MiniMe80 sin slankedagbok

Gått ned 0,6 kg denne uka. Skal være veldig fornøyd med det for trodde kanskje på 1-2 kg oppgang. Kost meg litt for mye den siste uka med besøk etc. God mat, boller og snop :p Men nå må jeg skjerpe meg og fortsette på veien ned i vekt.

4,0 kg unna første delmål (92,3)
6,4 kg unna andre delmål (89,9)
6,5 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
9,6 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)


16,3 kg unna målet for juni 2022 (80 kg/ 25,83 BMI)
19,3 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
Fin overraskelse det!

Om ikke annet: Dess mer du er i aktivitet, dess mindre ødelegger sprekkene. På en måte. :hilarious:

Jeg har lite cravings etter søtt og salt lenger. Det er det fine om man er ekstra steng en periode; lysten forsvinner rett og slett hos meg.

Heier på deg!
 
Fin overraskelse det!

Om ikke annet: Dess mer du er i aktivitet, dess mindre ødelegger sprekkene. På en måte. :hilarious:

Jeg har lite cravings etter søtt og salt lenger. Det er det fine om man er ekstra steng en periode; lysten forsvinner rett og slett hos meg.

Heier på deg!
Det var en fin overraskelse men etter det så gikk det en vei og det var opp. Nå er jeg endelig på vei ned igjen og har satt meg som mål å ikke spise noe snop. Kanskje bittelitt i helga eller ingenting. Bytte det ut med sunne ting. Men må nok være litt streng en stund, det hjelper veldig på.
Takk! og ser at du har virkelig vært flink med vektnedgangen!!!
 
Hvordan går det med deg? :)
Går litt opp og ned. Gikk opp 2,5 kg når mensen var her og ikke blitt kvitt det enda. Men jobber med saken :)
Imponerende vektnedgang på deg altså!!!
 
Veiing i morgen og blir spennende å se om jeg har klart å gå ned noe. Ser sånn ut fra veiing i går at jeg er på rett vei men man vet jo aldri når veiedagen kommer :p
Har egentlig bestemt meg for å være snopefri en måned. Men først uke for uke. Usikker på om jeg skal ta en liten sjokolade på lørdag eller bare droppe det. Se det litt an. Har klart det før og kan klare det igjen :)
Er ikke fornøyd med meg selv så må bare ta i et tak nå. Jeg skal ned!!
Målet som er satt til neste juni skal jeg nå!! Det er 0,4 kg i uka så det er overkommelig. Må bare slutte med de 2kg+ når jeg får mensen :p
 
Går litt opp og ned. Gikk opp 2,5 kg når mensen var her og ikke blitt kvitt det enda. Men jobber med saken :)
Imponerende vektnedgang på deg altså!!!
Heier masse på deg :D

Ja, er sånn sett fornøyd, men denne uka virker vekta veldig stabil. Hopper mellom 71,8-72,4 hver eneste morgen :p får bare holde ut og håpe at det fortsetter nedover :p
Men har gjort det dummeste idag! Hentet to poser togoodtogo på meny og fikk en svær haug med godt modne bananer. Laget idag banankake og den var farlig god :nailbiting:
 
Da gikk jeg ned 0,6 kg denne uka :) Skal si meg fornøyd med det da :p Har vært mye flinkere de siste dagene og ikke spist snop, selv om det har blitt et par is i varmen ;)
Vi har fått gått våre daglige turer denne uka og det er godt. Vi startet med det i januar og må bare fortsette.


