holder seg der til i morgen eller helst litt til men tror heller det går noen gram opp fra i dag men likevel nedgang :)
Kjenner i dag at magen er litt mindre selv om jeg kanskje ikke ser det like godt.
Det er så godt når bukser og klær sitter bedre eller at de er blitt så vidt for stor :D Har en arbeidsbukse som har vært altfor stram rundt magen. Brukte den forrige uke og den var nå behagelig å ha på og den var egentlig litt stor. Går jeg ned mer så må jeg kanskje fikse belte til den eller ny bukse.
Er sakte men sikkert på vei ned, mer enn tidligere. Er så redd for å lette på noe særlig for er så redd for at mye kommer tilbake og jeg vet at da blir det vanskeligere å bli kvitt det. Jeg føler jeg ligger å vipper på vekta. Bare jeg kommer meg under 90 så føler jeg at jeg kan slappe litt mer av men selvfølgelig ikke for mye. Jeg må smi mens jernet er varmt så da er det bare å fortsette.
Føler jeg er litt for opptatt med vektnedgangen og må roe meg litt ned kjenner jeg. Det kan bli for mye fokus på det også. Fortsette som jeg gjør men prøve å ikke fokusere like mye på det som jeg har gjort. Prøve å holde meg til å veie meg fredag og mandag bare er en god start :p
 
Da var det fredag og veiing. Og er veldig fornøyd. Ikke helt i mål men det er ikke langt unna. Ned 1 kg denne uka. Tror nok at jeg når målet neste uke hvis kroppen ikke begynner å tulle.
Gått ned 4,5 cm på kroppen også fint fordelt. En cm av de var rundt magen. Så kjekt når det minker der det er mest :D
Fått gått tur hver dag denne uka, noen dager to turer. Kveldstur med mannen er alltid kjekt :)

0,4 kg unna hovedmål nr 1 som er å komme under BMI 30 (92,9 kg)
3,4 kg unna delmål nr 2
 
Back
Topp