MiniMe80 sin slankedagbok

Å den vekta... Gikk opp en del forrige uke. TR og påska hvor man koser seg litt ekstra, ingen god kombinasjon :banghead: Fått gått ned nesten halvparten denne uka så håper det fortsetter neste uke. Må bare fortsette og prøve å være flink.

4,9 kg unna første delmål (92,3)
7,3 kg unna andre delmål (89,9)
7,4 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,5 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)
 
Å den vekta... Gikk opp en del forrige uke. TR og påska hvor man koser seg litt ekstra, ingen god kombinasjon :banghead: Fått gått ned nesten halvparten denne uka så håper det fortsetter neste uke. Må bare fortsette og prøve å være flink.

4,9 kg unna første delmål (92,3)
7,3 kg unna andre delmål (89,9)
7,4 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,5 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)
Tror de fleste spratt litt opp i påska. Dette snur du! :happy:
 
Tror de fleste spratt litt opp i påska. Dette snur du! :happy:
Var vel ikke å unngå det :p Endelig snudd da. Ikke til veiing i går men vekta gikk ganske mye ned i dag. Sånn er det når man har mye ekstra vann i kroppen :D
 
Vekta gikk opp i går. Frustrerende når man har vært flink i løpet av uka, både med inntak av mat og flere turer. Mistenkte at jeg hadde en del vann i kroppen etter middagen på torsdagen. Det hadde jeg rett i for fra i går til i dag ble det -1kg!! -0,6 kg fra forrige fredag. Har satt meg som mål å gå ned 10 kg innen slutten av august.
Endelig noen nydelige dager her. Det har vi benyttet litt. Meldt regn neste uke så får nyte sola så lenge vi har den :)

5,3 kg unna første delmål (92,3)
7,7 kg unna andre delmål (89,9)
7,8 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,9 kg unna å komme under BMI 28 (86,7) 27.08.2021
 
Ned totalt 1,3 kg denne uka!! Det er inkludert den kiloen jeg gikk ned fra fredag til lørdag forrige uke. Vekta har gått litt opp og ned denne uka så trodde ikke det skulle bli så mye. Veldig fornøyd med resultatet :)

4,0 kg unna første delmål (92,3)
6,4 kg unna andre delmål (89,9)
6,5 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
9,6 kg unna å komme under BMI 28 (86,7) 27.08.2021
 
Gikk opp i forrige uke. Hadde gått opp litt fordi jeg hadde mensen.
Men denne uken gikk jeg ned 1,3 kg :D Det har vært litt hardt. Får å få en ny boost på å gå ned så startet jeg på shake. Så noen dager så har det vært shake til frokost og lunsj og så vanlig middag. Andre dager så har jeg hatt salat til frokost og shake til lunsj og så vanlig middag. Har da vært en del sulten :wacky: men kommet meg igjennom det. Ingen snop heller denne uka. Blir å kose meg litt i helga men ikke for mye. Skal vurdere om jeg skal være like streng med maten neste uke men skal prøve å ikke spise noe snop i ukedagene og heller kose meg litt i helga. Vet fra tidligere at det hjelper veldig på å kutte ut snopet.

3,3 kg unna første delmål (92,3)
5,7 kg unna andre delmål (89,9)
5,8 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
8,9 kg unna å komme under BMI 28 (86,7) 27.08.2021
 
Gikk opp i forrige uke. Hadde gått opp litt fordi jeg hadde mensen.
Men denne uken gikk jeg ned 1,3 kg :D Det har vært litt hardt. Får å få en ny boost på å gå ned så startet jeg på shake. Så noen dager så har det vært shake til frokost og lunsj og så vanlig middag. Andre dager så har jeg hatt salat til frokost og shake til lunsj og så vanlig middag. Har da vært en del sulten :wacky: men kommet meg igjennom det. Ingen snop heller denne uka. Blir å kose meg litt i helga men ikke for mye. Skal vurdere om jeg skal være like streng med maten neste uke men skal prøve å ikke spise noe snop i ukedagene og heller kose meg litt i helga. Vet fra tidligere at det hjelper veldig på å kutte ut snopet.