5,5 kg unna første delmål (92,3)
7,9 kg unna andre delmål (89,9)
8,0 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
11,1 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)


17,8 kg unna målet for juni 2022 (80 kg/ 25,83 BMI)
20,8 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
 
Heier masse på deg :D

Ja, er sånn sett fornøyd, men denne uka virker vekta veldig stabil. Hopper mellom 71,8-72,4 hver eneste morgen :p får bare holde ut og håpe at det fortsetter nedover :p
Men har gjort det dummeste idag! Hentet to poser togoodtogo på meny og fikk en svær haug med godt modne bananer. Laget idag banankake og den var farlig god :nailbiting:
Takk :)

Det hørtes godt ut! Viktig å kose seg innimellom også ;) Hva får man i de posene fra butikken? Vet jo at det kan variere litt. Har ikke benyttet meg av togoodtogo enda men ser at jeg kan bestille fra butikkene i nærheten her.
 
Takk :)

Det hørtes godt ut! Viktig å kose seg innimellom også ;) Hva får man i de posene fra butikken? Vet jo at det kan variere litt. Har ikke benyttet meg av togoodtogo enda men ser at jeg kan bestille fra butikkene i nærheten her.
Varierer veldig, noen ganger veldig fornøyd, andre ganger helt ok :)

Første bilde er en gang jeg hentet. To poser, helt greit resultat :)
Andre bilde var jeg veldig fornøyd, fylte godt på fryseren da :p sånn ca alle tingene var x2, bortsett fra pk med fiskekaker og den middagen med fiskekake :)
 

Vedlegg

  • IMG_20210719_233547.jpg
    IMG_20210719_233547.jpg
    2,5 MB · Visninger: 17
  • IMG_20210722_232340.jpg
    IMG_20210722_232340.jpg
    2,2 MB · Visninger: 16
Varierer veldig, noen ganger veldig fornøyd, andre ganger helt ok :)

Første bilde er en gang jeg hentet. To poser, helt greit resultat :)
Andre bilde var jeg veldig fornøyd, fylte godt på fryseren da :p sånn ca alle tingene var x2, bortsett fra pk med fiskekaker og den middagen med fiskekake :)
Her var det veldig mye godt!! Ble så inspirert av dette at vi skal prøve å få testet det ut denne uka :)
 
Klarte ikke holde meg unna snop i helgen men spiste litt mindre enn hva jeg kunne ha gjort :p Klarte å være snopefri på mandagen :D Tar en dag om gangen så går det nok bedre etter hvert.
Opp 0,5 kg i løpet av helgen men det skal jeg klare å bli kvitt til fredag og litt til, håper jeg.
 
Her var det veldig mye godt!! Ble så inspirert av dette at vi skal prøve å få testet det ut denne uka :)
Hva slags butikker hos dere er med på dette? Her er det meny, circle k og generelt alle edgars bakeri i område :p
 
Klarte ikke holde meg unna snop i helgen men spiste litt mindre enn hva jeg kunne ha gjort :p Klarte å være snopefri på mandagen :D Tar en dag om gangen så går det nok bedre etter hvert.
Opp 0,5 kg i løpet av helgen men det skal jeg klare å bli kvitt til fredag og litt til, håper jeg.
Det er også fremskritt :)Du klarte å spise mindre enn du pleier og du spiste ikke godteri på mandag:happy: det er noe med det å bryte vanene i uka. For min del er det viktig å kunne spise det meste, men at jeg begrenser meg. Jeg kunne ikke kuttet godteri fullstendig, da hadde jeg raskt gått på en smell :p
 
Hva slags butikker hos dere er med på dette? Her er det meny, circle k og generelt alle edgars bakeri i område :p
Vi har Bunnpris og innimellom dukker Extra og Prix opp. Vi har også Shell, bakeri og noen ganger så er det jordbærpikene og kaféer. For et par år siden var det også noen hoteller.

Det er også fremskritt :)Du klarte å spise mindre enn du pleier og du spiste ikke godteri på mandag:happy: det er noe med det å bryte vanene i uka. For min del er det viktig å kunne spise det meste, men at jeg begrenser meg. Jeg kunne ikke kuttet godteri fullstendig, da hadde jeg raskt gått på en smell :p
Gikk bananans på Pepsi max i går da :p Så det hjalp på søtbehovet :D
Jeg føler at med en gang jeg slapper litt av og koser meg litt ekstra så gir kroppen opp og går opp i vekt :hilarious: Så må være streng men ikke for streng likevel. Jeg har klart tidligere å være uten snop noen uker og det hjalp på. Men var vi ute på butikken og kjøpte oss en softis så ja jeg ikke nei til det altså ;) Men hjelper også veldig med å kutte i ukedagene.
 
Tid for veiing i dag og har gått ned en halv kg denne uka. Har vært noen snopefrie dager men det betyr ikke at det har vært sukkerfritt :p Vi kjøpte noen forundringsposer fra toogoodtogo, så det ble litt bakevarer der som vi koste oss med :D


5,0 kg unna første delmål (92,3)
7,4 kg unna andre delmål (89,9)
7,5 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,6 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)

17,3 kg unna målet for juni 2022 (80 kg/ 25,83 BMI)
20,3 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
 
Tid for veiing i dag og har gått ned en halv kg denne uka. Har vært noen snopefrie dager men det betyr ikke at det har vært sukkerfritt :p Vi kjøpte noen forundringsposer fra toogoodtogo, så det ble litt bakevarer der som vi koste oss med :D


5,0 kg unna første delmål (92,3)
7,4 kg unna andre delmål (89,9)
7,5 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
10,6 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)

17,3 kg unna målet for juni 2022 (80 kg/ 25,83 BMI)
20,3 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
Oooh, nå fikk du prøvd togoodtogo? :D bakeriene har farlig mye godt i sine poser som regel:p det jeg plukker mest opp er fra meny og steinovnsbakte brød fra edgars (de har en egen pose for det, 99kr og da har jeg fått 5-6brød):D

Hei heia! En halv kg er jo helt perfekt!
 
Oooh, nå fikk du prøvd togoodtogo? :D bakeriene har farlig mye godt i sine poser som regel:p det jeg plukker mest opp er fra meny og steinovnsbakte brød fra edgars (de har en egen pose for det, 99kr og da har jeg fått 5-6brød):D

Hei heia! En halv kg er jo helt perfekt!
Ja fikk endelig prøvd det! Neste gang så blir det bare én plass om gangen fordi vi fikk bakevarer fra bakeriet og butikken :D
Godt tilbud på de brødene da!

Takk!

Dette fikk jeg fra togoodtogo
 

Vedlegg

  • E2177D6D-D83A-47BF-8C4D-5D1EB033EA71.jpeg
    E2177D6D-D83A-47BF-8C4D-5D1EB033EA71.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 11
  • 2415B350-B77F-48F5-B08A-DCD0505142A2.jpeg
    2415B350-B77F-48F5-B08A-DCD0505142A2.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 11
Ja fikk endelig prøvd det! Neste gang så blir det bare én plass om gangen fordi vi fikk bakevarer fra bakeriet og butikken :D
Godt tilbud på de brødene da!

Takk!

Dette fikk jeg fra togoodtogo
Så ut som bra poser :D
 
Uff og uff den evinnelige kampen mot kiloene... Opp 1,2 kg denne uka. Skylder på mensen (syklusdag 2 i dag) men vekta har gått sakte oppover den siste uka så det er ikke bare det. Nå MÅ jeg skjerpe meg altså :wacky: Merker at jeg har en del vann i kroppen så får prøve å drikke litt te for å bli kvitt det :) Og slutte med søtsaker av alle slag!

6,2 kg unna første delmål (92,3)
8,6 kg unna andre delmål (89,9)
8,7 kg unna å komme under BMI 29 (89,8)
11,8 kg unna å komme under BMI 28 (86,7)

18,5 kg unna målet for juni 2022 (80 kg/ 25,83 BMI)
21,5 kg unna å komme under BMI 25 (77 kg)
 
Bare ikke gi opp, har troen på at du klarer det :happy:
 
Back
Topp