3,3 kg unna første delmål (92,3)
5,7 kg unna andre delmål (89,9)
5,8 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
8,9 kg unna å komme under BMI 28 (86,7) 27.08.2021
Hva består shaken av? Hverdagssnopet er effektivt å kutte ut! :happy:
 
Hei, hvordan går det med deg? :happy:
Går greit men dårlig med vektnedgang :wacky: Går ned for så å gå opp igjen. Evig jojo :p Prøver å være flink og så sprekker jeg litt i helgene. Men det er bare å begynne på igjen.
Ser at du har hatt imponerende resultat med vektnedgang prosjektet!!! Så flink du er :)
 
Går greit men dårlig med vektnedgang :wacky: Går ned for så å gå opp igjen. Evig jojo :p Prøver å være flink og så sprekker jeg litt i helgene. Men det er bare å begynne på igjen.
Ser at du har hatt imponerende resultat med vektnedgang prosjektet!!! Så flink du er :)
Æsj, så kjedelig :shy: men, ingenting skjer hvis man gir helt opp, ny giv:Heartred
Her er det en kamp hver dag, spesielt da kveldene. Da vil jeg gjerne dytte i meg all slags søtsaker :p prøver å holde det til helgene, men jammen ikke like lett alltid :shy:

Prøver dere fortsatt på en liten en, eller? (hvis det går fint at jeg spør) :Heartred
 
Æsj, så kjedelig :shy: men, ingenting skjer hvis man gir helt opp, ny giv:Heartred
Her er det en kamp hver dag, spesielt da kveldene. Da vil jeg gjerne dytte i meg all slags søtsaker :p prøver å holde det til helgene, men jammen ikke like lett alltid :shy:

Prøver dere fortsatt på en liten en, eller? (hvis det går fint at jeg spør) :Heartred
Evig kamp den vektnedgangen men sant at ingenting skjer hvis man gir opp. Må bare bli enda strengere og ikke ha de store sprekkene. Kose seg litt :)

Går fint å spørre :) Vi prøver enda ja :Heartred Håper at det snart klaffer. Er jo bare pluss å få gått ned noen kg og håpe at det kan hjelpe på så vi klarer det.
 
Evig kamp den vektnedgangen men sant at ingenting skjer hvis man gir opp. Må bare bli enda strengere og ikke ha de store sprekkene. Kose seg litt :)

Går fint å spørre :) Vi prøver enda ja :Heartred Håper at det snart klaffer. Er jo bare pluss å få gått ned noen kg og håpe at det kan hjelpe på så vi klarer det.
Jeg håper så veldig for dere :Heartred

Og ja, viktig å kose seg litt også, jeg er opptatt av at det skal være endringer jeg kan leve med :p
 
Jeg håper så veldig for dere :Heartred

Og ja, viktig å kose seg litt også, jeg er opptatt av at det skal være endringer jeg kan leve med :p
Tusen takk :Heartred

Det er jo det beste å gjøre endringer som man kan leve med videre. Ikke så lett alltid :p Er alt for glad i salt og fett, og søtsaker :p
 
Endelig på vei ned igjen denne uka. Ikke så mye som jeg håpte (ut i fra gårsdagenes veiing) men likevel ned så det skal jeg være fornøyd med.
Er så langt unna målet mitt jeg hadde for slutten av august så da må jeg endre på den. Målet var å komme ned til 86 tallet innen da, men nå blir det å nå første delmål innen slutten av august i stede og går jeg mer ned er det bare pluss :) Så ca 4,6 kg på 8 uker kan gå.
Nå har vi noen flotte dager så får prøve å få til litt turer, eller hvert fall bevege meg litt mer og spise litt sunnere.
Har som mål å bare spise snop en dag i uka så skal prøve på det.

4,6 kg unna første delmål (92,3)
7,0 kg unna andre delmål (89,9)
7,1 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,2 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)
 
Endelig på vei ned igjen denne uka. Ikke så mye som jeg håpte (ut i fra gårsdagenes veiing) men likevel ned så det skal jeg være fornøyd med.
Er så langt unna målet mitt jeg hadde for slutten av august så da må jeg endre på den. Målet var å komme ned til 86 tallet innen da, men nå blir det å nå første delmål innen slutten av august i stede og går jeg mer ned er det bare pluss :) Så ca 4,6 kg på 8 uker kan gå.
Nå har vi noen flotte dager så får prøve å få til litt turer, eller hvert fall bevege meg litt mer og spise litt sunnere.
Har som mål å bare spise snop en dag i uka så skal prøve på det.

4,6 kg unna første delmål (92,3)
7,0 kg unna andre delmål (89,9)
7,1 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,2 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)
Heia, heia! :happy:
 
Gått ned 0,6 kg denne uka. Skal være veldig fornøyd med det for trodde kanskje på 1-2 kg oppgang. Kost meg litt for mye den siste uka med besøk etc. God mat, boller og snop :p Men nå må jeg skjerpe meg og fortsette på veien ned i vekt.

4,0 kg unna første delmål (92,3)
6,4 kg unna andre delmål (89,9)
6,5 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
9,6 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)


16,3 kg unna målet for juni 2022 (80 kg/ 25,83 BMI)
19,3 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
 
Last edited:
Back
Topp